berv23 kérésére 💖✨
Isabel Amethisz. Egy elképeztő maffiózó. Szülei halála után, mikor Isabel betöltötte a 15. életévét egyből csatlakozott a maffiához. Hisz megszűnt a gát, mely vissza tartotta ettől. A szülei. A nő lenyűgöző eredményeket ért el puszta 7 év alatt ebben a szakmában. Ez alatt megtanult kegyetlenséggel gyilkolni, és akár kínozni ha a helyzet úgy kívánja. Gyakran emiatt hóhérként is használják.
Képessége is elég ritka. Kimondott bánással teli néven ismerhető. Előre megtudja mondani mi miképp fog megtörténni. Plusszban minden lehetséges opciót ismer.
Elegánsan öltözik, ezzel rettenetesen adva magára. Így bele is illik a képbe. Hófehér szövetkabátja, és magassarkúja van. Bár küldetéseknél ez bakancsra cserélődik, ha olyan küldi van, melyhez fontos a láb. Ez mind illik a lány rövid vörös hajához, és mélybarna szemeihez.
Mori-san ismét behívatott az irodájába. Tegnap jöttem vissza egy eléggé fárasztó küldetésből, de sebaj. Amint benyitottam észrevettem, hogy egy vöri is áll az asztal előtt.
- Örülök, hogy eljöttetek! - mondja mosolyogva Mori-san. - Ma egy kisebb szervezetet kéne kiírtanotok, mert betolakodtak a terüretünkre, viszont nem tudjuk milyen erősek, ezért kelletek ti ketten. Bennetek bízom meg a legjobban! - néz ránk, mire mindketten bólintunk egyet. - Na sipirc munkára fel! - mondja, mire mindketten meghajolunk, majd kimegyünk az ajtón.
- Oi! Te nem tegnap jöttél haza a 3 napos küldetésedből? - kérdezi Chuuya.
- De igen. Pont ezért volt fura, hogy behívott. - rántok vállat.
- Ohayo. - áll néz ránk Akutagawa, majd meghajol.
- Ohayogozaimasu! - köszönök neki, majd én is meghajolok, Chuuya meg csak int neki, majd elhagyjuk őt. - Mióta találkozgat valakivel kicsit boldogabbnak tűnik. - nézek hátra fekete hajúra.
- Én is észrevettem! - mosolyodik el. - Végre túllépet azon a kötszerpazarlón. - morogja mire elkuncogom magam.
- Jajj gommen, csak olyan vagy mint egy nagybátyj, ha Akutagawáról van szó. - mondom halvány mosollyal, mire motyog valamit. - Tessék? - nézek rá kérdően.
- Mosolyoghatnál többet. Jól áll. - mondja kis pírral az arcán, mire nekem is telepedik egy kicsi arcomra. - Na, de siessünk! - mondja, mire gyorsabb tempót veszünk fel.
Egy 10 perc múlva már visszafele mentünk, miközben én halkan magamban nevettem.
- Még könyörgött az életéért! - nevetek fel.
- Elég kegyelmetlen vagy ilyenkor. - fogja a fejét. - Eskü már megijedtem a komolyságodtól! - kuncog egyet mire zavaromban elfordítom fejem.
- Hajj, de jót nevettem! - törlöm ki könnyeimet szememből.
- Szeretem ahogy nevetsz! - mondja ki mire megállok, majd gyönyörű kék szemeibe nézek. - Szeretek benned mindent! Tudom hirtelen jött, de most vagy igazi éned, és így szerettem volna ezt bevallani! - mondja miközben mélyen barna íriszeimbe néz.
- Hát... Asszem én is így érzek. - mosolygok rá halványan, mire egyből megölel.
- De utálom, hogy te is magasabb vagy nállam! - morogja mire elnevetem magam.
- Fogadd meg Dazai tanácsát, és igyál tejet! - ölelem vissza, mire kissé erősen hátba vág. - Jólvan na! Csak viccelek! - puszilom meg vörös haját.
Áh gommen a késésért! Remélem tetszett, és tudom rengeteg kérést kihagytam, így holnapra 4 részt tervezek kirakni ebbe a könyvembe, szóval ja! De kérni lehet, és szépen lassabban jönni fognak a részek! Na de én búcsúznék is!
Tsókacsaládnak!! 💖
YOU ARE READING
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...