17.

5.6K 260 25
                                    

,,Harry, já mám ale už něco jinýho. Vezmi s sebou Alex. Aspoň se tu nebude nudit."

,,Co máš v plánu?" zeptala jsem se Liama. ,,Musím zajet za rodičema. Vzal bych tě taky, ale nevím, jak dlouho se tam zdržím, tak abych tě nějak nezdržoval." vysvětlil. Povzdychla jsem si a zase si sedla na gauč. ,,Dobře." přikývla jsem.

,,Umm... A jela bys teda, Alex?" zeptal se Harry. ,,No... Proč ne." přikývla jsem a šla se připravit.

,,Omlouvám se, že je to tak na rychlo. Nerad tě tu nechávám." řekl Liam, když jsem na sebe natahovala legíny. ,,Nevadí. Užij si rodiče, to je nejdůležitější. Já budu stejně většinu času s klukama, ti mě ochrání. Neboj se." pohladila jsem ho po tváři a políbila ho. ,,Dobře. Máš pravdu, pokud vždycky budeš aspoň s jedním z nich, budeš v bezpečí." přitakal.

Pustila jsem jeho ruku, kterou jsem na chvíli sevřela do své a šla do obýváku. ,,Ještě se ozvu, kdy se vrátím. Klíče máš. Harry, dávej na ni pozor. Odteď jí budeš dělat osobního strážce." řekl Li, když jsme se loučili. ,,Neboj, dám na ni pozor. A pozdravuj rodiče." usmál se Harry. Li přikývl. Ještě jsem ho naposled políbila a vydala se s Harrym na oběd.

Byla jsem trochu nesvá z představy, že s ním budu opět sama. Jak se moje tělo a mysl zachová tentokrát?

,,Šmárija, uvolni se." zakroutil Harry očima a zasmál se. ,,Já tě nesežeru." mrkl na mě. Slabě jsem se pousmála a dala si do pusy další hranolku. Ano, byli jsme na hamburgerech. Jak romantické...

Moment...! Romantické? Bože, už to zase začíná.

,,Hele. Vím, že to mezi námi dvěma nezačlo nejlíp, ale... Omlouvám se. Opravdu a upřímně se ti omlovám, Alex." řekl. Bylo vidět, že je nesvý. Nervózně se ošíval a neustále měl potřebu upíjet colu ze svého kelímku.

,,Omluva přijata." mrkla jsem na něj já.

,,Co to bylo?" vyhrkl.

,,Co?"

,,To mrknutí!"

,,C-co?! Já nemrkla!" zapírala jsem.

,,No to teda mrkla! Viděl jsem to!" přimhouřil oči.

,,Fajn, možná jsem mrkla. A co? Nic to neznamená..." obhajovala jsem se a teď měla zase potřebu pít já.

,,Nic? A nojo. Už jsem myslel, že mi děláš neslušný návrhy." odfrknul si.

,,Harry..." zahučela jsem.

,,Celkem bych si dal říct. Jdem do toho?"

,,Harry!" vyjekla jsem. Nepřestával kmitat obočím nahoru a dolu.

Ty jeho výrazy jsou někdy tak sexy panebože! Ten jeho úsměv a jiskření očí...

Ach jo... Už zase. Měla bych se krotit.

Ale když on je tak... Tak... Argh!

,,Okej. Škoda." povzdychl si. Na moment to vypadalo, jako by snad doopravdy byl zklamaný. Byl celkem roztomilý.

Zbytek dne jsem trávila pouze s ním. Celý den vypouštěl z pusy dvojsmyslné narážky a neustále po mně mrkal svými smaragdy. Idiot. Tak moc ho nesná... Huh. Ještě, kdybych to tak opravdu myslela a dokázala to doříct... Ale nebyla to pravda. Já ho NEnesnáším. Mám ho ráda...

Harryho vlezlé a perverzní chování se mi dostalo pod kůži a to jen za jeden jediný den.

,,Občas píchá, co?" zazubil se. Povytáhla jsem obočí a hodila po něm naštvaný pohled. Co to zase vymýšlí? ,,Támhleten kaktus samozřejmě!" ukázal rychle na kytku, která se podobala spíše pampelišce.

Dark World [One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat