Kaeya x Reader (Gi)

560 41 3
                                    

@airground kérésére~ 💖✨ (megpróbáltam kihozni valamit xD)

- Diluc, jó reggelt! - lépek be boldogan a kis kocsmába, melyet barátom bátyja vezet.

- Reggelt. - mormogja kissé fáradtan. - Kaeya nincs itt ha őt keresed. - törölgeti az egyik poharat.

- Tudom. Kapott egy küldetést, én meg unatkoztam ezért jöttem segíteni. - mosolygok vörösre, ki csak bólintott egyet.

- [Név]! Téged is lehet errefele látni? - hallok meg egy hangot.

- Neked is szia Venti. - nézek a kis dalnokra, kinek szokásos mosolya ült arcán.

- Mi járatban erre? Tudtommal Kaeya küldetést kapott. - kérdezi érdeklődve Venti.

- Unatkoztam, és gondoltam beugrok segíteni. - magyarázom el neki is.

- [Név] kérlek beugrassz ide egy kicsit? Akadt egy kis probléma. - néz rám Diluc.

- Persze! Ezért jöttem. - mondom, ahogy a pult mögé sétálok, majd intve egyet a vörös itt hagyott a dalnokkal.

- Szóval, mesélj. - könyököl az asztalra a dalnok. - Nem volt a legjobb kedve reggel. - mondja, ahogy beleiszik poharába melybe, már raktam neki egy kis Dandelion bort.

- Tegnap kissé összevesztünk, szóval lehet azért. - rakom vissza a mosogatóban maradt poharakat a helyükre. - De nem volt semmi komoly. - mosolygok a dalnokra, ki csak megrázza fejét.

- Tegnap írtam egy új dalt! Eljátszhatom? - kérdezi izgatottan, melyre csak bólintok egyet.

És így ment egész nap. A nap közben Diluc is visszatért így Venti mellett helyet foglalva beszélgettem vele, Rosaria, és Diluc társaságával.

|Írói szemszög|

Mire Kaeya végzett a küldetéseivel nem vágyott másra mint, hogy hazaérjen, és barátnőjével összebújva kipihenje a napot, ám mikor hazaért nem találta a házban [Név]-et. Szerencsére tudta, hogy hol lehet, hisz ismerve barátnőjét most éppen bátyjával, és ivó pajtásaival lehet az Angel Share-ben.

- Épp ideje volt. [Név] ki van dőlve, mert Venti leitatta. - néz Diluc öccsére, ki most ért be a kis kocsmába.

- Majd holnap elkapom a dalnokok. - emeli fel barátnőjét menyasszony pózban.

- Ha lehet holnap ne nagyon engedd felkelni, mert nem kicsit lesz másnapos. - pillant Diluc, Kaeya irányába.

- Meglesz. - mosolyog egyet, majd lép indul hazafele kék hajú, [Név]-vel kezei közt.

Persze senki sem tudja, hogy miért is veszekedett a pár, de nem is akarják hogy kiderüljön miről veszekedtek, hisz a veszekedés Khaenri'ah városáról szólt. Nem is neveznék azt veszekedésnek, hisz megtudtak néhány olyan dolgot melyet elkövetett az Archon nélküli királyság, és az Archonok is. De ez majd máskor kiderül.

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin