Shiota Nagisa X Reader (AC)

695 38 3
                                    

Kyokaa2 kérésére~ 💖✨

- Áh ezt nem értem! - szólal meg hirtelen Kayano. - Miért ilyen nehéz a matek? - fekszik le padjára zöld hajú lány.

- Karma-kun az egyetlen aki tudna segíteni, de nem fog. - sóhajt Rio. - Próbáltam már. - néz zöld hajú lányra.

- Talán tudok segítséget kérni valakitől! - mosolyog Nagisa a lányokra, akik egyből Nagisára kapták tekintetüket.

- Létszi! - kiállt fel a két lány egyszerre.

|Reader szemszöge|

- Köszönöm, hogy segítettél Asano-kun! - hajolok meg egyik osztálytársam előtt.

- Igazán nincs mit! - hajol meg, majd hátat fordítva el is ment.

Nagisa rámírt, hogy neki, és néhány osztálytársának segítenem kéne matekból, mert nem értik az anyagot, így lebeszéltem velük, hogy akkor hozzám jöjjenek. Mikor pont készen lettem a dolgok előkészítésével, már csengettek is. Egyből ajtót is megyek nyitni nekik.

- Sziasztok! - üdvözlöm őket egy mosollyal.

- Hali [Név]-chan! - ölel meg Nagisa. - Köszi, hogy segítesz nekünk! - mosolyog rám.

- Igazán nincs mit! Fáradjatok beljebb! A cipőt nyugodtan vegyétek itt le! - mutattam a cipős szekrényre.

- Köszönjük, hogy átjöhettünk, még úgy is, hogy nem ismerjük egymást! - hajol meg a zöld hajú lány.

- Jajj igazán nincs mit! Szoktak átjönni évfolyam társak, ezért megszoktam! - mosolygok rájuk.

- Váó! Mekkora házatok van! - csodálkozik el a szőke hajú. - Nakamura Rio vagyok! - tartja kezét, mire megrázom azt.

- Nyugodtan hívjatok [Név]-nek! - vezetem őket a nappaliba. - Ne aggódjatok a szüleim szinte sosincsenek itthon mert dolgoznak! - mondom mielőtt kérdeznek róla.

- Egyedül laksz ebben a házban? - kérdezi meg Kayano-chan.

- Nem! A bátyámmal élek! De szerintem lassan itthon van. - sóhajtok egyet.

- Rendben! És még vakami. - mondja Rio, majd Nagisára, utána pedig rám néz. - Ti együtt vagytok? - kérdezi meg.

- Hai! - mosolygok szőke hajúra, majd helyet foglalok, majd elkezdem a korepetálást.

Egy másfél óra alatt készen lettünk ezért a lányok hamarabb elmentek, mivel még dolguk volt.

- Akkor sziasztok! - csukom be az ajtót, majd vissza ülök Nagisa mellé, és fejem vállára hajtom.

- Tényleg köszi, hogy segítettél! - mondta hálásan, mire leintettem.

- Bármikor segítek neked, vagy a barátaidnak! - mosolyodok el.

- Tényleg nem látszik, hogy Karma-kunnal testvérek vagytok! - sóhajt egyet apró mosollyal.

|Írói szemszög|

Hogy is mondjam.. Karma mikor este ilyen nyolc óra fele hazaért nem azt a látványt várta, hogy a fejed Nagisa mellkasán van, míg ő átkarolja a vállad, és úgy alszotok. Gonoszan elkuncogott azon, hogy alszotok, és a fürdőszobába menve elővett egy szemceruzát, és már készült volna rajzolni arcára húgának, és legjobb barátjának.

- Meg se próbáld. - morogta a lány, mire Karma a meglepettségtől hátraesett.

- És Nagisa-kun mijót keres itt? - ült le a lány mellé miután lehámozta óvatosan magáról Nagisa kezét.

- Nakamura-channal, és Kayano-channal itt voltak tanulni. - ásított egyet. - Segítesz elcipelni Nagisát a szobába? - kérdezta meg, mire egyből vállára veszi kék hajú fiút. Mint a bunda úgy aludt, és még arra sem kelt fel, hogy Karma majdnem leejete. De sikeresen ágyba rakta.

- Akkor jó éjszakát! - simogatta meg Karma húga [H/sz] hajátm

- Jó éjszakát nii-chan! - csukta be a szobáha ajtaját, majd bebújva Nagisa mellé az ágyba, átölelte általa szeretett fiút, és úgy aludt el.

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Where stories live. Discover now