_parkimchi kérésére~ 💖✨ (Nem az animéhez kapcsolódó rész xd csak kitalált! Meg nemtudom, szerintem kicsit soft Sukunás részt csináltam😅)
- Szóval akkor igazat csicseregnek a madarak... Sukuna tényleg gazdatestre talált. - néz rá, egy őt szolgáló átokra. - Elmehetsz! Lassan itt lesznek az újjáért... - mosolyodik el a [H/sz] hajú lány.
A lány egykori szeretője volt Sukuna. Fel volt készülve arra, ha a barátját leigázzák, így azóta is, csak gyakorol. Tudta, hogy eljön a nap, mikor is Sukuna gazdatestével kell harcolnia, ez miatt meg lehet Sukunával is. A lány fel volt arra is készülve, ha esetleg tényleg előhívják Sukunát. De persze senki nem tudta, hogy együtt voltak, mindenki úgy látta őket, mintha barátok lettek volna. Tökéletesen rejtették szerelmüket.
Ahogy elment az átok a fal át is tört, majd belépett rajta a jól ismer Gojo Satoru, Sukuna gazdateste, mi nem másé, mint Itadpri Yuujié, és még 2 ember.
- Itadori! Ne tökéld el magad ennyire! Egy Sukunával majdnem egy szinten álló átokkal állsz szemben! - szólt rá Gojo.
- 1000 éve, hogy nem láttalak Gojo. - sétálok eléjük, megtartva a 15 lépés távolságot. Mondatomra a 3 fiatalabb sensei-ükre kaptát tekintetüket.
- Sukunától megkapta azt a tiszteletet, hogy barátoknak nevezik egymást! - mondja a tanítványainak.
- Sukuna újjáért jöttünk! - szólal meg eltökéltem Itadori.
- Ugye nem hitted, hogy ilyen könnyen megkapjátok? Szánalmas vagy! - fordízok hátat nekik. - Ha ezt Sukuna hallja, komolyan találhatott volna egy jobb gazdatestet. - nézek át vállam felett, mire Itadori arcán egy száj jelenik meg.
- Mintha lett volna választásom! - kiabál Sukuna, mire magamban elmosolyodok. Persze Itadori egyből eltakarta a szájat.
* Írói szemszöge *
- Mit csinálsz?! - néz rá Sukunára maga előtt. - Moccanni sem tudok! - mondja idegesen. - Engedj el! Így nincs is esély, hogy megöljük! - morran fel.
- Ne beszélj többes számban! Nem fogom hagyni, hogy egy újjal is hozzáérj! - morogja Sukuna idegesen.
- Mi? - sokkolódik le Itadori. - Csak nem... Több volt köztetek? - kérdezi Itadori.
- Engedj ki! Megoldom csata nélkül. - hadja figyelmen kívül Itadori kérdését. Itadori megengedte ezt, hisz -ha jól gondolja- régen látták egymást.
* Reader szemszöge *
- Fukuma Mizushi! - hallok meg egy ismerős hangot, majd egy ismerős szobában kötök ki.
- Suku...na? - nézek az ismerős tetoválásaira.
- Rég láttalak [Név]! - mosolyog rám kedvesen. - Nem harcolni szeretnék.. - lép egyre közelebb hozzám. - Nem akarom, hogy meghalj, ezért személyesen kérem el az újjamat. - nyújtja ki egyik kezét.
- Hogy mégegyszer elveszítselek? Dehogy adom! - lépek egyet hátra. - Akkor te küzdj meg velem, ha ennyire akarod! - állok harciállásba. Sukuna nem szól egy szót sem, csak közelebb jön, majd szorosan magához ölel.
- Nem érted, hogy nem akarok harcolni?! - kérdezi ingerülten, majd elenged.
- Itadori-kun hall minket? - kérdezem, mire a tetkós bólint. - Mi lenne, ha megszerzitek az utolsó ujjat Sukunának átadod az irányítást, aki ide jön, és kiszedem belőled Sukunát! - mondom, mire Sukuna szemei tágra nyílnak. - Kitanultam, és elsajátítottam egy olyan varázst, mely ezt lehetővé teszi! - mosolygok rá(juk?).
- Itadori benne van! - mondja egy szeretetteljes mosollyal Sukuna.
- Várni foglak benneteket! - nyújtom át az újjat.
- Mi meg el fogunk jönni! - hallom meg Itadori hangját. Gondolom visszaváltozott.
- A további sok sikert! - azzal a lendülettel el is tűntem onnan.
- Hol van az átok? - kérdezi meg őket hirtelem sötét kék hajú fiú.
- Sukuna elintézte! - mutatja fel Itadori az ujjat, majd be is kebelezi.
- Nekem fáj, ahogy elárulta a saját barátját. - mondja viccelődve Gojo. - Megvan amiért jöttünk! Gyerünk! - indul ki az ajtón.
Már alig várom, hogy térjenek vissza, és végre Sukuna újra élljen, mint az átkok királya..
Áhrjddie remélem tetszett a rész! Tudom nagyon megkésve de hoztam, és mára várhato, a Hangexreader, és a DazaixNaito szóval nyomás írni!
Tsókacsaládnak!! 💖
YOU ARE READING
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...