Megumi Fushiguro X Reader (Jk)

1.1K 68 46
                                    

ittvagyokragyogok kérésére~ 💖✨

- Nobara, mitől vagyilyen izgatott? - kérdezi meg, Itadori furálva, melyre a lány halálos pillantásokkal díjjazta.

- Ma jön az új diák akit, Gojo-sensei juttatott be, miszerint hasonló harci stílusa van, mint, Meguminak! - mondja izgatottan, barna hajú.

- Mármint, Gojo-sensei szerint. - teszi hozzá,Megumi, aki pontosan jól ismeri ki fog jönni, hisz a barátnője fog jönni kivel másfél éve van együtt.

- Lehetnél lelkesebb.. - morogja Nobara szemforgatva.

- De nekem mennem kell. - teszi el telefonját, Megumi.

- Hé!De hát indjárt itt az új lány! - néz rá értetlenül, mely nem meghatva a fiút elindult kifele.

|Reader szemszöge|

- Megumi! - ölelem meg barátomat kiel már lassan egy hónapja nem találkoztam sulis ügyek miatt. - Hiányoztál. - mormogom, majd elengedem az ölelésből. - Gojo-sensei már kikérdezte az egész életemet, és kezdett idegesítő lenni. - mondom, ahogy szemem sarkából a fehér hajúra pillantok.

- Elég a beszédből a többiek  már biztos várnak! - jelenti ki, Gojo, majd Megumi összefűzve ujjainkat, indult be az iskola területére. Megumi körbevezetve engem elmagyarázta a legtöbb dolgot, majd végül egy hátsó részhez értünk ahol két ember beszélgetett.

- Megjöttünk! - mondja, Gojo melyre a két számomra ismeretlen ember felénk tekint, majd fel is csillannak szemeik.

- Úristen szia! Nobara vagyok, és mostantól legjobb barátnők vagyunk! - öleli át vállamat.

- Én Itadori Yuuji vagyok, Sukuna gazdateste! - mutatkozik be rózsaszín hajú.

- [Teljes Név] vagyok! - mutatkozok be én is.

- Ismerős a neved.. - kezd hunyorítani, Nobara. - Várj! Te vagy, Megumi barátnője! Akkor biztos, hogy a legjobb barátnőm leszel! - mondja teljes boldogsággal, Nobara, melyre elkuncogom magam. - Amint végeztünk, csak te, és én elmegyünk a plázába! - ajánlja fel.

- Nekem okés! - jelentem ki, melyre nagyobb lesz mosolya.

*Time skip*

- Na ne!

- De de! És utána, Megumi majdnem eltörte a srác kezét! - nevetem el magam. Nobarával ez a pár óra alatt nagyon jóban lettem, aminek örülök.

- Meguminak a szája be sem áll rólad! Már ott voltam, hogy felkeresem azt a titokzatos [Név]-et! - mondja kuncogva, melyre én is elkuncogom magam.

Igazából a koli szobájáig beszélgettünk, hisz Gojo engem Megumival összerakott egy szobába, így két ajtóval arrébb vagyok tőle. Miután elbúcsúztunk Nobarával egymástól, és szobába érve csak bedőlök az ágyamba, amit két lépés választ el Megumiétól.

- Mondtam én, hogy hiperaktív. - hallom meg barátom hangját, majd kezét megérzem fejemen.

- Bejártuk az egész plázát, és az összes ruha boltba be mentünk. - mondom mosolyogva. - Viszont lerohadnak a lábaim. - sóhajtok egyet, melyre elkuncogja magát. - Hé ez nem vicces! - jelentem ki megütve mellkasát.

- Na, de miket vettél te? - kérdezi meg, melyre szemeim felcsillannak. Végül egyesével mutogatom meg neki az összes cuccot amit vettem, de arcán látszott, hogy megbánta kérdését.

Nah emberek!! Szóval a kérés listára amiből lehet kérni felkerül a Tokyo revengers, és a Horimiya, szóval azokból is lehet már kérni!! Na de!

Tsókacsaládnak!! 💖

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Where stories live. Discover now