Lili1234556899 kérésére ismét ✨
Levi, és én még a föld alatt ismerkedtünk meg. Egy kis 2 személyes zsivány csapatot alapítottunk. Nem telt el olysn nap, hogy nem gyakoroljuk a kés forgatását, és a staminánkat növeljük. 3 hónappal később Farlan is csatlakozott. Valahogyan Levi szerzett nekünk 3D-d manőver felszerelést. Sokkal könnyebb volt a menekülés hogy elmondjam. Majd néhány hónappal később Isabel is csatlakozott. És alapítottunk egy kis négyest. És így űztük a bűnt. Nem csoda, hogy Levi, és én húztunk ki mindenkit, vagy épp egymást a csávából.
- Farlan! Isabel! [Név]! Lássunk hozzá! - parancsolt Levi mire 4 felé szétszakadtunk. Így mindenkihez jutott 1 felderítő osztagos ember.
Ahogy tudtam manővereztem ahogy Levi mondta. Nem is kellett sok leszálltunk. Nemtudom hogyan de pont úgy, hogy Levival egymásnak háttal késsel a kezünkel, miközben a katonák lefognak minket valami kardal.
- A helyedben nem tenném! Nézz körbe! - szól Levira a katona aki ellen védekezik. - Ez neked is szól! - gondolom nekem szólt. Gyorsan mindketten felmértük a terepet. Először Levi dobta el a kését. Majd kis hezitálással én is.
Végül megkötöztek minket, majd aki Levi ellen harcolt levette kapucniját. Így elénk tárult a célpontunk. Erwin Smith.
- Katonai kiképzésben vettetek rész? - kérdezi meg. Semmi válasz. Majd még feltettek pár kérdést. De semmire nem kaptak választ. - Ki a vezetőtök?! - kérdezte kissé idegesen. - Melyik az? - néz rám, majd Levira. Az egyik idióta Levi fejét a földbe verte.
- Saját magunktól tanultuk meg használni a fekszereléseket! - szólal meg végül Farlan.
- Nem tudok hinni nektek! - mondja az aki lefogja Levit.
- A föld alatt élünk! Bármit meg tudunk csinálni! - kiáltott fel Farlan.
- Van egy ajánlatom nektek. - mondja Erwin, majd elengedig Levit aki egyből felemeli a fejét a földről, és köp egyet. - Csatlakozzatok a felderítő egységhez! - mondja Erwin.
- És ha nem fogadjuk el? - érvelt Levi.
- Átadunk titeket a katonai rendőrségnek. Elég sok megbocsáthatatlan bűnt végeztetek el. Nem fognak kesztyűs kézzel bánni veletek! - vázolja fel a dolgokat Erwin.
- Rendben. Csatlakozok! - mondja Levi mire én, Farlan, és Isabel is teljesen lesokkolódunk.
Ahogy felértünk a felszínre el is vezettek minket oda ahol élni fogunk, és a szobánkhoz.
- Tudom, hogy föld alól jöttök, de ne csináljatok nagy koszt! - mondja a katona, mire Levi kicsit nagyon ideges lesz.
- Oi m-
- Rendben van! - szól közbe Farlan. Majd kezét szívéhet emeli.
- A lányok külön szobában lesznek!
- Mi?! Nane! - szólal meg Isabel.
- Ez van és kész! A kezed fordítva van! - szól Falranra, majd kimegy a szobából.
- És akkor mi lesz? - kérdezi Farlan.
- Nemtudom. - mondja simán Levi. - Majd valamit kitalálunk.
Miután felkeltettek minket felvettük az egyenruhánkat. Tetszett, de néhány helyen kényelmetlen sajna. Majd kivittek minket, hogy mutatkozzunk be.
- Levi vagyok. - mondja unottan mire rászólnak, hogy legyen tisztelet tudóbb.
- Isabel Magnolia vagyok! Sziasztok! - köszönt boldogan Isabel.
DU LIEST GERADE
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...