LunaNaito-chan kérésére~ 💖✨
Dazai halálosan szerelmes volt Naitoba, egykori társa húgába. Viszont rengeteg olyan fiú volt, aki hasonlóan érzett a lány iránt, mint a barna hajú.
Viszont szüleitől megörökölte a Yanderizmust. Nem tudja melyiktől, de Mori elmondása szerint ezt, csak örökölni lehet.
Egyik nap mikor Dazai otthon tevékenykedett, hirtelen kivágódott az ajtó, és egy zokogó vörös hajú lánnyal találta szemben magát.
- Naito-chan! Mi a gond? Valaki bántott? - öleli meg a -hozzá képest- alacsony lányt.
- Megint meghalt valaki.. Már elegem van, hogy mindenki meghal aki fiú, és közel kerül hozzám! - zokogott tovább barna hajú kezeiben.
- Biztos nem lesz semmi gond Naito-chan! Bízz bennem! - simogatja nyugtatóan lány hátát.
Másnap miután végzett a munkával az egyik sikátorba valaki behúzta, és erősen falnak vágta.
- Oi! Kötszerpazarló! Megint kezded, hogy megölöd a fiúkat Naito közelében?! - kiállt idegesen vörös hajú srác.
- Áh~ Chuuya! Nem, csak nem akarom, hogy megkaparíntsák előlem Naito-chant~! - kezd el pszichopatán nevetni.
Erre a kis vörös meghátrál tőle. Nem szokta meg Dazait, hogy így viselkedik, és ez megrémítette a kalapost.
- Csak... Ne öld meg azokat, akiket Naito szeret. Mert tudod ez is bántja! - morogja a vöri barnának, majd csendben elsétál.
Szegények viszont nem sejtették, hogy Naito ezt végig hallotta. Sosem volt alkalma elmondani a fiúnak, hogy szerelmes belé, de most meg már retteg attól, hogy ő volt az aki megölt minden fiút a körében. A lány egyből bátyja házához sietett.
*Time skip*
Dazai, már 1 hete nem látta a vörös lányt, viszont így kiderítette, hogy ő mindent is hallott. Barna hajú fiú tükörbe sem mer nézni a történtek óta. Akit meg akart védeni, azt bántotta leginkább.
Barna hajú fiú ágyában feküdt, és gondolkotott az élet értelmén, mikor is kinyitódott az ajtó. Dazai nem foglalkozott ezzel, inkább tovább gondolkozott. De még Naito tudta nélkül is figyelte őt. És persze nem megölte a fiút aki közel került hozzá, hanem halálosan megfenyegette.
- Osamu... - hallja meg barna hajú, Naito hangját.
- Naito-chan...? - néz az ajtó felé teljesen meglepetten. - Merre voltál? Aggódtam érted.. - vallja be barna hajú. Mikor vörös hajú nyitotta volna a száját, Dazai megszólalt. - Tudom hallottad azt amit Chuuyával beszéltünk... Nagyon sajnálom. - hajtha le fejét.
- Jajj Osamu! De azóta abbahagytad, nem? - mondja halvány mosollyal Naito.
- Nem... Félsz tőlem? - kérdezi, már majdnem könnyes szemekkel Dazai, mire Naito egyből átöleli a kötszerest.
- Bevallom az elején féltem... De miután nem haltak meg barátaim... Nemtudom.. Elment a félelmem. - öleli szorosabban magához a fiút. - Én is szeretlek Osamu! - mondja ki hirtelen a lány, ezzel teljesen lefagyasztva a fiút, aki a sokkból miután kilépett szorosabban fogta magához a lányt.
Végül Osamu valahogy kinőtte a Yanderizmust, és normálisan éli az életét. Mondjuk még így is sok fiút fenyeget meg halállal, ha közel kerülnek Naitohoz. Igazából nem mondhatom azt, hogy megszűnt, hidz néhány fiú ismerőse Naitonak ígyis más-más balesetekben elhunytak, vagy kerekes székbe kerültek. Végülis azóta is boldogan élnek.
Gommen a késésért, csak nem voltam biztos benne, hogy kirakjam-e vagy sem, ezért több olyan barátnőmet kértem meg, hogy olvassák át, hogy mit javátsak, vagy ilyenek, így ez lett belőle! Remélem tetszett, és további Kellemes ünnepeket kívánok neked is, meg a többieknek is!
Tsókacsaládnak!! 💖
ESTÁS LEYENDO
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanficSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...