22.

4.5K 231 6
                                    

Podíval jsem se na Harryho a snažila se zakrýt své třesoucí ce ruce. Hlavně nenápadně...

,,Fajn. Máš právo to vědět." řekl Harry a já na něj vytřeštola oči. Doufám, že nechce říct... ,,Já a Alex jsme spolu..." začala jsem panikařit a uvažovala jsem nad tím, že půjdu někam zahrabat všechny věci, kterými by nás mohl Liam zabít. Což bych asi dělala hodně dlouho vzhledem k tomu, že jeho garáž je vybavena několika desítkami kusů nářadí. A to nepočítám vrtačky, pájky, hever a spoustu dalších velmi nebezpečných nástrojů.

,,Vy dva jste co?!" zavrčel Liam.

,,My dva jsme spolu... Uzavřeli sázku." řekl Harry a já myslela, že doopravdy zkolabuju. Ten magor! Kopla jsem ho pod stolem do holeně, kvůli čemuž zasyčel a propálil mě naštvaným pohledem.

,,Sázku? Jakou sázku?" zeptal se Liam a naštěstí si nevšiml našich posunků.

,,Že spolu nebudem mluvit. Však víš, jak to vypadá, když spolu mluvíme. To ani není mluvení, to jsou hádky. A tak jsme se, když jsi odjel, vsadili. Nesmíme na sebe vzájemně promlivit. Proto se sobě vyhýbáme pohledama, protože bychom mělu nutkání říct něco posměšného na účet toho druhého. Takže... Tak." vychrlil Harry takřka na jeden nádech a jakmile se do jeho těla dostal vzduch, jeho obličej (zbarvený do ruda z nedostatku kyslíku) začal nabírat normální barvu.

Ale jeho obličej nebyl jediný. Teď jsme začali nabírat lidské, respektive pleťové, odstíny všichni.

,,Pane bože, vy jste hrozný! Už jsem se lekl, že jste se spolu třeba vyspali!" zasmál se úlevně Liam.

Nám sice nebylo s Harrym do smíchu, ale alespoň jsme smích předstírali.

,,Spát s ní?! Bože, to bych se šel rači ožrat." uchechtl se Harry a já po něm střelila naštvaným pohledem, aby se neřeklo. Samozřejmě jsem mu byla v duchu nesmírně vděčná za jeho lhací schopnosti, které nás momentálně vytáhly z prdele, ve které jsme se na nějakou dobu před chvíli ocitli.

Liamovi najednou zazvonil mobil. Omluvil se a zmizel v ložnici.

,,Blbečku." sykla jsem a následně se usmála.

Přimhouřil oči a mrknul na mě. ,,Vyděsil jsem tě?" vyplázl jazyk, za což si vysloužil další kopanec do holeně. Se zasyčením vyjekl. ,,Víš, že to bolí?!" řekl a pod stolem si promnul nohu.

,,Ty se mnou taky nemáš slitování." upozornila jsem ho.

,,Ale to je něco jinýho! Tohle fakt bolelo!" rozčiloval se.

,,Bla bla bla." zakroutila jsem očima. ,,To máš za to."

,,Mám dojem, že už ses mi pomstila." dohadoval se se mnou.

,,Ano? Kdypak?" povytáhla jsem obočí.

,,Mám totálně poškrábaný záda, roztržený jedno triko a bolí mě... Jazyk. Taky." zašeptal.

Zrudla jsem. Úplně jsem zapomněla na tu noc, kdy jsem Harrymu rozthla triko. Nechtěně samozřejmě!

,,Ale..."

,,Huh, promluvili jste na sebe." vešel Liam. ,,Potřebuju si někam zajet." dodal.

Přikývli jsme. ,,Já potřebuju zajet za bráchou." oznámila jsem. ,,No a já jedu domů." řekl Harry.

A tak jsme se po chvíli každý rozjel na jiné světové strany.

***

,,Proč jsi mi to neřekl?" zeptala jsem se Andyho, když jsem seděla vedle jeho postele a povídala si o jeho dceři.

Dark World [One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat