Hange Zoe X Reader (Aot)

733 47 7
                                    

lorabones kérésére~ 💖✨

- Hange, kellenének a jelentések. - mondja Levi barna hajú nőnek, aki fekete hajúra pillant.

- Rendben. - mondja kissé szomorkásan. - Mindjárt kész. - fordul asztalához, ahogy Levi elhagyja a szobát.

- Valami gond van, négyszeművel. - mondja felettese elé lépve.

- Elég furán viselkedett reggel. - bólintott Erwin egyetértően. - Szerinted ez [Név] eltűnése miatt lehet? - kérdezi meg.

- Az osztagommal ki tudok menni megkeresni.. Akármennyire is utálom, hogy pörög, nem illik hozzá ez a viselkedés. - sóhajt, Levi.

- Örülök, hogy törődsz érte. - mosolyog rá halványan, magasabbik. - Az engedély megadva. - mondja, melyre Levi egyből bólint, majd elmegy megkeresni az osztaga embereit.

|Reader szemszöge|

Miután két napig bolyongtam az erdőben megtaláltam a régi várszerűséget ami ahhoz képest, hogy koszos volt eléggé egyben volt még. Gondoltam, hogy küldök egy levelet, de se papír, sem tinta, se toll sincs itt ezen a helyen. A pincében volt félretett étel, mely segített abban, hogy ne halljak éhen két nap evés után, így unalmamban takarítani kezdtem a helyet.

- [Név]! Ha itt vagy adj egy jelet! - hallom meg Petra hangját. Ez meg mit keres itt? Talán... Leviék eljöttek megkeresni?

- Petra? - futok le a lépcsőn megpillantva az alacsony lányt.

- [Név]! Úristen! Srácok megvan! - mondta, ahogy szorosan megölelt egy másodpercre, majd előjött Oulo, Eld, Gunther, és persze a vezetőjük, Levi is.

- Négyszemű eléggé hiányol téged. - morogja, Levi elém lépve. - Szép volt, katona! Négy napig túlélted a falakon kívül semmi gázzal. - dícsér meg.

- Van egy pár év gyakorlatom. - mondom, mire a kapitány megforgatja szemeit, majd megparancsolja, hogy induljunk vissza a falakon belülre.

Én Petra háta mögött ülve utaztam, és elég jól elbeszélgettem a lánnyal. Nagyon jó társaság volt, és igazán nincs semmi bajom vele. Egy napos volt az út visszafele, így mivel sötétedéskor indultunk ilyen délfele érhettünk vissza a bázishoz.

- Örülök, hogy minden rendben van. - mondja, Erwin egy apró mosollyal. Gondolom örül, hogy nem veszített el még egy katonát.

- A legjobb kiképzést kaptam. - mondom tisztelegve egyet.

- Hange, az irodájában van. - mondja, mire halvány mosollyal bólintok egyet, majd az irodája felé kezdek sétálni.

- Úristen, [Név]! Hála az égnek. - mondta, megkönnyebbülten sóhajtva egyet, Moblit. - Hange sokkal szétszórtabb lett mióta eltűntél. - néz rám, és hangjában hallatszik az aggodalom. - Na, de rohannom kell. - mondja, majd intve egyet el is búcsúzott.

Végül halkan benyitottam, Hange irodájába, aki asztalához fordulva dolgozott valamin. Halkan mögé sétáltam, majd válla felett átnézve néztem meg, ahogy a papírmunkáját csinálja.

- Nem szeretnék teát most, Levi. - szólal meg, mire magamban elkuncogom magam.

- Nem is teázni jöttem. - szólalok meg, mire a tolla hirtelen megállt, majd kikerekedett szemekkel felém fordult.

- [Név]? Úristen! - mondja felpattanva a székéből, majd egyből szoros ölelésbe vont, melytől kissé meglepődtem. Petránál is kissé meglepődtem mikor megölelt, hisz nem vagyok hozzászokva. Utoljára néhány éve mikor csatlakoztam a felderítő egységhez öleltem meg valakit, azok is a szüleim voltak, de miután áttörték a falat elhunytak a szüleim, szóval néhány éve nem nagyon ölelt meg senki. De mégis viszonoztam ölelését. - Már kezdtem azt hinni, hogy meghaltál! - mondja, melyre elkuncogom magam.

- De nem, és az a lényeg. - mondom kimászva az öleléséből.

- Ez a pozitivitás kell ide! - neveti el magát, melyre én is elkuncogom magam.

- Talán nem a világ legerősebb embere vagyok, de a világ első embere aki több napot kibírt egy Titánokkal teli erdőben! - mondom viccelődve, melyre az épp visszatért Moblit elmosolyodott.

- Na ez az energia hiányzott erről a helyről! - mondja, mire csak elmosolyodok.

- Na, viszont nekem még mennem kell a csapathoz, mivel szerintem úgy tudják, hogy halott vagyok. - mondom, Hangera nézve. - Majd később mehetnénk vizsgálni a Titánjaidat! - mondom, mire szemei felvillannak.

- Várlak estefele! - jelenti ki, majd intve egyet el is megyek a csapatomhoz.

Ahhhh fhuha megint kimaradt egy kis idő, viszont most jó okom van rá! Két nagyobb projekten (könyvön) dolgozok jelenleg amikből az egyik egy Dream smp-s lesz, a másik pedig animés, de mindkettő története titok lesz, amíg ki nem kerülnek! Azt a két könyvet jobban ki szeretném dolgozni, így sok időt el vesz ezért nincsenek részek. Na, de remélem ez a kis rész tetszett!!

Tsókacsaládnak!! 💖

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora