Instagrammon írt rám a leányzó, de nem tudom mi a neve itt Wattpadon 😅 instán csengejager-ként van fent 💖✨
Éppen sétálgattam az erdőben, mert nem volt semmi dolgom, amikor megláttam Tomioka-senpai-t a fákon ugrálni. Tomioka-senpait régebbről ismerem, igazából mikor megláttam, ahogy egy démont vadászik. Ne értsetek félre engem a szüleim eldobtsk maguktól, és a vadon nevelt fel.
Ahogy éppen Tomioka-senpai-t néztem nem figyeltem oda, és lefejeltem egy ágat.
- Áucs! Bazdmm! - simogatom fejem, mire lépteket hallok magam mellől. - Áh Tomioka-senpai! - nézek fel kék szemeibe. Mire gyengéden megcsapja homlokom.
- Mondtam, hogy ne hívj így. - nyújtja kezét, amit elfogadok, és segít felállni. - Nem értem még mindig miért takarod a szemed. - sóhajt egyet.
- Nem szeretem azt, hogy heterokrómiás szemem van! - igazítom meg oldal fufrum.
- Pedig szerintem különleges, hisz elég ritka. - ránt vállat.
- Hajj Tomioka-senpai.. Te sokszor csak a pozitívat látod az emberekben! - mosolygok rá. - Itte! Ezt most miért? - nézek rá összevont szemöldökkel.
- Mondtam, hogy ne hívj 'Tomioka-senpai'-nak! - kezd el sétálni. - De gyere, mert vissza kell érnünk. - néz rám, mire bólintva el is indulok.
Az út további része csendesen telt. Igazából ez nálam, és Tomioka-senpainál szokásos. De persze rengeteg dolgot is lefejeltem, de ez is szokásos nálam. Alacsonyságom miatt fejelek le mindent. Az a kemény 153 centi magasságommal.
- Kazuya-kun! Üdv! - mondta hirtelen Rengoku.
- Mondtam már, hogy nem vagyok fiú! - néztem fel sárgás hajúra. - Rengoku-san ezt direkt csinálod? - vonom össze szemöldökeim.
- Sajnálom Kazuya-kun- viszont észrevette, hogy megint "kun"-t használt. Ennek az lett a vége, hogx Rengoku-san futott az életéért, míg én utána futottam, és a többi pillért pedig utánam nehogy megöljem.
- Mostmár elég. - mondja Tomioka-senpai viszont már nem tudtam megállni, így a lendület miatt felborultunk, és én a kék hajú mellkasán kötöttem ki..
- Á-Áh gommen Tomioka-senpai! - nyújtok kezem, miután felkeltem róla.
- Semmi gond. Én hibám volt. - simogatja meg fejem.
- Ne itt szerelmeskedjetek! Nem kell kérkedni, hogy nekteknvan párkapcsolatotok! - kiállt oda nekünk Tengoku a többi pillér mellől.
- Mostmár kinyírom! - húzom fel ruhám ujját, mire Tomioka-senpai megfogja a karom, és mellkasához ránt, majd elugrik onnan. - T-Tomioka-senpai? - nézek rá kérdően.
- Mondtam, hogy ne hívj így. - mormogja el. - Honnan tudják? - kérdez rá.
- Nemtudom... Lehet valamelyik pillér észre vett minket, vagy csak lehet viccelődnek. - nézek rá komolyan.
- Nemtudom... De lehet már sejtik. - ül le mellém.
- Szerintem már nem kéne rejtegetnünk... Mármint 2 hónapja rejtegetjük a kapcsolatunk. - döntöm fejem vállára.
- Igazad van. - dönti fejét enyémnek.
Utána így néztük végig a naplementét. Igazából Tomioka-senpaijal sokat nézzük a naplementét. Nemtudom miért csak úgy. Meg alapból gyönyörű főleg ahogy megcsillan a havon.
Áh remélem tetszett a rész! Nemtudom mennyire találtam el az oc-t, de remélem jó lett. Áh viszont mentem!
Tsókacsaládnak!! 💖
YOU ARE READING
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...