@eszti_chan kérésére~ 💖✨ (Gommen nem tudom mi az új neved ;-;)
Haru csak egy másodpercre volt szemkontaktusban a lánnyal, mégis egyből beleszeretett. [Név] akkor váltott sulit költözés miatt, és Haruék osztályába került. Viszont amit észrevett, hogy az osztályában míg az összes lány hangos volt, és szünetekben a barátaikkal nevetgéltek, ő csak a helyén ült csendben, és olvasott. Talán ez fogta meg őt az új lányban.
- Haru, figyelsz? - kérdezi meg Nagisa, melyre fekete hajú csak bólintott. Teljesen elmerült gondolataiban, melytől elfelejtette, hogy éppen edzésen vannak.
- Szóval.. Gou összebarátkozott valakivel, aki szívesen lenne a másik menedzserünk, és elméletileg ma elhozza őt. - magyarázza el, Makoto. - Viszont.. Nem illeszkedik be könnyen emberek közé, ezért próbáljunk meg elfogadóak lenni. - mondja, melyre a három fiú bólint egyet.
- Fiúk! - hallják meg, Gou hangját, melyre hátra fordulva Haru lélegzete elállt. Hisz az a lány sétált Gou mellett, aki mindig gondolataiban jár.
|Reader szemszöge|
- Meghoztam az emberünket! - jelenti ki Gou, majd megállunk pár lépéssel a fiúk előtt. - Mutatkozz be kérlek, és mond el nekik, amit nekem is elmondtál! - néz rám vörös hajú csillogó szemekkel.
- Sziasztok, [Teljes Név] vagyok! Amit Gou szeretné hogy elmondjak nektek, hogy tíz évig úsztam, és a szüleim menedzserek, ezért tudok egyet, és mást. - mondom kissé halkan, de arc kifejezésük miatt gondolom tökéletesen hallották.
- Makoto vagyok, és bocsi ha tiszteletlen vagyok, de miért hagytad abba at úszást? - kérdezi meg óvatosan.
- Személyes.. - motyogom kissé félrenézve.
- Értem, de akkor bemutatom a csapatot! Én mint mondtam Makoto vagyok, ő itt Nagisa! - mutat az alacsonyra. - Ő itt Rei! - mutat a magas, szemüvegesre. - És ő itt, Haru! - mosolyog kedvesen.
- Igen, Rein kívül a ti neveteket már tudom. - mondom tarkómat vakargatva.
- Ő az új osztálytársunk. - mondja, Haru, rám nézve, majd vissza Makotora.
- Oh, tényleg! Bocsi! - kér bocsánatot.
- Semmi baj. - mondom megrázva fejemet.
- Most hogy így megismerkedtetek, kezdődjön az edzés! - jelenti ki Gou, melyre a fiúk bólintanak egyet.
*Time skip*
Egy hónapja már, hogy az úszó csapat menedzsere vagyok, és be juttattam a fiúkat néhány versenyre. Talán Makotoval jövök ki a legjobban a fiúk közül, hisz egy nagyon segítőkész, és kedves srác. Na meg kiderült, hogy óvodában csoport társak voltunk.
- Jó reggelt, Haru. - köszönök neki, ahogy meglátom az ajtóm előtt állni. - Hát te? - kérdezem meg mellé lépve.
- Gondoltam megvárlak. - mondja egyszerűen.
- Értem, értem. - mondom bólintva egyet, majd megindulunk az iskolába. Az út pedig szokásosan csendben telt, míg Makoto meg nem látott minket.
- Haru, [Név]! - kiállt felénk, melyre mindketten hátranézünk. - Jó reggelt! - köszönt, mikor mellénk ért.
- Jó reggelt. - köszönünk egyszerre, Haruval.
- Pont felétek indultam volna, mikor megláttalak titeket! - mondja elmosolyodva. Így az út Makoto miatt beszédesen telt, és még Haru is megszólalt egy párszor meglepetésünkre.
*Time skip*
- Várjunk! - hallom meg, Makoto hangját. - Neked tetszik [Név]? - lesz izgatott hangja.
- Igen. - hallom meg Haru hangját, melyre teljesen elvörösödök.
- Ez király! De hogy-hogy elmondtad? - kérdezi meg, Makoto.
- Mert a segítségedet szeretném kérni, mivel elég közel álltok egymáshoz.. - mondja kissé halkabban.
- Had mondjak el egy titkot.. Neki is tetszel. - mondja Makoto, melyre inkább nem is hallgatózok tovább hanem elmegyek az öltözőtől.
*Time skip* (megígérem ez az utolsóxd)
- Köszi, hogy megvártál, Haru. - mosolygok a fiúra aki a váróteremben várt.
- Mi az eredmény? - kérdezi meg.
- Jobbult az Asztmám, de még nem sportolhatok sajnos. - mondom sóhajtva egyet.
- De a lényeg, hogy jobbult. - mondja egy halvány mosollyal, melyre én is elmosolyodok.
- Hai! - mondom, majd elindulunk kifele a kórházból.
- [Név].. Öhm.. - kezd el mondani valamit Haru.
- Igen elmegyek veled egy randira. - kuncogom el magam, melyre teljesen meglepetten néz rám.
- Honnan? - kérdezi meg, majd mintha megcsapná a megvilágosulás. - Hallottad amit, Makotoval beszéltem? - kérdezi meg, melyre bólintok egyet.
- De megmondom, hogy nem hazudott. - mosolygok rá, melyre apró pír lesz arcán. - De akkor gyere, és menjünk a partra! Azt nem mondták, hogy nem mehetek derékig a vízbe! - jelentem ki, melyre elmosolyodva bólint egyet, majd elindulunk a partra.
YOU ARE READING
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...