Dazai Osamu X Oc (Bta)

461 15 15
                                    

Sakura-chan__ kérésére~ 💖✨ (Ha esetleg nem találtam el az Oc-t akkor nyugodtan írd meg, és átírom UwU)

Sakura, ébrdése után még feküdt egy pár percig az ágyában, majd felkelve onnan szekrényéhez lépett ahonnan egyenruháját kivéve fel is öltözött. Egyenruhája egy fehér, hosszúújjú blúzból -melynek gallérja végét csipke borítja- , cecgy fekete, térdig ére szoknyából, és egy szintúgy fekete, bokacsizmából állt. Ezek után kifésülte barnás-szőke haját amit kiengedve hagyott. Miután megcsinálta a reggeli rutinját szobájából kisétálva két személlyel találkozott. A barackvirág fiúval akiért odavan, és Akutagawa-senseivel kik éppen csak elsétáltak a lány ajtaja előtt.

- Jó reggelt, Sakura! - köszönti hatalmas mosollyal, Dazai.

- Jó reggelt. - köszönti őt idősebbik is.

- 'reggelt. - mormogja álmosan barnás hajú lány.

- Hogy aludtál? - sétál mellé vörös hajú, ezzel úgymond jelzett Akutagawának, hogy mehet a dolgára.

- Kivételesen jól, de aludtam már jobban is. - válaszolja meg barackvirág fiú kérdését.

- Addig amíg jól aludtál nincs semmi gond! - jelenti ki Dazai, majd mentálisan szájára csap egyet, mivel nem tervezte ezt hangosan kimondani. Persze kijelentése Sakurát is meglepi, de bemondja annak, hogy csak félrehallotta a fiú mondatát. - Nem vagy éhes? Mos indultam volna reggelizni. - váltja át a témát Dazai, egy perc kellemetlen csend után.

- Nem vagyok éhes. - válaszol egy kis gondolkodás után a lány.

- De hát a reggeli a legfontosabb étkezés a napon! - mondja vörös hajú, miközben kezét derekára helyezi.

- Akkor sem vagyok éhes. - néz zöld íriszeivel, a vörösre.

- De gyere máár! - fogja meg barnás hajú lány karját, majd húzni kezdi maga után a lányt. - Akkor is jössz eni. -néz vissza a lányra ezzel nem figyelve maga elé,ahol Chuuya éppen egy bort nyitott. Viszont belé is futottak, így szőke hajú magára öntötte a bort, míg Dazai visszapattanva róla hátra esett, ám elég jó reflexeinek köszönhetően mielőttföldet értek volna helyet cserélt a lánnyal, így barackvirág fiú hátára esett, míg barnás hajú lány a fiú mellkasáraesett.

- AZ ISTENIT MÁR! - kiállt fel idegesen, Chuuya. - A második borom borul ki ma már! - morogja idegesen, majd vissza trappol ahonnan jött.

- Jól vagy? - kérdezi meg Dazai a lányra pillantva.

- Igen.. - mondja felkelve vörös hajúról. - Kösz.. - néz kissé félre, majd kezét nyújtja a fiúnak, aki el is fogadja.

- Köszi! - mosolyog rá kedvesen, Dazai, majd apró puszit hint a lány homlokára. - Na akkor menjünk! - mondja Dazai, miközben most Sakura kezét fogja meg, és úgy folyatják útjukat. Ha a barackvirág fiú hátranézne egy apró pírral rendelkező Sakurát látna aki kissémég mindig meg van lepődve a fiú tettén. De legalább sikerült normálisan megreggelizniük, mivel Chuuya nem volt ott, hogy kioktassa a vöröst a reggeli bor téma miatt. :)

NA! Ki tért vissza! Csoda xd. Na de tegnap jött volna a rész, de egész napnem voltunk itthon, ha meg itthon voltunk akkor pakoltunk. De jó hír végre megkaptam az új szemüvegem, mert az előzővel már nagyon rosszul láttam. Eddig csak a 10%-ot láttam szemüveggel, és most is csak annyit tudtak emelni, hogy a 70%-ot látom, szo egy -3, és egy  -3,5 diopriás szemüvegem van ;)  Na de legalább márnem rózsaszín hanem fekete szemüveg keretem van !! Viszont én búcsúzom!

Tsókacsaládnak!!

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin