Akutagawa Ryunosuke x Reader (bsd)

576 39 45
                                    

@Horselove1903 kérésére~ 💖✨ (meghalok ezért a férfiért ngl, amúgy szerintem kicsit nagy paraszt lett Dazai de mindegy~)

______

Akutagawával egy küldetésen voltunk, mikor megjelent Dazai. Négy éve most láttam először, de nem érdekelt. Azok után amiket tett mindenkivel.

- [Név]-chan~! - sétál hozzám közelebb Dazai.

- Ne vedd a szádra a nevem. - mondom egyszerűen, ezzel lefagyasztva a mellettem álló Akutagawát.

- Mi? - kérdez vissza kissé oldalra döntve fejét.

- Ne vedd a szádra a nevem. - mondom ki újra. - Az árulók, meg főleg ne. - rántok vállat.

- Áh~ szóval te is ilyet játszol! - lép közelebb hozzám, majd galléromnál fogva emel meg kissé. - Értem én, viszont nekem vissza kell mennem az új tanítványomhoz, aki viszi is valamire legalább. - engedi el a gallérom, majd hátat fordítva elsétál.

- Tch.. - hallom meg hirtelen Akutagawa hangját. - Többet kell edzenem. - morogja.

- Ha több edzést fogsz tartani, a tested nem fogja tovább bírni. - nézek rá fekete hajúra.

- Nemérdekel. Erősnek kell lennem, hogy elismerjen! A tigrist egyből elismerte, nekem évek alatt sem sikerült ezt kiérdemelnem! - mondja idegesen.

- Így is erős vagy, és nem vagy gyenge! Ezt akarja elérni! - emelem meg hangomat.

- De amíg Dazai-san nem ismer el gyenge vagyok! Nekem annyi kell, hogy elismerjen! - kiállt rám.

- Ryu! - mondom idegesen a nevét, ahogy elé sétálok, majd arcát tenyereim közé veszem, melyre kissé megrezzent. - Annak a véleménye számít neked, aki csak úgy ott hagyott téged, megkínzott, és megalázott, vagy annak aki végig ott állt melletted, segített, és ha nem félt meg is védett?! - kérdezem meg, mire tágra nyílnak szemei. - Megígérem, hogy melletted maradok, amíg a halál el nem választ! - teszem fel kisujjamat.

- Tch. - csettint nyelvével, majd összeakasztja kisujjainkat. - Nem vagyok már kisgyerek. - morogja orra alatt, ahogy kezét vissza helyezi zsebébe.

______

- D-Dazai-san! - szólt rá [H/sz] hajú fiatal lány, kissé remegő hanggal.

- Mit akarsz? - kérdezi a lányt rideg hangon.

- Ne bántsd Akutagawát! - emeli meg kissé hangját, ezzel lefagyasztva Akutagawát, és kicsit meglepve Dazait.

- Tch... Hálátlan kölykök. - mondja, ahogy elsétál a lány melett, és otthagyja a két kisebbet.

---

- Megint Dazai-san? - kérdezi [H/sz] hajú kislány, ahogy elkezdi fertőtleníteni fekete hajú fiú sebeit, aki csak morog egyet. - Ha ez így megy tovább meg fog téged ölni! - mondja a lány félve.

- És? Ha gyenge vagyok ígyis-úgyis meghalok. - ránt vállat.

- De nem vagy gyenge! Nyolc éven keresztül éltél a nyomornegyedben, ahol Gint védted. - mondja a lány ismét kissé megemelve a hangját. - Kérlek ne csináld ezt magaddal, mert igenis erős vagy! - mosolyog rá a lány kedvesen, mely fekete hajú fiúnak is egy nagyon halvány mosolyt csalt arcára.

______

- De, ha azt ígérted mindig itt leszel... Most miért nem vagy itt? Miért kellett elmenned? - kérdezi a fűben ülve egy férfi. - Te voltál az aki megtanította, hogy hogyan értékeljem magam, aki megmutatta nekem milyen boldognak, és szerelmesnek lenni... Te voltál az egyetlen aki egész életemben mellettem volt.. Mégis itt hagytál. - kezd homályosodni a fiú tekintete. - Túl jó voltál hozzám.. És ez lett az eredménye. - folyik le egy könnycsepp hófehér bőrén a fiúnak, amint az előtte helyet foglaló sírkőre néz.

[Teljes Név]
XXXX-XXXX
"Néha nem csak attól kell megvédeni valakit, amitől fél, hanem attól is, amire vágyik."

Ahogy végig olvasta a fiú a sorokat felállt a földről megtörölte könnyes szemeit, majd távozott attól a lánytól, ki megmentette az életét. Akutagawa gyakran jár ki a sírjához, és emlékszik vissza a lány utolsó mondataira, melyeket neki mondott. Végülis.. Akit teljes szívéből szeretett itt hagyta őt. Akutagawa, csak annyit kívánt, hogy bárcsak láthatná újra a lányt, a kedves mosolyát, azt a szeretetteljes tekintetet, mellyel mindig őt kémlelte, megsimíthatná gyönyörű [H/sz] haját, melynek imádta illatát, és tapintását, újra megölelhetné őt, és soha el nem engedné többet.. De ezt nem tudja többet megtenni. Hisz az általa szeretett lányt meggyilkolták. Mégorsszabb, hogy a szeme láttára. De az biztos, hogy nem csak Akutagawa, de az egész Port Maffia megváltozott egy igen fontos személy elvesztése után.

- Heh... Amíg a halál el nem választ, mi? - kérdezi magától fekete hajú régi irodád ajtajára pillantva.

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora