,,Teto? Kde je táta?" zeptala se Sam a upřela na mě svá kukadla.
Usmála jsem se. ,,V práci. Vydělává penízky. Jako vždy."
Sam se zaculila a přešla ke mně, načež mi omotala kolem nohy ruce a přitiskla se ke mně. ,,A koupí mi za ně poníka?" zeptala se s nadějí v očích.
Zasmála jsem se a volnou rukou jsem ji pohladila po hlavě, zatímco jsem druhou rukou míchala špagetovou omáčku. ,,To já nevím, zlato. Musíš se ho zeptat sama." odpověděla jsem jí.
,,A kdy pšijde?" zeptala se. Ona opravdu nikdy nemá nedostatek otázek. Vždycky vymyslí nějakou novou.
,,Broučku, co kdyby sis pěkně hačla támhle na židli a čekala, než se dodělaj špagety, hm?" odvedla jsem její pozornost jinam. Nechci jí totiž vysvětlovat, kdy Andy přijde, a ani to, že poníka doopravdy nebudeme mít. Já totiž ani nevím, kdy přesně přijede. Někdy se zdrží, jindy je tu brzy...
Sam přikývla a krapet zklamaně si sedla na židli, načež vzala do její drobné ručičky lžíci a začala jejím koncem bušit do desky stolu. Pak si začala do toho bouchání ještě zpívat a musím podotknout, že dost nahlas.
,,Samantho, nezlob mě, prosím tě!" okřikla jsem ji, ale ona nepřestala. Zakroutila jsem očima, protože do toho všeho ještě někdo zazvonil.
Odložila jsem vařečku a prstem ukázala na Sam. ,,Ani se nehneš!" přikázala jsem jí s přísným výrazem a šla otevřít.
Za dveřmi byl Tommy. Usmála jsem se, na což zareagoval také svým úsměvem, který mu vždy udělal jiskřičky v očích. ,,Ahoj." pozdravila jsem ho a uhnula, aby mohl vejít.
Zazubil se, vešel a těsně před tím, než mi dal polibek, mě také pozdravil.
,,Jaký jsi dnes měla..." začal mluvit, ale dětský hlásek ho zastavil.
,,Tetoo! Kdy bude jídlo?" zapištěla Sam a přiběhla k nám. ,,Jé, Tommy!" vypískla nadšeně a už skákala do Tommyho otevřené náruče.
,,Ahoj, princezničko. Nezlobíš?" zeptal se Tommy.
,,Zlobí. Dnes s ní šijou všichni čerti." postěžovala jsem si. Sam je jindy suprová, ale dnes je z nějakého důvodu doopravdy jako nějaká nafrněná a pyšná princezna. Asi se nevyspala dobře...
,,Ty jsi zlobila? To ti ale nemůžu v tom případě dát dáreček, co jsem si pro tebe připravil!" řekl naoko zklamaně.
Sam hned začala vrtět hlavou. ,,Neneee! Já jsem hodná!" obhajovala se.
Odfrkla jsem si a šla zpět do kuchyně. Tommy Sam pěkně rozmazluje, ale kdo by mu odolal? Je tak sladký, když se Sam věnuje! A obocně mu to velmi sluší s dětmi. Tommy ještě něco říkal Sam, ale pak společně přišli.
Konečně se dovařily špagety, to už Tommy se Sam seděli u stolu a čekali, až před ně postavím oběd. Hned jak jsem to udělala, začali do sebe ládovat jídlo.
Zakroutila jsem očima, protože než jsem si nabrala jídlo i já, měli oba prázdné talíře. Povzdychla jsem si. Bylo mi jasné, že by chtěli ještě.
,,Já to udělám, zlato. Sedni si." řekl Tommy a vzal jeho i Samin talíř, které pak donesl k hrnci s jídlem a začal nabírat.
Sedla jsem si a dala se i do svého jídla.
****
Večer, když už se stmívalo a Andy ještě pořád nebyl doma, jsem vyšla ven.
Sam už spala a Tommy pravděpodobně pracoval na noťasu u mě v posteli. Často u nás spí, je tomu tak i dnes.
Ale Andy mi dělal starosti. Nikdy nepřišel z práce déle, než v šest. A teď už je po osmé. A navíc mi nebere telefon.
Netrpělivě jsem přešlapovala po chodníku, chodila sem a tam.
V dálce jsem uviděla povědomá světla. Andyho audina.
Hned jak vylezl z auta, nasupeně jsem mu dala najevo, co si myslím.
,,Ty jsi hroznej! Nemohl ses ozvat, že ne?!" zavrčela jsem.
Andy se uchechtl a zamkl auto. ,,Byl jsem u Rose. A mimochodem... Tohle mi něco připomnělo." ušklíbl se, když kolem mě procházel do domu.
Jistě. Bude mi to ještě dlouho předhazovat? Nechci myslet na minulost (přesněji řečeno na Harryho), proč ji sem tahá? Rosalie je Andyho přítelkyně. Jsou spolu něco přes pět měsíců a je to moc fajn holka.
Dál jsem to neřešila a rozešla jsem se do domu. Ale z nějakého důvodu mi přejel po zádech mráz, což se mi moc často neděje. Ze zimi to rozhodně nebylo, noci tu jsou teplé.
Automaticky jsem se otočila. Lampa stojící na protějším chodníku pod sebe házela kužel světla. Malinko ozařovala i stěnu domu, která stála poblíž té lampy, ale i tak tam bylo dost tmavo. A o tu stěnu se opírala nějaká postava.
Měla jsem ne moc příjemný pocit, že tu postavu znám.
Zrychlila jsem krok a hned, jak jsem skoro vběhla do domu, jsem zabouchla a zamkla dveře.
Divné. Tohle mražení. Ten pocit. A ta osoba. Celé je to divné.
Oklepala jsem se a šla do kuchyně, kde si Andy z lednice vyndával džus.
,,Sam spí." oznámila jsem mu. ,,A taky tu je Tommy, takže jdu za ním." dodala jsem.
Andy jen zamručel, aniž by přestal pít džus z krabice. Zakroutila jsem hlavou. Poslední dobou se s ním něco děje, měla bych si s ním promluvit. Ale teď ne. Teď se potřebuju dát do kupy hlavně já sama.
,,Tak dobrou." zamumlala jsem a vydala se po schodech nahoru. Samozřejmě jsem ještě nešla spát. Spíše relaxovat. Přece jen - hlídat celý den hyperaktivního prcka není zrovna jednoduché. Tedy samozřejmě myslím dny, kdy nejsem v práci, a těch vlastně není zrovna málo. Ale taky mám Sam na krku o víkendy. Andy se dřív staral, ale teď nechává poslední dobou všechno na mně. Byl prostě jiný...
Po cestě do pokoje jsem nakoukla pootevřenými dveřmi do Samantina pokoje. Spokojeně oddechovala a v ruce svírala plyšáka, co jsem jí dala ke třetím narozeninám, které oslavila nedávno. Byl to malý huňatý medvídek.
Spokojeně jsem se usmála a potichu zavřela dveře jejího pokoje.
Když jsem vešla do svého pokoje, Tommy byl na notebooku. Vzhledem k tomu, že je to realitní agent, sepisuje něco skoro pořád. Ale člověk si zvykne.
Jednou nohou jsem si klekla na postel a naklonila se přes svou polovinu k němu. ,,Už budeš končit?" zeptala jsem se ho a pročísla mu rukou vlasy.
Zaculil se. ,,Jo, hned to bude. Co kdyby sis šla dát sprchu a já to zatím dodělám. Co ty na to?" zeptal se.
Přikývla jsem a s přiblblým úsměvem jsem prošla do koupelny.
Dala jsem si sprchu a oblékla se do kraťásek a Tommyho trika. Pak jsem se vrátila do pokoje zrovna ve chvíli, kdy Tommy odkládl notebook na můj pracovní stůl.
Na jeho bocích byly pouze boxerky, jinak na sobě nic neměl.
,,Budeš tam stát, a nebo si zalezeš ke mně do teplíčka?" zazubil se, když se přikryl tenkou přikrývkou. ,,Už jsem ve sprše byl, mimochodem." dodal.
Usmála jsem se a vlezla do postele. Přitulila jsem se k Tommymu, který zhasl lampičku na nočním stolku. Omotal okolo mě ruce a dal mi polibek do vlasů. Dali jsme si dobrou noc. Tommymu nikdy netrvá dlouho usnout, proto jsem po chvíli slyšela a cítila jeho klidné oddechování.
Narozdíl ode mě. Zírala jsem do tmy. Měla bych spát, zítra ráno vstávám brzy. Musím odvézt Sam do školky a pak jet do práce. Kdo by kdy čekal, že skončím jako právnička? Já tedy ani ve snu. A raději se ani neptejte, jak jsem se tam dostala. Každopádně jsem nemohla usnout.
A důvodem, proč jsem nemohla usnout, byla ta postava. Ta postava, která mi někoho neskutečně moc připomínala, ale nechtěla jsem si připustit, že by se dokázal někdo z naší minulosti dostat až sem...
--------
Tak tady ho máte (ten díl :'D), miláčci! :* <3
ČTEŠ
Dark World [One Direction]
FanfictionAlexandra Cantvillová. Dívka, kterou nikdo nikdo neznal jinak, než jako poslušnou přítelkyni Ashtona Prankse - jednoho z největších bossů podsvětí. Když do jejího života vtrhne gang, který si ji naprosto přivlastní, na čí stranu se nakonec postaví?