,,Nejsem si jistej, jestli si to myslím dobře, ale... Asi vím, kdo to byl."
Pokud byste teď v mém pokoji upustili špendlík, na sto procent byste to slyšeli asi tak hlasitě, jako byste uhodili vařečkou do dna hrnce.
,,Kdo byl kdo?" zeptala jsem se na tu nejstupidnější otázku, která mě napadla, aby tu nebylo takové ticho a konečně někdo promluvil.
,,Ti únosci." vysvětlil Harry s protočením očí. ,,A pokud si to myslím dobře, asi z toho nebudete moc nadšení." řekl.
Poposedla jsem si na posteli a lépe si zkroutila nohy, jelikož mi začaly brnět. ,,Ashton?" vydechla jsem.
Harry však zakroutil hlavou. ,,Kéž by. Tihle... Ti jsou tvrdší oříšek. Pokud jsem správně poznal ten ksicht, tak to byli Revoltes. Gang, který takřka vládne Vegas..."
Andy zalapal po dechu. ,,Děláš si srandu? Unesl tě gang, kterej ovládá Vegas a ty jsi teď u nás v domě? Jak se ti kurva do prdele povedlo zdrhnout? Neřikej mi, že když té tak pěkně unesli, že tě i stejně pěkně pustili! To je blbost! Ty jsi jim prostě zdrhl a teď se tu schováváš a.... A... Bože všichni umřem!" začal panikařit a zoufale přecházet po pokoji sem a tam, při čemž si skoro rval vlasy z hlavy.
,,Jo. Máš pravdu. Zdrhl jsem. Víte..." začal Harry a vstal z postele a začal se taky procházet po pokoji. ,,Oni přijímali nové řidiče. Slyšel jsem, jak se o tom baví. A přijali nějakýho novýho. A pak mě potřebovali někam převézt. Jel jsem v autě s tím novým řidičem, plus další dvě gorily. Ale ten řidič nezvládl zatáčku a vyletěl ze silnice přímo do pole. A narazili jsme do balíku se slámou, což vystřelilo airbagy. Ty nějakým způsobem tak trochu přiomráčily řidiče i spolujezdce. Já byl vzadu s tou zbylou gorilou. Byl jsem dezorientovanej, jak jsem se dostal ven si pamatuju jen matně. Využil jsem příležitosti a dal se na útěk. Teda... Útěk v uvozovkách. Motal jsem se, ale to mi asi zachránilo život. Ta gorila byla na tom hůř než já, ale i tak vystřelil a trefil se. Ale hned potom omdlel a já měl čas se doplahočit se pryč a ukrást kolo. A na kole jsem ujel ten kousíček, co jsme ujeli, zase nazpátek. Jenže pak už jsem nemohl a slítl jsem, takže proto jsem celej sedřenej. Ztratil jsem logicky celkem dost krve, takže ke konci cesty sem jsem se už jen plazil. A zbytek víte." pokrčil rameny.
,,A ty modřiny?" vyhrkla jsem.
,,No, to je... Od nich. Když se snažili ze mě dostat informace." odpověděl.
Nakrčila jsem obočí. ,,Jaké informace?"
Harry se nervózně ošil. ,,Informace o tobě. Nevím proč, nevím pro koho. Prostě.... se ptali na tebe. Zajímalo je, jak dlouho jsi byla s Ashtonem a co jste všechno spolu vybudovali a ovládali. A pak se ptali na to, kde jsi teď a proč ses od nás odpojila."
To mě dokonale zmátlo. Proč se ptali na tohle? Proč se ptali na mě?
Andy si odkašlal. ,,Dobře. Takže... Co teď?" zeptal se.
Moje odpověď byla jasná. ,,Ty vezmeš Sam a vypadnete odsud. Myslím to vážně, vypadněte pryč! Tohle není sranda. Nechci vás ohrozit. Takže Andy bež zabalit Sam a odjeďte. Třeba do New Yorku nebo klidně úplně pryč z tohohle kontinentu. Já si tu nějak poradím. Mám tu Harryho a kluky, za kterýma Harolde zajedem a řeknem jim přesně to, cos teď řekl nám. Souvisí to s váma, což znamená, že jste v ohrožení i vy." rozdávala jsem rozkazy. Byla jsem z nich nejmladší , ale měla jsem pocit, že teď je velení na mně.
A světe div se, poslechli! Andy sice nejdřív protestoval, ale nakonec se opravdu odebral do Samina pokoje a dal se do balení alespoň těch nejdůležitějších věcí.
ČTEŠ
Dark World [One Direction]
FanfictionAlexandra Cantvillová. Dívka, kterou nikdo nikdo neznal jinak, než jako poslušnou přítelkyni Ashtona Prankse - jednoho z největších bossů podsvětí. Když do jejího života vtrhne gang, který si ji naprosto přivlastní, na čí stranu se nakonec postaví?