,,Klid. On tě nedostane, jasný?" uklidňoval mě Louis. ,,Teď tě zavezu do hotelu, protože kluci něco potřebujou projednat ohledně Ashe. Takže já tě odvezu a ty se zamkneš a nějak se zabavíš, dokud nepřijede Li. Dobře?" koukal mi do očí. Jeho oči jsou uklidňující, i když v sobě mají spíše chladné odstíny.
,,Dobře." přikývla jsem. ,,Jen už mě vem odsud pryč. Představa, že se tu ještě furt někde potuluje, je nesnesitelná." řekla jsem a otřásla se nad představou, že mě teď možná pozoruje.
Louis přikývl a odvedl mě ke svému autu, do kterého jsem nastoupila.
Po cestě mě napadla jedna otázka. ,,Když jsem se poprvé probudila u vás a u mě byl Harry... Říkal, že jsem bojovnice. Co tím myslel?" zeptala jsem se.
Loui si povzdychl. ,,No... Tak, že tvůj organismus bojoval s tou uspávací látkou. Občas ses budila a snažila se osvobodit, ale pak jsi zase hned usnula. Bylo to tak asi pětkrát." vysvětlil a zajel ke kraji u vchodu do hotelu. ,,Aha... Tak to si nepamatuju." řekla jsem po pravdě. ,,To je mi celkem jasný." uchechtl se. Usmála jsem se. ,,No, děkuju za odvoz." řekla jsem a dala mu pusu na tvář. Louis se zaculením přikývl. ,,Není zač, ale hlavně se teď pořádně zabarikáduj." poučil mě. Přikývla jsem a šla na pokoj. Udělala jsem, jak chtěl Louis a zamkla se. Svlékla jsem se a dala si sprchu.
Po sprše jsem si s mlékem a lupínky sedla k televizi. Rozvalila jsem se po gauči a znuděně přepínala programy.
Nic zajímavého nedávali, takže jsem se rozhodla jít raději spát...
*****
,,Zlato, vstávej." probudil mě Liamův hlas. ,,Proč?" zamumlala jsem otráveně. ,,Protože nechápu, proč sakra spíš v autě." uchechtl se a já konečně otevřela oči, ale byla jsem normálně v posteli. ,,To byl vtip. Jenže už je ráno a Zayn plánuje cestu zpět." řekl a já se na něj zamračila. ,,A tos mě nemohl nechat spát?" povzdychla jsem si. Bylo teprve sedm hodin ráno. ,,Ne, nemohl, protože jdem k Zaynovi na pokoj a tam se domluvíme, kdy jedem zpátky." vysvětlil. ,,Ok." povzdychla jsem si a vstala. Sice mi nedávali smysl, jak se dostal dovnitř když jsem byla zamklá a klíče jsou pravděpodobně někde na pokoji...
Rychle jsem se převlékla a pak spolu s Liamem šla k Zaynovi. ,,Kdy jste přišli?" zeptala jsem se. ,,Asi hodinu po tobě jsme vyjížděli." odpověděl a zaklepal na Zaynův pokoj.
Po pokynu jsme vešli. Ostatní už tam byli.
****
,,Rio? Proč?" zeptal se Zayn při společném obědě Nialla. ,,Protože se mi to město líbí. Vlastně bych chtěl celkově projet Brazílii. Ty karnevaly a to všechno..." vysvětlil Niall. ,,To já chtěl vždycky do Tokia. A do Hong Kongu." řekl Louis. ,,A ty, Alex? Kam by ses chtěla podívat?" zeptal se mě Harry. ,,Do Evropy. Portugalsko, Španělsko, Francie... Teda ve Francii jsem už byla, ale jen na skok. A pak možná Egypt." řekla jsem svá místa, která si mě získala. ,,Portugalsko?" divil se Li. ,,Jo. Měla jsem tam příbuznýho. A další příbuznou mám na Ukrajině. Tam bych se taky chtěla juknout." usmála jsem se. ,,Zayne? A co tvoje místa?" zeptala jsem se. ,,Pakistán. Dlouho jsem tam nebyl..." vysvětlil stručně. ,,Já jednoznačně Afrika." prohlásil Harry. ,,Jo, taky bych řekl Afriku." přikyvoval Li.
,,Tak ok. Do večera si to tady pěkně užijte a v šest vyrážíme domů. Zatím." řekl později Zayn a vypařil se. ,,Tady asi nejsou býci, že ne?" zeptal se Niall a my se na něj podívali. ,,V Las Vegas asi ani ne no..." odpověděla jsem se smíchem. ,,Škoda." zamumlal Ni. Zavrtěla jsem nechápavě hlavou. K čemu chce býky? ,,Ehm... A řekneš nám, proč jsi to chtěl vědět?" zeptal se Louis. Pravděpodobně jsem nebyla sama, kdo nepochopil Niallův myšlenkový pochod. ,,Vy neznáte hru plácni bejka přes prdel?" podivil se. Cože? ,,Ne." řekli jsme všichni naráz s nechápavými výrazy. ,,Tak to vás musím naučit." usmál se a vyskočil. Přeběhl k pultu, za kterým byla obsluha. Chvíli s ní o něčem mluvil a pak se s úsměvem vrátil. ,,Za městem je býčí farma. Pojďte, jedem!" zavelel a už vybíhal z restaurace.
****
,,No bezva." prohodil Louis, když jsme stáli před ohradou, ve které se pásl býk. ,,Natrhlou prdel jsem ještě neměl, to je fakt." dodal. ,,Ukážu vám to." mrkl na nás Niall a přeskočil ohradu. ,,Nielle, to není dobrej nápad!" vyhrkl Liam a už chtěl po Niallovi skočit a dostat ho nazpátek, ale Niall ho zastavil. ,,Když víš, jak na to, je to naprosto bezpečný! Hrál jsem to už asi storkát a nikdy se mi nestalo nic horšího, než že jsem měl modřiny. A to z toho, že jsem při přelejzání tý ohrady sletěl na zem." uklidňoval nás se smíchem.
Všichni jsme ho s napětím pozorovali, jak jde zezadu k býkovi. Kousla jsem se do rtu, abych potlačila vykřiknutí, když pláclnul býka přes zadek. Ten se se supěním otočil a začal pronásledovat zdrhajícího Nialla, který se smál jak idiot.
Měl to sice jen tak tak, ale nakonec přelezl ohradu a byl v bezpečí.
,,Ty jsi fakt magor, Nialle!" vydechla jsem se smíchem. Vypadalo to sice jako parádní přísun adrenalinu do těla, ale tohle už na mě bylo moc. Nedokázala bych utéct, tím jsem si jistá. I přes to jsem si tu podívanou užila.
,,Kdo jde dál?" zeptal se zadýchaně Niall.
,,Nikdo!" ozval se hromový hlas a my spatřili muže s brokovnicí, jak jde k nám. ,,Tohle je soukromý pozemek, jakým právem mi tu proháníte zvíře, hm?" namířil na nás.
,,Promiňte, hlavně nestřílejte! Už mizíme!" zachraňoval situaci Niall. ,,To bych vám doporučoval!" křikl chlap, ale to už jsme byli všichni na útěku.
Jakmile jsme doběhli k autům, rozesmáli jsme se a popadali dech. ,,Ty vole. Tak na tenhle den asi nikdy nezapomenu." zasmál se Harry. ,,To asi nikdo." dodal Liam.
Nakonec jsme naskákali do aut a vyjeli zase nazpátek.
Zbytek dne jsme se flákali a v šest hodin jsme skutečně vyjížděli domů. Cesta byla klidná, protože byla noc. Samozřejmě jsme si neodpustili pár závodů.
Když jsme vyložili peníze a vrátili se domů, vyčerpaně jsme zalehli do postele a skoro hned usnuli...
----
Omlouvám se za to přeskakování furt, ale neměla jsem nápady, jak to šikovně zaplnit...
Jinak... Ta hra nevim, jestli existuje :'D Každopádně bych to nechtěla hrát :'D Sice bych tak ze sebe mohla dostat nadbytečnou energii, ale za natrhlou prdel to asi fakt nestojí no... :D
Co na to říkáte? :3 určitě komentujte, pokud máte něco na srdci, ráda vám odepíšu, případně odpovím na otázky :)
ČTEŠ
Dark World [One Direction]
Fiksi PenggemarAlexandra Cantvillová. Dívka, kterou nikdo nikdo neznal jinak, než jako poslušnou přítelkyni Ashtona Prankse - jednoho z největších bossů podsvětí. Když do jejího života vtrhne gang, který si ji naprosto přivlastní, na čí stranu se nakonec postaví?