Chuuya Nakahara X Oc (bsd)

632 36 6
                                    

Nightmare_Kiko kérésére~ 💖✨

- De Gin, mondtam már, hogy nem kell tervezgetni, mert úgy sem fogom bevallani neki. - mondja fekete hajú lány, Ginnek.

- De hát annyira összeilletek. - mondja aranyos hangján, ahogy Kiko nem elég hosszú haját kezdi felgumizni. Hisz a hátán lévő sebeket ápolni kell, melyet a hajától nem tudott volna. - Chuuya-sannal olyan aranyosak lennétek! - jelenti ki.

Viszont arra nem gondoltak, hogy Chuuya arrafele járt, és nagyon talán meghallotta, hogy mit is beszélnek. Viszont mivel egy kötszeressel fogadást kötött, hogy el kell, hogy mondja annak az embernek az érzéseit, akibe szerelmes, így gondolkodóba esett. Viszont nem ért semmit, hisz Kiko mindig bunkózott vele, és nincs sok olyan pillanat, ahol kedves vele a lány. Majd még egy kicsit vár, míg Kiko le tudja állítani Gint a tervezgetésben, hogy hogyan valljon Kiko szerelmet Chuuyának, majd mikor végeztek a témával, Chuuya besétált, mintha semmi sem hallott volna.

- Lányok, Kikot hívatja, Mori, szóval el kell, hogy raboljam. - mondja, Chuuya, ahogy keresztbe rakja kezeit.

- Valaki nagyon humorosnak érzi magát. - áll fel a helyéről, Kiko. - Majd találkozunk, Gin. - int a másik fekete hajúnak, aki csak int egyet csillogó szemekkel.

Végül csendben elindulnak pont Mori irodájával ellentétes irányába, melyre Kiko akkor jött rá, mikor meglátta a bejáratot.

- Elvesztetted az irányérzetedet? Tudtommal Mori-san irodája a másik irányban van. - szólal meg Kiko, ahogy meg akar fordulni, ám meglepetésére a kalapos megragadja csuklóját, majd kifele kezdi vonszolni.

- Ülj fel. - mondja, Chuuya a motorra értve.

- Nem, Mori-san hivat?

- Csak ülj fel! - parancsol rá, melyre Kiko megforgatja szemeit, majd felül Chuuya háta mögé. Viszont Kiko meglepetésére egy kilátóhoz mentek, ahol szó szerint csak ők ketten voltak. Jó persze, mert éjszaka közepén mentek ki, de akkor is.

- Most akkor miért is hoztál ide? Ha nem mondod meg két másodpercen belül én visszamegyek! - teszi keresztbe kezeit fekete hajú.

- Talán, vagy talán nem meghallottam a beszélgetéseteket, Ginnel. - kezdi vakargatni tarkóját. Kiko teljesen elpirult, és próbált menekülni, viszont Chuuya tökéletes reflexeinek köszönhetően elkapta csuklóját, majd közelebb húzva magához össze kapcsolta ajkaikat. - Én is így érzek. - morogja ahogy elengedi, Kiko csuklóját. - Ha meg nem mondom el az érzéseimet elvesztek egy fogadást. - forgatja meg szemeit.

Viszont Kiko egész úton puffogott, mivel az maradt meg benne, hogy egy fogadás miatt hurcibálta őt át fél Yokohamán keresztül. De nap végére magában elmosolyodott, mivel most együtt van élete szerelmével.

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Where stories live. Discover now