Ha nem ismernéd LunaHimiko-chan Oc-ját javaslom, hogy olvasd el előtte az előző Dazai x Oc-s részeket. Na de mivel szeretem ezt a shippet, és egy cuki embi kéri, na meg nem tudom megunni mégegy ilyen rész 🤣❤️✨💖
- Naito-chan~! - húzza el a nevem barátom.
- Mit szeretnél Osamu? - nézek rá kedvesen.
- Menjünk el egy randira! Régen voltunk! - mondja mire melegség tölti el a szívem.
- Mehetünk! - mosolygok barátomra.
- Na, és hova szeretnél? - sétál mellém.
- Valami nyugis helyre. - mondom, mire látom, ahogy ötlete támad.
- Akkor vedd a cipőd, és menjünk! - mondja teljesen boldogan.
Miután bezártuk az ajtót kézen fogva meg is indultunk előre. Igazáb kíváncsi vagyok hova is szeretne vinni. Viszont egy eléggé ismerős helyre vitt. Az erdőbe ahol rámtalált.
- Azt mondtad nyugis helyre, így ide hoztalak! - mosolyog rám.
Csak most vettem észre, hogy van egy kosár is a kezében. Leterítettük közösen a benne levő paplant, majd a kosárból kivettük a gyümölcsöket, és a sütiket.
- Nem is gondoltam volna, hogy pont az erdőben fogok egyszer piknikezni! - mondom kuncogva.
- De mostmár ezt is elmondhatod, majd mindenkinek! - mosolyog rám.
Mikor felé fordultam hirtelen közelebb hajolt, majd számra apró csókot adott. Mosolyogva váltunk el egymástól.
- Tudom nem gyakran mondom, de szeretlek! - mondja fülig érő mosollyal.
- Én is téged Osamu! - döntöm fejem vállának, mire átkarol kezével. Így mellkasának támasztom fejem. - Nem is kell mondanod, mert érzem, hogy szeretsz, és megbízok benned. - mondom kisebb pírralnaz arcomon, mire elfordítja fejét. Gondolom zavarba jött.
Majd újra elkezdtünk beszélgetni. Osamut nagyon szeretem, és tud értelmes lenni, ha nem csak az öngyilkosságról beszél.
Hirtelen felém fordul, és mélyen zöld szemeimbe nézett. Majd elkezdett közeledni. Majd összeérintette ajkainkat. Szenvedélyesen csókolt. Viszont tele volt szeretettel.
- Menjünk haza, és pihenjünk~! - mondta fáradtas hangon.
Gyorsan összepakoltunk, majd elindultunk ismét kézen fogva haza. Az úton kellemes csend volt köztünk.
Hazaérve Osamu egyből az ágyhoz vonszolt, majd úgy ruhástul befeküdtünk az ágyba. Majd szépen lassan mindketten elaludtunk.
ESTÁS LEYENDO
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanficSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...