Byla jsem ráda, že vím pravdu. Byla pro mě důležitá, a to hodně.
,,Takže... Ten monokl, co má Harry, není od Liama?" ujišťovala jsem se.
Andy zavrtěl hlavou. ,,Pokud vím, má ho od Ashtona. Ale s Liamem se taky popral." odpověděl.
No bezva. Tak to je perfektní. Jak to teď mám vyřešit? Jak si mám vybrat, aniž by se pak chtěli pozabíjet?
,,Poslyš... Víš, jak jsem ti říkal o tom domku?" zeptal se Andy s povytaženým obočím. Přikývla jsem, načež Andy sklopil pohled. Porovnal si svou dceru v náruči a znovu se na mě zahleděl. ,,Je hotovej, stačí tam jen koupit nábytek a drobný věci přivezeme odsud a bude to kompletní. Ale chůva nechce odjet odsud. Neměl by mi kdo hlídat mimčo. A tak mě napadlo...," odmlčel se. ,,Nechceš jet ty? Bydleli bychom spolu, jako za starých časů. Já bych pracoval v bance, ty bys hlídala Sam... Žádný ohlížení, novej začátek. Tenhle život by byl minulost. Já, ty a Samantha na okraji Las Vegas, v rodinným domku. Co ty na to?"
Naprosto mi vyrazil dech. Už jsem chápala, proč má Andy všude po okraj zaplněné krabice s věcmi z bytu. Ale nebyl to nábytek, ten tady asi chtěl nechat, byly to jen ty menší věci, jako knihy, polštáře z gauče, obrazy, kuchyňské potřeby...
,,J-já... Nevím. Nemůžu ti odpovědět hned." řekla jsem. Nemohla jsem, protože si nedokážu představit být tak daleko od kluků.
Andy se pousmál a stiskl mi koleno. ,,Za tři dny odjíždíme. Pokud chceš, můžeš jet taky."
Vděčně jsem se usmála. ,,Dobře, promyslím to." přikývla jsem.
Potřebovala jsem se rozhodnout. Kluci s Ginny a Soph jsou jediná věc, která mě tady drží.
A tak jsem si vzala klíčky, nastartovala a rozjela se pryč.
****
,,Zase ty? No my se tě snad nezbavíme!" zakoulel očima Zayn, skvírající v ruce zbraň. Jeho tělo zakrývaly pouze tepláky.
Pozvedla jsem obočí a on se zasmál. ,,Dělám si srandu. Rád tě vidím." objal mě a tím mě i částečně vtáhl do bytu. Zaskočeně jsem mu objetí opětovala. ,,I já tebe." řekla jsem upřímně a zavřela jsem dveře nohou, protože mi táhlo na záda.
Zayn se odtáhl a odložil zbraň na poličku v chodbě, načež se rozešel do obýváku. Následovala jsem ho. Obývák jsme pouze přešli a dostali se tak do kuchyně.
Přistoupil zezadu k Ginny, která se věnovala vaření, a omotal okolo ní ruce. Ginny taky nebyla zrovna obalená vrstvami oblečení. Zaynovo triko sahající jí do poloviny zadku, který byl naštěstí schován kalhotkami. Doufám, že jsem je při něčem nevyrušila nebo tak, ale to je nepravděpodobné, když Ginny vaří. I když - ta holka se nezdá. Dokáže zvládat i víc věcí najednou.
,,Bejby? Koukni, kdo nám vstal z mrtvých." zabroukal a Ginny se na chvíli spokojeně zaculila, než jí došel smysl slov a otočila se, takže si mě konečně všimla.
,,No ne! Kohopak to vidím?" zasmála se a vrhla se mi okolo krku.
Uchechtla jsem se a omotala okolo ní ruce. ,,No jo, už je to tak." zasmála nsem se.
Zayn vypnul plotnu a z lednice vytáhl láhev s medovou whiskey. Vzal čtyři skleničky a nesl je do obýváku. Jsme tu tři, tak proč čtyři skleničky?
,,Niellere!" zavolal Zayn na dveře do nějaké další místnosti. Odsud se vyhrnul Niall. ,,Ale ahooj!" vyjekl nadšeně a taky mně objal. To jsem je opravdu neviděla tak dlouho?
ČTEŠ
Dark World [One Direction]
FanfictionAlexandra Cantvillová. Dívka, kterou nikdo nikdo neznal jinak, než jako poslušnou přítelkyni Ashtona Prankse - jednoho z největších bossů podsvětí. Když do jejího života vtrhne gang, který si ji naprosto přivlastní, na čí stranu se nakonec postaví?