NekomaKim, és vanilia_aroma7 kérésére~ 💖✨
- Te öngyilkos akarsz lenni? Ki tudja Adam mit tenne egy 13 éves kislánnyal! - mondja Shadow, mire unott tekintettel nézek rá.
- Ugyan már.. Ha öngyilkos akarnék lenni az egódról, az Iq-dra ugranék! - nézek narancs hajúra, mire a mellettem álló Miyából kitört egy apró nevetés.
- Mond valamit, [Név]. - próbálja visszatartani a nevetését Miya.
- Most tényleg két 13 éves próbál engem oltogatni?! - kérdezi felemelve mindkét kezét.
- Nem vagyunk tűzoltók, mondjuk nemtudom, hogy te égsz-e, vagy sem. - rántok vállat, mire néhány ismeretlen deszkás is nevetni kezd. - De ha az is lennék én nem kioltanálak, hanem orvosnak állnék, és beoltanálak! - teszem kezeimet tarkómra.
- [Név] mostmár elég, mert nem csak Joe-t, de a legtöbb körülöttünk lévő embert is kinyírtad. - rázza mrg fejét rózsaszín hajú.
- Na, de miért vagy ilyen ünneprontó, Cherry? Inkább éleszd újra a leendő férjedet, vagy valami! - nézek rá, mire maszkján keresztül is látszik, hogy elvörösödött.
- Az a hülye gorilla nem a leendő férjem, sem a barátom, szóval lehet erről a témáról leszállni. - mondja keresztbetett kezekkel.
- Pedig shippelünk titeket. - mondja Miya. - Szerinted melyik a jobb a MatchaBlossom, Koru, vagy a Jerry? - néz rám Miya mindent tudó mosollyal.
- Nekem a MatchaBlossom, és a Jerry a kedvencem! Viszont a Renga még mindig az OTP-m! - jelentem ki, mire bólint egyet.
- Egyet értek veled, csakis a ✨Renga✨! - kezd egyetértően bólogatni.
- Na, és mit szóltok, hogy az emberek titeket shippelnek? - kérdezi meg sejtelmes mosollyal a feltámadt Joe.
- H-Hogy Mi?! - kiálltunk fel egyszerre Miyával, majd egymásra tekintünk, és egy percig csendben nézzük egymást, majd elnevetjük magunkat.
- Titeket ez nem zavar? - kérdezi kissé furálva Cherry.
- Suliban elég sokszor megkaptuk már, így csak nevetni tudunk rajta. - mondja vállat rántva Miya, mire helyeslően bólintok. Persze mentálisan már teljesen felgyulladtam olyan zavarban voltam, de nem számít.
- Miért kell ennyire összeillenetek már 13 évesen? - kérdezi hamis könnyeit törölgetve Joe.
- Most ezt úgy mondod, mintha mindig is szeretted volna, és szeretnéd is, hogy összejöjjünk [Név]-vel. - mondja felvonva egyik szemöldökér, mire a három felnőtt, és a nemrég érkezett Renga páros csendben maradt. - Ki merem jelenteni, hogy nekem nem tetszik [Név], és én sem tetszem neki! - zárja le a témát Miya, mire megcsörren a telefonom, melyet megnézve anyu ikonja jelenik meg.
- Öhm srácok... Asszem lebuktam. - mondom felpillantva a telefonról.
- Miért ki hív? - kérdezi meg Reki.
- Anyum. - mondom egy sóhajjal.
- Akkor ez azt jelenti, hogy többet nem fogsz tudni ide jönni? - kérdezi meg Shadow, mire bólintok egyet.
- És valószínűleg legalább két hónap szobafogság, és nem mehetek majd sehova.
- Miért ilyen szigorúak a szüleid? - kérdezi meg Reki.
- Fogalmam sincs. - rántok vállat. - De akkor, majd valamikor találkozunk. - intek egyet, majd elindulok hazafelé.
Most kivételesen jól jött, hogy megtudta anyum, hogy kiszöktem otthonról. Tény, hogy nem biztos, hogy ténylegesek-e érzéseim Miya iránt, de azért még így is fájt amiket mondott.
|Írói szemszög|
- Pedig még csak bele sem jöttetek. - mondja vállat rántva Shadow.
-Annak örülj, mert legközelebb is rajtad nevetnének az emberek. - rázza meg fejét Cherry.
- Ano... - szólal meg Reki megszakítva a kezdődő veszekedést. - Valaki látta Miyát? - kérdezi meg körülnézve.
- Mi? Az előbb még itt volt... - mondja maga mellé nézve, mire egy üres helyet talált.
- Mondta, hogy [Név] után megy, csak nem figyeltetek. - szólal meg Langa.
- Miért hazudik még magának is.. - rázza meg fejét Cherry.
- Akkor te is észrevetted! - mondja Joe. - Ezek a gyerekek. - rázza meg a fejét.
*Reader szemszöge*
- [Név]! - hallok meg egy ismerős hangot.
- Miya? - nézek hátam mögé ahol vészesen közeledik Miya, majd mivel nem tudott időben lefékezni nekem ütközött ezzel mindkettőnk a földön kötött ki. - Miya! - nézek rádurcás fejjel.
- Bocsi, nem tudtam megállni! - mondja miközben próbálja visszatartani a nevetését.
- Nem vagy vicces! - fordítom el fejemet. - Ano... Hogy-hogy itt vagy? - állok fel, majd kezemet nyújtom. Amit el is fogad.
- Mert unalmas lenne egyedül piszkálni Shadow-ot, és a többieket! - fogadja el kezemet.
- Kiderült,hogy anyum csak azért hívott, mert az este már nem fog hazajönni, de semmi kedvem már odáig vissza deszkázni. - rántok vállat.
- Nekemúgyis lassan haza kell menjek... Ne kísérjelek haza? - kérdez rá.
- Azt megköszönném. - mosolygok rá. - De akkor menjünk! - jelentem ki mosolyogva,mire bólont egyet.
Végül kellemes beszélgetés közben kényelmes tempóban haladtunk hazafele. Néhány közös kedvenc videójátékunkról is beszéltünk, és újabb oltásokat találtunk ki Shadow ellen. Végül házamhoz érve szokásosan egy öleléssel búcsúztunk, majd egy utolsót intve neki becsuktam ablakomat. Amikor a fiókomban elkezdtem a nintendomat keresni megtaláltam egy nekem nagyon kedves tárgyat. Hisz mikor még elsősök voltunk akkor csináltunk ilyeket egymásnak. Majd eszembe jut egy emlék, mely miatt apró pír jelenik meg arcomon.
§§§
- [Név]-chan! Ha felnövünk feleségül foglak venni, és ez a karkötő lesz erre az emlékeztetőd! -nyújt át egy karkötőt, mely tökéletes s csuklódra. - Mivel te is csináltál nekem egyet, ezért én is csináltam! - jelenti ki Miya büszkén kihúzva magát.
- Örömmel fogok hozzád menni! - jelented ki, majd megöleled a fekete hajút.
- Megígérem, hogyha feleségül veszlek, ha elég idősek leszü nk hozzá! - tartja fel kisujját, mire összekulcsolod tieddel,majd elmondjátok az ígérezet, és szétakasztjátok a kisujjaitokat.
§§§
- Hülyegyerek. - rázom meg fejem kuncogva egyet, majd a karkötőt egy nyakláncomra rakom, melyről leszedtem a medált, és a nyakamba akasztottam. - Tch... Ha rejtegeted is láttam, hogy ott van a karodon a karkötőd! - mosolyodok el halványan, majd pizsamába öltözve lefeküdtem az ágyamba, és nem is kellet sok, el is aludtam.
YOU ARE READING
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...