Rengoku_Kyojuro_simp kérésére~ 💖✨
- Tadaima. - mondod fáradtan, ahogy belépsz a házadba. Hisz ma három démont kellett kiírtanod, és eléggé kimerített ez a dolog, mivel rengeteget kellett koncentrálnod.
- Okaeri, [Név]! Pont most lett kész a tea! - hallod meg barátod, egyben lakótársad hangját. Majd egy két perc múlva meg is jelent otthoni ruhában, és egy nagy ölelésben részesített. - A habfürdőt is elkezdtem neked csinálni, mert tudom, hogy sok munkád volt ma! - mosolygot rád.
- Köszönöm, Rengoku. - motyogom, ahogy mellkasába fúrod arcodst.
- Gyere, idd meg a teádat. - fogja meg kezedet, majd húzni kezd maga után hatalmas mosollyal. Miután pedig leültél az asztalhoz eltűnt két percre a konyhába, majd két csésze teával tért vissza, melyek közül az egyiket eléd helyezte le. - Na, és milyen napod volt? - kérdez rá egyet kortyolva teájából.
- Mitsuri-channal, és Shinobu-channal voltam egész nap, mivel velük csináltam a küldetéseket, szóval.. Elég pörős. - sóhajtasz egyet, ahogy bele kortyolsz teádba.
- A kettőjük párosítása az agynak fárasztó, főleg ha túl vannak pörögve. - mondja, ahogy mélyen [Sz/sz] szemeidbe néz.
- Akkor ma éjszakázol? - kérdezel rá elnyomva egy ásítást.
- Igen, Giyuuval kell egy erősebb démont megölni. - issza ki az utolsó cseppett a csészéjéből.
- A tűz pillér, és a víz pillér? Erről a párosításról is régen hallottam. - állsz fel helyedről, majd Rengoku mellé sétálva apró puszit adsz fejére. - Vigyázz magadra. - simogatod meg haját, majd megindulsz a fürőbe, ahol már készen van a meleg hanfürdő.
Rengoku a közös szobátokban várta meg míg kész leszel, így mikor benyitottál a szobába Rengoku az ágyon ülve nézett rád. Te csak odasétálva lágy csókot leheltél ajkaira, majd befeküdtél az ágyadba, és lehunytad szemeidet. Rengoku rendesen betakart, majd apró puszit nyomott orrod hegyére búcsúzás képpen.
- Aludj jól. - suttogta, majd hallottad, ahogy kimegy szobából, és becsukja az ajtót. Téged meg egyből el is nyomott az álom.
DU LIEST GERADE
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...