Lassan 5 éve már, hogy a Titánok áttörték a Mária falat. Én meg azóta is itt élek. Nemtudom, hogy hogyan éltem itt túl ezzel a rengeteg Titánnal körülöttem, de örülök. Pontosabban a Mária falon belül Shingashina (javítsatok, ha nem a falon belül van) falujában. Hát igen. Itt a legtöbb a Titán.Éppen egy még épp állapotban helyezkedő háznak a földszintjén voltam, mikor valaki hirtelen berontott, és becsapta az ajtót. Én ahogyan tudtam búvóhelyet kerestem, hisz nem tudhattam ki-mi jött be az ajtón. Majd gyors lélegzetvétellel ült le. Ahogy kinéztem egy kissé megsérült nőt véltem felfedezni. Aki a szabadság szárnyait viselte. Mivel a fürdőszoba szerűségben voltam, így az évek során összegyűjtött gézt, és fertőtlenítőt összeszedtem, majd halkan el sétáltam az ebédlő asztalhoz.
- Ano... Elnézést! - mondtam, mire a nő megugrott, és majdnem hátraesett. - Bocsánat, hogy megijesztettem, csak látom meg van sérülve, és nem szeretném ha elvérezne. - mondom halkabban.
- Te ki vagy? Még nem láttalak soha életemben! - mondja vöröses hajú nő. - Ja, és nyugodtan tegezz! Hange Zoe! - mosolyog rám.
- [Teljes Név] vagyok! Persze, hogy nem láttál. Születésem óta itt élek, és 5 éve bújkálok a Titánok elől. - teszem le kezembe levő dolgokat az asztalra.
- Mi?! Ennyi ideje hogyan élted túl? Ez szinte lehetetlen! - mondta hihetetlenkedve Hange.
- Igazából nem. Szerintem elég aranyos lények ahoz képest, hogy minket esznek! - kezdem bekötni kezét.
- Te is így gondolod?! - kérdezi csillogó szemekkel mire bólintok. - Viszont elviszlek magammal a falon belülre! Itt nem maradhatsz! - néz rám, mire bólintok mégegyet. - Köszikee! Viszont menjünk!
- Rendben. - mondom kissé félve.
Egyből hátára vesz, és úgy megyünk valami szerkenytyűvel. Ahogy felértünk a falra néhányan ott álltak rajta, és figyeltek mi történik a faluban.
- Hange-san! - mondja egy fiú hang. - Hát ő? - néz rám kérdően a kopasz gyerek mire mindenki körénk gyűlik.
- Ugye átmentük tisztítani az emberektől, és a kezem megsérült, ezért berohantam egy full random házban, és rátaláltam! Utána segített, én meg elhoztam, mert csak nem hagyhattam ott! - hadarja el az egészet. - Valakik innen jötten Shingashinából? - kérdezi meg hirtelen.
- Én, Eren, és Mikasa onnan jöttünk! - szólal fel hirtelen egy kissé ismerősen csengő hang. Majd előbújik a kis szőke. - Miért? - néz Hangera, majd rám. Teljesen lesokkolt teljesen gyerek miután rámnézett. - [Név]? - kérdezi egy idő után.
- Hali. - intek neki, mire egyből nyakamba ugrik.
- Gyerekek! Vissza munkába! - parancsolt Hange. - Armin te maradhatsz. - suttogja oda mosolyogva, majd elterel mindenkit.
- A-Azt hittük meghaltál! - hihetetlenkedik még mindig. - Csak várjuk meg míg Eren, és Mikasa visszajönnek! - mosolyog rám aranyosan.
- Te is hiányoztál! - simogatom meg fejét. - Még mindig látni szeretnéd az Óceánt? - kérdezek rá, mire gyerekes csillogás jelent meg szemeibe.
- Igen! Csak Eren miután nem talált téged sehol feladta... De most kimehetünk! Közösen láthatjuk az Óceánt! - mosolyodik el.
Hirtelen Armin felől felrepültek a falra az emberek. Ott Mikasa, és Eren is ott volt. Aminek örültem, majd kissé lesokkoltam. Hisz mi lesz a reakciója arra, ha újra meglát?
- Eren! Mikasa! - int nekik Armin, mire azok ketten egyből ide is jönnek.
- Mit szeretnél Armin? - kérdezi Eren kedvesen tőle, de hirtelen rámkapja gyönyörű zöld szemeit. Mire azok sokkoltan néznek rám.
- Rég volt már. Nemde? - mosolygok rájuk, mire Eren ugyan úgy a nyakamba ugril mint Armin, csak mivel ő nehezebb így el is esek. - Naa! - nézek rá összevont szemöldökkel, mire játékosan elkuncogja magát.
Miután feltápászkodtunk Mikasát én öleltem meg, hisz tudjátok milyen. Miután ez meg volt beért mindenki, és most az idősebbek vettek körbe.
Nekik is elmondtam mindent, és így szállást is kaptam. Viszon azzal a feltétellel, ha csatlakozom hozzájuk. Erre persze rá is bólintottam, hisz Arminnak megígértem. Közösen fogjuk látni az Óceánt mi négyen.
Szobámba ücsörögve néztem ki a fejemből, mikor kopogtattak az ajtón.
- Igen? - kiálltom, mire egy ismerős barna hajú fiú lép be az ajtón. - Mit szeretnél Eren? - néztem a fiúra kérdően.
- Csak megkérdezni hogy tetszik eddig itt? - ül le mellém.
- Eddig tetszik a hely! Sokkal nyugisabb, és nem zseng a titánoktól! - vakargatom tarkóm.
- Szüleid mindig arról beszéltek, hogy milyen jó túlélő lennél! Emlékszem a fejükre milyen boldogak voltak, mikor mondtad, hogy felderítő szeretnél lenni! - nevet fel.
- Az valami elképesztő volt! - nevetem el magam én is. - Rég beszéltem már emberekkel. - sóhajtok egyet. - Még 5 éve, mikor utoljára beszéltünk egymással négyen. - mosolyodtam el, majd hirtelen jött egy felismerés. - Hannes-san is itt van? - ugrok fel hirtelen ülésből.
- Még szép! Holnap elmehetünk, majd hozzá! - nézett mélyen [Sz/sz] íriszeimbe.
- Rendben! - nézek rá hálásan, mire egyből megsimogatja [H/Sz] hajamat. - Nagyon hálás vagyok nektek! Ha Hange-san nem jön még ott lennék abban a házban. - nézek bele zöldes íriszeibe.
Egymásba forr tekintetünk. Arcunk elkezd közeledni egymáshoz. Ahogy közeledik arcom felé, az arca egyre erősebben érzem lélegzet vételét. Majd megszűnik ajkaink közti távolság. Csak pár perc múlva hajolunk el egymástól. Nekem míg teljesen vörös a fejem, Eren apró mosollyal néz rám.
- Végre elmondhatom neked, hogy szeretlek! - mosolyog rám, mire nyakánál átölelem, és fejemet mellkasába fúrom.
- Én is téged. - motyogom zavartan.
Eren aznap este nállam aludt. Másnap ahogy megígérte elvitt Hanneshoz. Ahogy felismer könnyek szöktek a szemébe, és szorosan átölelt. Utána meg vagy 1000x kért bocsánatot, hogy nem tudott megmenteni, vagy legalább segíteni egy kicsit.
Azóta is együtt vagyunk jóban rosszban, és örülök, hogy aznap Hange rámtalált a házban.
Nemtudom mi ez, csak úgy random jött az ihlet, és gondoltam leírom xd. Mondjuk nem tudok hogy jutottam ki Erennél mikor Haikyuu-s könyvembe akartam részt írni. Na mind1! Remélem tetszett, és kérések is nyitva vannak! Ha úgy érzed egyszerre lehet több karakterrel is kérni! Na de minden jót!
Tsókacsaládnak!! 💖
ESTÁS LEYENDO
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanficSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...