karinacchi kérésére~ 💖✨ (elnézést a késésért!)
- Kész végeztem! - kiáltott Rin, majd kiviharzott a házból. Amint realizálódtak bennem a szavak amik kijöttek a száján összerogyva a falnak döntöttem hátam, majd kissé kócos [H/sz] hajamba túrtam.
Rin, és én is mostanság elég stresszesek vagyunk, és ez most jött ki mindkettőnknek egymáson. Mégis a szavak amiket egymásnak vágtunk fájtak. Nagyon is. Voltak már kisebb vitáink, de sosem vezetett el odáig, hogy szakítunk. Mostanáig.
Hétfőn rendbeszedve magam, álarcomat felvéve mosolyogva léptem ki a házból, ahol legjobb barátnőm Shiemi várt.
- Biztos jó lesz, ha ma be jössz? Nem lenne könnyebb, ha szólok Yuki-channak, hogy nem vagy jól? - kérdezi aggódva. - Nem is! Szépen itthon maradsz, és szólok Yuki-channak! - tol be az ajtón.
- Shiemi! Minden rendben van ne aggódj! - mondom neki apró mosollyal.
- Ezt annak mond aki nem veszi észre a karikákat a szemed alatt! Nyomás átöltözni, és vissza az ágyba! - parancsol rám, mire rá hallgatva el is indultam. - Ha késve bejössz suliba, akkor suli után számolunk! - mondja kedvesen, majd elment.
|Shiemi szemszöge|
Amint Yuki-chan beért a terembe első dolgom volt, hogy oda siettem az asztala elé.
- Szeretnél valamit? - kérdezi kedvesen.
- Igen. [Név]-chan nem érzi jól magát, ezért otthon marad a héten! A pótolni valókat vállalom, hogy elviszem neki! - mondom halkan, mire bólint egyet.
- Tudom mi történt. Köszönöm, hogy segítesz! - mosolyog rám, mire kissé meghajolva foglalok helyet a kissé ideges Rin mellett.
|Reader szemszöge|
Pár nap telt el a Rinnel való veszekedésünk óta. Azóta nem beszéltem vele, és a veszekedés utáni napon meglepően Kamiki, és Paku is ellátogattak Shiemivel. Nagyon jól esett, hogy törődtek velem, mégis hiányzott Rin, és a hülyeségei.
Éppen befejeztem a pótolandó házikat, és feltettem a vizet forrni, mikor a csengő hangját hallottam. Otthagyva a vizet mentem ajtót nyitni.
- Yukio-san? Mit szeretnél? - nézek rá a magas szemüvegesre.
- Zavarok? - kérdezi meg, mire megrázom fejem. - A Rinnel való veszekedésetekről jöttem beszélni. - sóhajt egyet, mire látom, hogy nagy a probléma.
- Fáradj beljebb. - nyitom ki jobban az ajtót. - Mindjárt kész a tea. Addig nyugodtan foglalj helyet. - biccentek a kanapéra, mire bólintva elindul a kanapé felé. Egy 5 percel később két csészével, és a teás kannával ültem le Yukio mellé, miközben mindkettőnknek töltöttem a teából.
- Azt észrevettem, hogy nagyon stresszes voltál az elmúlt hetekben, és már rá akartam kérdezni, hogy ennek mi az oka. - néz rám érdeklődve, mire kortyolok egyet a teámból.
- Családi viszályok. - mondom, mire bólint egyet.
- Rin is nagyom stresszes volt mostanában, de szerintem ezt te is észrevetted. - mondja, mire bólintok egyet. - És a veszekedésetek óta egyre irányíthatatlanabbak a dühkitörései. - mondja egy sóhajjal.
- Szóval szeretnéd, hogy segítsek? - kérdezek rá.
- Ennyire nyilvánvaló? - kérdez vissza.
- Megpróbálok beszélni vele. - adom be derekam. - Ígyis, már terveztem felhívni. - motyogom.
- Köszönöm. Hatalmas segítség vagy. - mondja, miközben kissé meghajol. - Köszönöm a vendéglátást. - hajol meg, majd elmegy.
Ilyen este 8 lehetett mikor csengettek. Egyből az ajtóhoz mentem, majd ajtót is nyitottam. Ahol egy nem éppen nyugodt Rinnel találkoztam.
- Örülök, hogy eljöttél. Fáradj beljebb. - nyitom ki jobban az ajtót, mire szó nélkül bejön, és reflexszerűen veszi le cipőjét, majd megáll előttem.
- Mit akarsz? - kérdezi meg fejét földre szegezve.
- Beszélgetni. Nemrég itt volt Yukio-san-
- Neki is mindenbe bele kell szólnia! - morogja idegesen.
- Kuss! Én beszélek. - mondom, mire végre rámemeli gyönyörű kék íriszeit. - Tisztában vagyok vele, hogy mindketten hatalmas tajparasztok voltunk, és egymáson vezettük le a feszültségeinket. Viszont ezt szeretném megbeszélni. - nézek rá komolyan, majd észre veszek, hogy ajkai megremegtek. - Tudom, hogy stresszes vagy mióta kiderült, hogy a sátán fia vagy, de ne felejtsd el, hogy én akkor is melletted leszek, ha senki más nem. Mivel én így szeretlek ahogy vagy! - fogtam arcát tenyereim közé, majd mélyen belenéztem kék íriszeibe.
- Én olyan hülye vagyok. - mondja rekedtes hangon. - Nem szabadott volna azokat mondanom rád, és kérlek bocsáss meg! Nagyon szeretlek, és nem akarlak elveszteni! - ölel át szorosan, majd fejét nyakhajlatomba fúrja.
- Nem is voltam rád mérges! - simogatom hátát. - Mindketten stresszesek voltunk, és ezt egymáson vezettük le.. - emelem fel fejét, majd homlokomat, övének támasztom. - Szóval ne legyél szomorú! - cirógattam meg arcát.
- Te mindig tudod, hogy miket kell mondanod! - kuncogja el magát, majd apró csókol lehel ajkaimra.
- Na gyere te nagyra nőtt gyerek! Aludjunk, mert álmos vagyok! - kezdem el húzni a szobámba.
- Oi! Ugyan annyi idősek vagyunk! - mondja idegesen, amire egy kuncogással reagálok.
*Time skip*
- Még mindig nem tudom, hogy hogyan nyugtatod le Rint, de köszönöm. - mosolyog rám Yukio.
- Igazából én sem tudom, hogy hogyan csinálom. - kuncogom el magam, ahogy barátom kékes tincseit cirógatom. Majd Rin hirtelen arcát hasamba fúrta. - Jó reggelt! - mosolygok, ahogy kékes hajú fiú rámemeli gyönyörű íriszeit. Válaszul pedig egy morgást kapok. - Yukio-san eljött érted, csak te még aludtál. - mondom, mire szemei egyből kipattantak.
- Y-Yukio?! - néz öccsére. - Mit keresel itt? - kérdezi nyugodtabban.
- Kíváncsi voltam, hogy meg-e tudtátok beszélni, de akkor ezek szerint sikerült. - mondta kedvesen Yukio.
Végül sikerült kiszednünk Rint az ágyból. Ezek után mindhárman megreggeliztünk, majd elbúcsúztunk egymástól.
Na hát itt az új rész, és gommen a sok késésért! De visszatértem, és még élek! Na, de mennék is!
Tsókacsaládnak!! 💖
KAMU SEDANG MEMBACA
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
Fiksi PenggemarSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...