Twenty - two

379 25 0
                                    

Liepos pirmoji

-Mama.- suzyzė dukra. Dar tik pirma diena eina į pabaiga kuomet ji neina į mokyklą, tačiau ji jau bando mane išvesti iš proto.

-Julia, leisk mergaitei eiti į lauką.- Zayn bando taip pat mane įkalbėti.

-Galės eiti tada kai, pavalgys.- pasakau jam.

-Luisa, suvalgyk viską ir mama tau leis išeiti į kiemą su Zara.- Vaikinas taip pat bando ją įkalbėti.

Ji tik paima šaukštą ir pradeda valgyti.

-Šiandien norėjo atvykti mano brolis,- pasakau vaikinui dedama indus į indaplovę.

-Tu turi brolį?- paklausė manęs jis atsisukdamas.

-Na jis nėra mano tikras brolis, tačiau mes kartu gyvenimo keletą metų.

-Žinoma, tegul atvyksta.- vaikinas nusišypso, ir aš paėmusi telefoną parašau Louis namų adresą.

<...>

Luisa lakstė lauke kartu su Zara. Kol aš bandžiau susikaupti ties darbu. Zayn buvo išvykęs iki parduotuvės.

Durų skambučiui nuskambėjus pakylu nuo kėdes ir uždariusi kompiuterį nueinu atidaryti durų.

-Louis, Aspyn.- nusišypsau įleisdama juos į namus.

-Na jumis ir sunku rasti.- Louis rankose laikė lėle.

-Pasiilgau tavęs,- pasakau jam kai jis mane apkabino. Po jo apsikabinau ir su Aspyn.

-Kur mažoji princesę?- brunetas paklausė pažiūrėdamas svetainę.

-Ji terasoje.- pasakau.

-O kur tavo princas?- Jis paklausė nusijuokdamas, ir sekdamas mane.

<...>

-Aš jau grįžau!- išgirdau Malik balsą. Pakilusi nuo krėslo terasoje, palikau Louis su Aspyn ir Luisa.

Nueinu link koriudoriaus, ir pamatau vaikiną kuris dėjo savo batus į batinę.

-Sveikas.- nusišypsau ir apkabinusi ji pabučiuoju.

-Sveika.- jis atsako į bučinį.- Ar turime svečiu? - jis nubraukė mano plaukų sruoga nuo akių.

-Louis atvyko su drauge. Eime supažindinsiu jus.- paėmusi jo ranką nusivedu link terasos.

-Louis, tai mano draugas Zayn. Zayn tai mano brolis Louis.- pasakau jam. Jis susižvalgė abu ir nusijuokė.

-Kas juokingo?- paklausiu jų, mudvi su Aspyn stovėjome lyg iškritusios iš medžio.

-Senai matytas.- Zayn priėjęs apsikabinu su vaikinu ir susitrenkė kumščiais.

-Tai, va kas mano sesers princas.- jis garsiai pradėjo juoktis.- Įskaudinsi ją žinai, ką nurausiu?- paklausia jo.

-Hahaha.- Zayn nusijuokė.

-Tiesa, tai Aspyn mano mergina.- pasako Louis ir Zayn paspaudžia merginos ranką.

-Iš kur judu pažįstami?- paklausiu jų.

-Mudu kartu augom galima sakyti.- nusijuokė Zayn, apkabindamas mane.

-Mat kaip.- nusijuokiu.

Louis išvyko su Aspyn po keletos valandų, tačiau pažadėjo, kad kokį vakarą užsuks ir pasidarysim barbekiu vakarą.

Zayn buvo nustebęs, kad Louis tėtis kurį laiką gyveno su mano mama. 

-Vis dar negaliu patikėti, kad Louis mačiau po tiek metų.- nusijuokė vaikinas man padėdamas pakloti lovą.

Luisa jau senai gulėjo lovoje, turėdama miegoti.

-Žinai, jis man kaip vyresnis brolis.- pasakau jam atsiguldama į lovą.

-Žinai judu kartu gražiai atrodytumėt.- jis pasako ir aš atsisuku į jį nesupratusi.

-Pakartok.- pasakau jam.

-Judu kartu, gražiai atrodytumėt.- pasako.

-Žinai, aš trečia kartą leidžiu tau pasitaisyti.- pasakau jam.

-Jūs galėtumėt būti pora.- pasako atsiguldamas.

-Galėtume, bet aš esu čia su tavimi. Ne su juo. Iš kur pas tave tokios mintys?- piktai paklausiu jo. Matau, kaip vaikinas vos tvardo šypsena.

-Myliu tave.- jis pasako ir apkabinęs pabučiuoja.

-Myliu, labiau.- pasakau jam bučiuodama jį.

-Žinai, norėčiau judvi nusivežti pas savo šeima.- Zayn paglosto mano skruostą. Vaikino lūpos pabučiuoja kaklą.

-Pas tėvus? Ar jie nebus, prieš tai?- paklausiu jo.

-Aš tik noriu parodyti koks esu laimingas su tavimi, koki tu mane laimingą darai. O ir šiaip, man visiškai dzin ant jų nuomonės. Aš myliu tave, judvi esate mano šeima.- Zayn pasako pabučiuodamas mano raktikaulį.

-Tu esi, su Luisa mano šeima. Myliu tave labiau, nei save.- pasakau jam. Apkabindama ji per kaklą.

Po keletos bučiniu mano naktiniai skrido per kambarį, o Zayn lūpos leidosi mano kūnu.

-Zayn, neerzink manęs. Maldauju.- suzyziu.
_______________________

Manau sekanti dalis savaitgalį :)))

PAMELAVAU.    BAIGTA Where stories live. Discover now