@JuliaVirag kérésére~ 💖✨ (még mindig imádom a nagyra nőtt Tsundere fiút xD)
- Ne~ Midorima-kun? - nézek zöld hajúra, ki éppen a modern Japán könyvéből pillantott fel rám.
- Hmm? - hümmögött egyet, ahogy vissza nézett könyvébe, miután feltolta szemüvegét.
- Nekem indulnom kéne haza. - húzom el számat, ahogy becsuktam könyvemet.
- Miért nem alszol itt? - kérdezi meg kissé kérdően rám pillantva. - Van itt ruhád, amiket még anyu vett neked. - vonja fel egyik szemöldökét.
Éppen a szokásos hétvégi tanulásunkat tartjuk, viszont ma haza kéne, hogy menjek, hisz így is kiszöktem otthonról, és ha valaki észreveszi nagy baj lesz nekem.
- A szüleimnek segítenem kell néhány dologban, mert megígértem nekik. - füllentek egyet.
- És akkor most az igazat. - csukja be ő is könyvét.
- Hát az úgy volt.. - kezdem el, melyre frusztráltan sóhajt egyet.
- Megint kiszöktél? - kérdezi meg, melyre némán bólintok egyet.
- Talán.. - mosolyodok el kényelmetlenül.
- Menthetetlen vagy, mostmár komolyan. - morogja, ahogy feláll az asztaltól.
- Köszönöm kedves bókodat, de mostmár tényleg indulok. - mondom apró puszit adva arcára, majd ablakán kimászva indultam hazafelé.
Szerencsére pont időben hazaértem, hisz anyám kopogott is az ajtómon, hogy menjek ki vacsorázni.
- Majd Midorima-sant egyszer áthívhatnád vacsorázni, mert rég láttam. - szólal meg, miközben elkezdtük enni ételünket, mely a kedvencem volt.
- Majd valahogy leegyeztetek vele egy időpontot. - nézek anyámra, ki csak mosolyogva bólint egyet.
- És milyen volt a tanulás? - kérdezi meg, mely miatt sokkoltságomban félrenyeltem az ételt. - Ne nézz hülyének, eddig is minden hétvégén átjártál Midorima-sanhoz, szóval gondolom ezt sem hagytad ki. - kuncogja el magát.
- Szóval nem vagy mérges? - kérdezem meg, melyre megrázza fejét.
- Apáddal is mindig kiszöktünk otthonról, mikor annyi idősek voltunk mint ti. - magyarázza el.
- Értem, de biztos hogy nem vagy mérges?
- Dehogy is nem. Szólhattál volna, hogy elmész, és akkor nem keresem fel miattad a házat. - mondja idegesen, melyre kényelmetlenül elkuncogom magam.
Midor-chan🤨🙄
Na, kiderült?Kis gyerek🌝👀
Ki hát. De nem volt mérgesMidor-chan🤨🙄
Értem, akkor jó éjt.Kis gyerek🌝👀
Rázz le nyugodtan. Eskü nem veszem szíven 🙄
Jó éjt <3Midor-chan🤨🙄
IdiótaRövid rész lett, de rengeteg sok dolgom volt ma, és lesz holnap ezért remélem ez is tetszett!!
Tsókacsaládnak!! 💖
YOU ARE READING
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...