24.

4.1K 227 4
                                    

Čaaago, mám tu surprise pro LSky :) vám se ESky omlouvám, rozhodně nic proti vašim názorům :)

Zkrátka... Včera jsem zveřejnila první díl povídky Soldier. V hlavní roli samozřejmě Boo a Hazza :3 Pokud máte zájem, určitě bych byla šťastná za to, kdybyste si to přečetly, hodily tam koment, případně vote :) Danke :* <3 (už zase ta pojebaná Němčina -_-)
----------

Následující noc jsem nemohla spát. Přemýšlela jsem, co dělat. Nemohla jsem za žádnou cenu dopustit, aby se Louisově rodině cokoli stalo. Nechci, aby mu cokoli ublížilo. Je to jeden z mých nejlepších kamarádů. Nemohla bych sama se sebou dál žít, kdyby se jemu nebo jeho rodině něco stalo.

Proto tu byla jen jediná možnost, kterou jsem byla ochotná kvůli němu podstoupit.

Opatrně jsem vylezla z Liamova objetí a vytratila se z jeho ložnice do té své. Zabalila jsem si všechny své věci a vešla do obýváku, kde jsem z šuplíku u stolu s nějakými fakturami, vyndala čistý papír a naškrábala na něj rychlý dopis pro Liama.

Další byl pro Harryho. Nebyl o moc delší, než ten pro Liama.

Další byl pro Louise. Tam jsem napsala pouze jednu větu.

Dopis pro Liama jsem nechala ležet na konferenčním stolku, další dva jsem zastrčila do své kabelky.

V garáži jsem nasedla do auta a vyjela ven.

Věděla jsem, že Niall bydlí u Zayna, spolu s Ginny. Tam jsem právě mířila. Po cestě jsem zatavila před Harryho bytem. Hodila jsem dopis do schránky a chvilku koukala do tmavých oken jeho bytu. Pravděpodobně spal a nebo si užíval se svou dnešní obětí. Nějak se mi nechtělo věřit té naivní představě, že se zrovna kvůli mně vzdal svých nočních výletů, které nepochybně dělal, alespoň dříve.

Opět jsem nasedla do auta  a tentokrát zamířila k Louisovu bytu. Do jeho schránky jsem hodila dopis obsahující jen jednu jedinou větu.

Rozjela jsem se k Zaynovu bytu. Ten byl rozsvícený a zevnitř se ozýval smích. Zazvonila jsem a po chvíli se ve dveřích objevila blonďatá hlava s překvapeným výrszem.

,,Ahoj." řekla jsem.

,,Ahoj." odpověděl zmateně Niall. ,,Co... Co ty tady? Teď." zeptal se.

,,Potřebuju mluvit s Ginny." řekla jsem jen. Niall přikývl a pustil mě dovnitř. Zavedl mě k Ginny sedící v Zaynově objetí. Na jeho tváři byl úsměv, oči mu svítily štěstím a jeho pravá ruka svírala láhev s pivem.

,,Alex? Co ty tady?" zeptala se zaraženě Ginny, když si všimla mé přítomnosti.

,,Přišla jsem se rozloučit."

,,Jak jako rozloučit?" zeptal se Niall.

,,To neřešte. Kluci vám to později vysvětlí. Jen vám chci poděkovat. Zayne, tobě děkuju, žes mě tehdy nechal žít a taky mi dal šanci vyzkoušet si vaši práci. Ni, ty jsi mi druhým bratrem. Děkuju ti za tvoje vtípky, kterými jsi mě dokázal rozveselit... A Ginny... Ty jsi zase moje sestra. A vždycky budeš, věř mi. Budete mi všichni chybět, mám vás ráda." vzlykla jsem a než se stihli všichni vzpamatovat, prchala jsem ke svému autu.

Neochotně jsem opět nasedla do auta a ne o moc ochotněji nastartovala. Ne že by mě snad omrzel ten božský zvuk, jen jsem nechtěla jet do cíle. Rychle jsem zařadila a co nejrychleji se vzdálila od tohohle místa.

Vrátný překvapeně koukal, když jsem parkovala své auto vedle Ashtonova.

Chvíli jsem seděla v autě a se vzlyky si představovala, co se mnou teď Ashton udělá. Doufám jen, že mi nezakáže stýkat se s bratrem. To už bych nedala vůbec.

Dark World [One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat