,,Takže... Bylo to takhle..." spustil.
Se zatajeným dechem jsem čekala, než se Zayn rozmluví, což netrvalo dlouho.
,,Po tom, cos tak zákeřně zmizela, se naše životy dost změnily. Životy nás všech. Všichni jsme začali uvažovat, že se na všechno vybodneme. Že prodáme, co tady máme a začneme znovu každý v jiném koutě Ameriky. Jenže nakonec jsme zůstali. Tedy až na ty dva trotly, ale to až později..." odmlčel se. Toho využil Niall.
,,I tak se ale všechno trochu pozměnilo. Zaynovi se přestalo dařit, veškerý obchody šly do hajzlu. A tak jsme se rozhodli udělat si někde nějakej druhej úkryt, jen pro jistotu. Kdyby něco, chápeš. A tak jsme díky jedný známý obstarali tuhle díru a dali sem aspoň něco. Za tuhle halu, která je fakt velká a my ji používáme zároveň jako garáž, za tu Zayn utratil polovinu jeho-"
,,Naší..." upozornil Louis.
,,...-Správně, naší. Naší finanční rezervy. Obchody se na nějakou dobu zastavily, ale tím, že jsme se dostali až k Las Vegas, začaly zase fungovat. Máme tady nový kontakty a rozhodli jsme se sekat víc dobroty. Nelegálně jsme obdrželi průkazy, které umožňují legálně převážet jisté typy zboží. Tohle ale neřeš. Zatím..." zazubil se Niall. ,,No, ale jsme tu jen dočasně. Za několik dnů jedeme nazpátek do toho zapadákova. Tady si jen tak nějak přivyděláváme, abychom to pak zase mohli rozjet v Long Beach." upřesnil mi informace.
,,Předpokládám, že chceš vědět, kde je Harry s Liamem, co?" zeptala se Ginny. Netrpělivě jsem přikývla a žaludek se mi sevřel nervozitou.
,,Odpověď je..." odmlčel se Louis. ,,Nevíme." spráskl ruce.
Moje ústa se otevřela údivem a jedno mé obočí vystřelilo nahoru. ,,Cože? Jak jako nevíte?!" vyjekla jsem a postavila se na nohy.
,,Po tom, cos odešla, se Harry prostě vypařil. Stejně tak Liam, ten ale až po týdnu. Harry práskl so bot hned druhej den. Má i jiný číslo, takže ho nemůžem vystopovat, prostě nic... Jenže nejdivnější na tom je, že si ani nezabalil věci. Všechno v jeho bytě je naprosto stejný, jak jindy. Oblečení ve skříni, všechno. Nic nám neřekl. Ani ahoj, ani hovno." vysvětlil Louis a mně nebylo zcela jasné, jestli se na Harryho zlobí nebo mu to je spíš všechno líto. Že se na ně takhle vybodl.
Ani já jsem však nevěděla, co si myslet. Bylo to divné, a to i na Harryho. Harry je taky občas divný, ale až takhle divně by se nikdy nezachoval.
,,A Liam?" zeptala jsem se.
,,Ten řekl, že potřebuje přemejšlet. Takže odjel přemejšlet někam do New Yorku."pokrčil rameny Louis.
Zamračila jsem se. Nějak mi to nedává smysl...
****
Domů jsem dojela až večer.
,,Ahoj." pozdravila jsem Andyho, který u stolu vypracovával papíry do práce a úhledně je ukládal do svého černého kufříku.
,,Ahoj." řekl nepřítomně a dál do papírů škrábal své podpisy. ,,Kdes byla?" zeptal se bez pozdravu.
Polkla jsem. ,,V práci." zalhala jsem.
Andy si povzdychl a odložil propisku na stůl, načež se na židli otočil směrem ke mně. ,,Dobře, takže my si teď budeme lhát?" povytáhl obočí a přísně mě propaloval pohledem.
,,Já..."
,,Neopovažuj se mi kecat, Alexo. Svýmu klukovi si lži, pro mě za mě. Ale mně lhát nebudeš! Jsem tvůj bratr a ty mi nevěříš? Nebo co se děje pro krista pána, hm?" řekl naštvaně a přešel ke mně. ,,Thomas tě chtěl překvapit a jel za tebou do práce, kde jsi nebyla. A tak mi volal, jestli jsi doma."
ČTEŠ
Dark World [One Direction]
FanfictionAlexandra Cantvillová. Dívka, kterou nikdo nikdo neznal jinak, než jako poslušnou přítelkyni Ashtona Prankse - jednoho z největších bossů podsvětí. Když do jejího života vtrhne gang, který si ji naprosto přivlastní, na čí stranu se nakonec postaví?