Dazai Osamu x Oc (bsd)

559 24 3
                                    

LunaNaito-chan kérésére~💖✨ a nem tudom hanyadik OsaNai ebben a könyvben, de imádom xd

- Naito-chan~! Tadaima! - kiállt be a csendes házba barna hajú férfi.

- Osamu! Okaeri! - ugrik nyakába rókalány, kit egyből átölel Dazai. - Milyen napod volt? - kérdezi meg Naito, miután elengedte a férfit.

- Szokásosan fárasztó. Atsushi-kunnal kaptunk egy küldetést, de elment. - magyarázza el lehuppanva a kanapéra, de persze levéve cipőjét, és kabátját, melyeket helyükre is rakott.

- Hát akkor szerencsés napod van, mert csináltam vacsorát magunknak. - mondja kuncogva Naito, melyre Dazai szemei felcsillannak.

- Istennő vagy, Naito-chan~? - mondja majd hogy nem nyávogva.

Végül elkezdtek vacsorázni, miközben Dazai elmeséli pontosabban mi volt a mai küldetésén, és Naito is elmeséli milyen napja volt. Miután pedig megvacsoráztak, és elmosogattak el is mentek fürdeni, majd összebújva ágyba feküdtek. Rövidebb beszélgetéseket folytatva pedig mindketten szépen lassan el is aludtak.

Ahhd dudhehduuf tudoom nagyon rövid lett a rész, de most megteszi remélem xd Elméletileg ma este még jönnie kell egy résznek de ha nem akkor holnap délután jön a rész. De azon kívül remélem tetszett!

Tsókacsaládnak!! 💖

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن