EmeseDek kérésére~ 💖✨ (Gommen, hogy rengeteget késtem vele!)
- A-ki-hi-ko~!
- Mit szeretnél? - kérdezi meg a kávét csináló fiú.
- Nem megyünk el ma randira? Mondjuk egyet sétálni, vagy valami! - kérdezi, mire nem látszik, de Akihiko arcs teljesen pírbe borult. Lehet már együtt vannak három hónapja, de még mindig nem tudja megszokni Haruki hirtelen ötleteit.
- N-Nekem mindegy, mehetünk ha szeretnél. - mondja a -már rövidebb hajú- szőkéhez fordulva.
- Rendben~! Akkor menjünk a tenger partra! - jelenti ki felállva a kanapéról.
- Először megihatom a kávém? - kérdezi meg Akihiko, mire Haruki kínosan elnevette magát.
- Csak nyugodtan! - mondja, majd mellé sétálva apró puszit hintett arcára, ezzel ismét zavarba hozva Akihikot. Haruki tudta, hogy ilyen kisebb cselekedetekkel zavarba tudja hozna a fiút, és ezeken általában jókat is szórakozott.
Végül miután Akihiko megitta kávéját, még mindketten elszívtak egy-egy cigit -mivel a parton nem lehet, csak kijelölt területen-, és elindultak kézen fogva Akihiko motorához. Amint Akihiko felül, Haruki mögé ült, és szorosan ölelte barátja derekát. Odaérve pedig kerestek maguknak egy tetszőleges helyet, és leterítették a plédet amit hoztak, és rá is ültek. Végül sok helyezkedés után úgy végezték, hogy Akihiko ölében ült Haruki, és úgy ölelte derekát, miközben fejét vállára hajtotta.
- Szeretem mikor ilyen vagy! - jelenti ki hirtelen mosolyogva Haruki.
- Milyen? - kérdezi vissza Akihiko apró mosollyal.
- Mafuyuék előtt aligha mosolyogsz, és csak nekem mutatod meg ezt az aranyos oldaladat, ami szerintem cuki! - dönti barátja vállának fejét.
- O-Oh... Szeretnéd ha Mafuyuék előtt is mosolyogjak? - kérdez rá, mire Haruki megrázza fejét.
- Nem, nem muszáj, mert ebből tudom, hogy tényleg szeretsz! - néz fel piercigesre, akinek ismét apró mosoly ült arcán. - Látod, most is mosolyogsz! - lesz nagyobb mosolya kisebbnek.
- Nem vagyok a szavak embere, és így tudom csak kimutatni.. - morogja kissé félrenézve, melytől Haruki elkuncogja magát. - És máshogy így szeretném kimutatni neked, hogy szeretlek, és hogy fontos vagy nekem. - mondja, miközben egy nagyobb mosoly lesz arcán, melytől Haruki teljesen vörös arcal elfordítja fejét. Haruki nincs hozzászokva az ilyen soft Akihikohoz, ezért az ilyen megjegyzéseivel teljesen zavarba tudja őt hozni. Persze Akihiko arcán id apró pír lett, hisz tényleg nehéz neki ezeket a szavakat kimondani, ezért próbálja kimutatni szeretetét cselekedetekkel.
- Otthon majd hegedülsz nekem? - kérdezi meg hirtelen Haruki mrglepve a piercingest.
- Úgy tudtam nem szereted, ha hegedűn játszok. - mondja meglepetten a fiú.
- Régen hallottalak már játszani, és kíváncsi vagyok! - mosolyog rá Haruki.
- Akkor, majd otthon elő kell, hogy keressem. - mondja Akihiko, mire Haruki tekintetét az égre vezeti, ami gyönyörű rózsaszínes színekben pompázott.
- Olyan gyönyörű a naplemente! - jelenti ki ezzel Akihikot rávéve, hogy ő is vezesse tekintetét az égre.
- Az. - bólint egyet Akihiko. - Mielőtt haza megyünk elviszlek vacsorázni! - jelenti ki Akihiko. - El kell, majd mennünk bevásárolni. - mondja, mire Haruki elkuncogja magát.
- Akkor menjünk~! Már éhes vagyok! - áll fel Haruki, majd nyújtózkodik egyet, és kezét nyújtja barátjának, aki azt el is fogadta.
- Gyere. Menjünk a kedvenc helyedre! - veti fel az ötletet, mire Haruki hatalmasat mosolyog, melyet a kamera kattanása zavar meg.
- T-Te most lefényképeztél? - kérdezi meg egy kis pírrel az arcán.
- Baj? - kérdezi meg, ahogy megmutstja neki a képet.
- Nem dehogyis! Csak menjünk! - kezdi húzni maga után barátját.
Végül felülve a motorra elindultak az étterem felé.
YOU ARE READING
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...