18.

6.4K 253 19
                                    

Přemýšlím, jak se angkicky řekne slovo zvrat (které vystihuje dnešní kapitolu).

Došla jsem k závěru, že bude nejlepši jebat na angličtinu a říct prostě... Zvrat :D
---------

,,Bude v pohodě." probudil mě pronikavý hlas.

,,Ale co když ne? Měl jsem ji nechat v tý nemocnici do hajzlu. Nikdy si neodpustím, jestli se jí něco stalo." odpověděl chraplák.

,,Tak se podívej. Už se probouzí." řekl další hlas. Pane bože, kolik lidí tu sakra je?

Otevřela jsem oči a se zaúpěním jsem se rozhlédla kolem.

Byl tu Harry, Louis, Niall, Zayn, ale i... Moment, nemám halucinace? Byla tu i Ginny.

,,Díky bohu!" vyjekl Harry a vrhl se mi kolem krku. Vyjekla jsem a musela jsem se zepřít o postel, abych pod prudkým nárazem Harryho těla nezalehla zpět do peřin. Co to vyvádí?

Když se Harry uráčil mě pustit, vstala jsem.

,,Co tady všichni děláte?" zeptala jsem se zmateně.

,,Ale..." mávnul Niall rukou. ,,Harold nás vyrušil při večeři. Byli jsme v mekáči, v pohodě jsme jedli hranolky... Když ten vůl zavolal, že jsi asi mrtvá. Jak idioti jsme se přihnali sem, a co jsme zjistili? Že spíš." vysvětlil.

Harry zakroutil očima. ,,No co? Furt lepší, než kdyby byla fakt mrtvá, ne?"

Ginny se uchechtla. ,,No to jo." přitakala.

,,A... Co ty tady?" zeptala jsem se jí. Doopravdy by mě to zajímalo.

,,No... Já chodím se Zayneem. A ty s... Nevímkým. No, každopádně jsme na stejný lodi." usmála se. ,,Moc ráda tě zase vidím." objala mě.

Páni. Ginny chodí se Zaynem? ,,A jak dlouho jste spolu?" zeptala jsem se zaraženě.

,,Skoro přes rok. Ale tajili jsme to, abychom na Ginny nepřenesli mpc pozornosti." odpověděl Zayn a pyšně se usmál. No páni... Málem mi spadla brada až na zem.

****

,,Harry, opravdu mi nic není. Byl to jen nervovej kolaps. Bylo toho na mě moc." ujišťovala jsem Harryho, který už asi po padesáté přišel zkontrolovat, jestli jsem v pořádku.

Povzdychl si a sedl si ke mně na postel. ,,Já chci mít jistotu."

,,Jistotu, že se nic nestane tvý kamarádce nebo přítelkyni Liama?" povytáhla jsem obočí. Ráda lidi mučím těmihle otázkami. Potřebuju mít ve všem jasno, mít všechno tip ťop.

Přejel mě pohledem. Vypadal zaskočeně.

,,Ani jedno." řekl po chvilce ticha a prudce přisál své rty na mé.

Zamrkala jsem překvapením. Dost mě to vyděsilo, ale řekla bych, že mnohem děsivější byl onen fakt, že jsem se nebránila. A to bylo špatné. Moc, moc, opravdu moc špatné.

Avšak, uvědomila jsem si, že to, co k Harrymu už delší dobu pociťuji, rozhodně není nenávist...

****

Bzučení mobilu je ten nejotravnější zvuk, který můžete slyšet po ránu.

Ucítila jsem vedle sebe pohyb. ,,Hmmm?" zamručel Harry rozespale do telefonu. ,,Ehm, Li?" škubla jsem sebou a zděšeně jsem se otočila na Harryho, který po mně házel provinilé pohledy. I na mě začal dopadat pocit viny. ,,Ano, všechno je v pořádku. Naprostým." polkl a volnou rukou si promnul obličej a následně si projel vlasy. ,,Ehm, jak mám vědět, kde je? Jsem sice její osobní ochranka, ale lezu jí snad do postele?" zamračila jsem se a hodila po něm úšklebek, protože přesně to, co říká, že nedělá, ve skutečnosti dělá. ,,Jo, až se vzbudí, řeknu jí, žes volal. Měj se." zavěsil.

Dark World [One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat