Levi Ackerman x Reader (Aot)

976 67 13
                                    

@ildikosera kérésére~ 💖

Emlékszem, mikor legelőször találkoztunk. Az a mosoly ami arcodon volt, valami elképesztően magabiztos volt.

- És végül aki legelső lett a versenyben, [Név] Yeager! - mondja a kapitány, mire bal kezedet szívedre helyezed.

- Tch... Még egy problémás újjonc. - mondja unottan egy számodra ismeretlen, mégis ismerős kinézetű férfi.

- Nem hagyom cserben a Felderítő egységet! - jelented ki egy teljesen magabiztos mosollyal, mellyel valami kis dolgot megmozgattál osztagvezetődben.

Emlékszem a napra, mikor téged is osztagvezetőnek választottak. Sosem felejtem el mennyire boldog voltál.

- [Név] Yeager! Az elmúlt év alatt rengeteget segítettél, és tettél a felderítő egységért, ezért elgondolkodtsm a dolgon, és attól tartok mostantól nem vagy kadét! - mondta Erwin, mire teljesen lesokkolódtál. Azt hitted kiraktak a helyről, viszont Erwin ajkain egy kedves mosoly jelent meg. - Mivel mostantól nem kadét, hanem osztagvezető vagy! - jelenti ki, mire mégjobban lefagytál. Sosem gondoltad volna, hogy egyszer eljön az a nap, hogy téged kiválasztanak osztagvezetővé. Végül hatalmas mosoly lett arcodon, és könnyek szöktek szemeidbe, ahogy oda sétáltál Levi, Hange, és Erwin mellé.

- Megérdemelted, kölyök. - mondja Levi egy apró mosollyal ő is ajkain, mire egy két könnycsepp kihullott szemedből.

- Köszönöm szépen! - hajolsz meg, mire mindenki tapsolni, és éljenezni kezd.

Emlékszem mikor veszekedés közben véletlen szerelmet vallottam neked. Sosem fogom elfelejteni, hogy milyen vörös lett a fejed tőle.

- [Név], hogy az isten verjen meg! Ne gyere a felderítő útra, mert nem akarom azt az embert elveszíteni, akit a legjobban szeretek! - jelentette ki Levi idegesen, mire teljesen lefagytál, de nem csak te. Ő is ugyan úgy lefagyott. Viszont ahogy észrevette vörösödő arcod, miközben teljesen zavarodott arckifejezésed volt megnyugodtott kissé.

- E-Ez most honnan jött? - kérdezed meg gyengén kupán ütve. - Én is szeretlek, seggfej. - mondod neki, majd fejed, feje tetejére rakod.

Emlékszem, mikor megtudtad, hogy Shiganshinánál lerombolták a falat. Életemben talán akkor láttalak annyira kiborulni.

- M-Mit mondtál? - kérdezel rá vissza, hogy biztos jól-e hallottad.

- Shiganshinánál lerombolták a falat, és bejutottak a titánok. - mondja újra Levi.

- Nem.. Az nem lehet. - fogod fejedet, majd kezeidet asztalodra csapod. - Oda megyek! - jelented ki, viszont ahogy elhaladtál Levi mellett ő visszahúzott téged.

- Nem mehetsz. Erwin parancsba adta, hogy nem mehetünk oda. - mondja Levi, mire neked mégjobban felforr a véred.

- Nem érdekel! A családom élete forog kockán! - mondod kirántva Levi erős szorításából kezed, mire újra elkapja azt. - Levi, hogy az isten verjen meg! Nem érted, hogy a családom forog kockán?! - kérdezed idegesen, mire lesüti szemeit. - Engedj el, Levi! - mondod, de csak jobban rászorít szorítására. - Azt mondtam engedj el! - mondja a lány, ahogy sikerült úgy kiszedned a kezed, Levi szorításából, hogy véletlen megüsd őt. Végül szorosan magához ölelve tartott téged vissza.

- Nem mehetsz oda! Én is mennék, de én sem mehetek! - mondja Levi, mire euháját görcsösen kezded szorítani.

- D-De oda kell, hogy menjek... A cs-családomnak szüksége van rám. - mondod halkan kiengedve könnyeidet. - Lehet többet nem fogom őket látni... - mondod, mire Levi hátadat kezdi simogatni. Ha tudtátok volna, hogy Erwin, és Hange pont hallották a kiborulásod, viszont ott leszögezték, hogy többet nem akarják azt tapasztalni.

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Where stories live. Discover now