,,Co děláš, když tě zastavěj policajti?" zeptala jsem se, když jsme jeli černým Range Roverem za Zaynem, který nám má dát práci.
,,Nic, protože mě nezastaví. Zayn je podmázl." vysvětlil. ,,Ani kluky nezastaví. Vždycky jezdíme spolu, ve skupince. Když je potřeba, rozdělíme se." dodal.
Zakroutila jsem nad tím hlavou. Mají to pánové pěkně vymyšlené...
****
,,Alex! Tak rád tě znovu vidím. Koukám, že s Liamem vycházíš dobře." uchechtl se Zayn, když si všiml, jak postávám co nejblíž u Liama. Nebudu lhát, ze Zaynova chování i vzhledu mi přejíždí mráz po zádech. Obzvlášť, když jsou kolem i ostatní kluci, jako třeba Harry, který se na mě celou dobu potutelně šklebil, při čemž si hrál se svou otevřenou kudlou. Snažila jsem si nějakým způsobem nalhat, že to vůbec není děsivé, ale opak byl pravdou. Bylo.
,,Nezdržuj." sykl Louis na Zayna. ,,Už chci jet." oblízl si rty.
Zayn se hrdelně zasmál. ,,No tak, Louisi. Kroť své touhy a vášně, jsi jak nadrženej." uchechtl se.
Louis protočil očima a začal se procházet po místnosti sem a tam.
,,Takže. Dneska vezete vyjmečně jiné zboží..." řekl Zayn a důležitě se na nás koukal. ,,Mě." dořekl. Všichni vykulili oči a i Harold, který doteď seděl na gauči, vystřelil do stoje, při čemž nějak zavřel tu kudlu. Neuvěřitelné.
,,Jak to jako myslíš?" zeptal se Niall.
,,Tak, jak říkám. Máme tedy čtyři auta. Jelikož se s Liamem znám nejdýl, poveze mě on. To ale znamená, že pro Alex by nebyla cesta pohodlná tam vzadu v autě. A jelikož mi dluží za to, že jsem ji nechal žít... Poveze s vámi ostatními zboží." vysvětlil.
Povytáhla jsem obočí. ,,Zboží? A kam pojedem?" zeptala jsem se vyděšeně. Vždyť o těch jejich kšeftíkách nevím ani ň!
,,Auto si klidně vem svoje, pro mě za mě..." pokrčil rameny. ,,A pojedeme do vedlejšího kraje... Přes hranice." dodal.
,,Jsi si jistý, že ji tam chceš nasadit? Nevíš, jak řídí! Nějak to zkazí, přitáhne na nás pozornost a celá akce půjde do kopru, protože nás zabásnou, podplacení nepodplacení." řekl Harry.
V tu chvíli to ve mě začalo vřít. ,,Tak hele ty frajírku! Správně, nevíš, jak řídím. Nevíš nic! Tak laskavě mlč!" řekla jsem rozzuřeně, při čemž jsem ho prstem píchala do hrudi, což je moje oblíbené gesto. S překvapeným výrazem na mě zíral a ucouvl dozadu, při čemž udělal vzdávající gesto, což se mi líbilo.
,,Lexie, klid." řekl Liam a se značným pobavením mě odtáhl dál od Harryho přítomnosti.
,,Stylesi, povezeš kokain. Tomlinsone, ty vezmeš pervitin, Horan vezme heroin a ty kočičko... Vezmeš trávu. Hodně trávy, tak to neposer. Pojedeš uprostřed, abys nemohla dělat hlouposti. A jelikož se pak zdržíme, vezměte si sebou hadry." řekl.
Povzdychla jsem si. Super. Ale aspoň se projedu... ,,Za hodinu se sejdem u skladu." řekl ještě Zayn a my se rozešli. Každý nasedl do aut a rozjel se do svého bytu.
,,Klid zlato. Pojedu za tebou." usmál se na mě Liam. Přikývla jsem.
****
Po hodině jsme já i Liam ve svých autech dojeli ke skladu. Vystoupili jsme a šli jsme dovnitř velké budovy. Z jejího vnitřku nosilo několik lidí velkém kufry a nakládali je do aut.
,,Náš cíl je Las Vegas. Cesta odsud z Long Beach trvá pět hodin, když nebudou problémy. Ve Vegas se zdržíme pár dní, maximálně týden. A nazpátek povezem prachy." řekl Zayn. Pak nám dal bližší informace a adresu.
,,Fajn. A zbraně?" zeptal se Niall.
,,To vezu já s Liamem." odpověděl Zayn. ,,A pokud nemáte žádné jiné otázky, udělejte si poslední pápá a vyrazíme." dodal s úšklebkem a odešel ven z budovy. Ostatní ho následovali, až na mě a Liama.
,,Uvidíme se brzo. Drž se za Harrym a ignoruj jeho provokace. Vždycky provokuje." usmál se. Rozhlédl se kolem a když viděl čistý vzduch, rychle se ke mně sklonil a políbil mě. ,,Buď opatrná. Kdyby byl stav nouze, pod sedačkou máš zbraň. Umíš ji vůbec používat?" zeptal se zděšeně. ,,Ano, neboj se." usmála jsem se a pohladila ho po ruce. ,,Okej. Tak jedem." řekl a a pak jsme společně vyšli ze skladu, který pak šel Zayn zamknout.
,,Huh. Uvidíme, co v tobě je, číčo." ušklíbl se Harry a nasedl do své černé Corvetty z roku 2009. Opravdu, víc nápadné auto mít nemůže. Alespoň, že je černé... To nebude poutat takovou pozornost, jako třeba žluté.
Louis nasedl do svého Forda Mustanga, Niall do Chevroletu Camaro, Liam se Zaynem do Range Roveru a já do svého Dodge.
,,Tak fajn. Jsme jeden tým. Pokud se objeví problém, řešíme ho společně nebo podle domluvy. Teď už ale jedem." ozvalo se z vysílačky.
No, ta akce se mi začíná líbit...
-----
Haroldek provokuje, co? :D Opičák jeden... :3
Co na to říkáte? Alex zatím moc respektu nemá, ale třeba se to změní... :) :D
ČTEŠ
Dark World [One Direction]
FanfictionAlexandra Cantvillová. Dívka, kterou nikdo nikdo neznal jinak, než jako poslušnou přítelkyni Ashtona Prankse - jednoho z největších bossů podsvětí. Když do jejího života vtrhne gang, který si ji naprosto přivlastní, na čí stranu se nakonec postaví?