Midorima Shintarou X Reader(KnB)

887 32 0
                                    

lDaeXl kérésére 💖✨

- [Név]? - hallom meg hirtelen egy régi ismerősöm hangját. Kivel még a Teiko-ban találkoztam.

- Momoi? - nézek rá, mire észre veszem, a többi csapattagot is. - Hát ti? Nem egy másik prefektúrában éltek? - nézek rájuk félve.

- Úgy gondoltuk csinálhatnánk ilyen csapat találkát, de Midorimát nem találjuk, érted így eljöttünk! - mosolyog rám Kise.

- Több órányit minek utaztok?! Ha felhívtok az is jó! - nézek rájuk mérgesen. - Gyertek be akkor pihenni! - invitálom be őket. - Tadaima! - kiálltok be.

- [Név] te nem egyedül élsz? - kérdezi halkan Momoi. De persze erre nem válaszolok semmit.

- Fáradjatok beljebb. - sóhajtok, hisz akit éppenséggel nem találtak név szerint Midorima, éppenséggel a barátom. - Várjatok! - mondom, majd a szobám felé indulok. Beérve oda Midorima fülhallgatóval a fülében fekszik az ágyban.

- Oi! Vendégeink vannak! - lököm meg a fiút, mire mérgesen rámnéz.

- Kik azok akik ilyenkor zavarnak? - morogja.

- Nézd meg! Van 2 hosszú lábad amikkel ki tudsz sétálni! - fordulok meg.

- Hai, én is szeretlek! - mondja, mire teljesen elpirulok.

- Baka! - csapom rá az ajtót.

- [Név]? Ki van itt? - kérdezi Aomine, és kissé meglepettnek tűnik mindenki.

- A barátom. - teszem derekamra kezem. - Mindjárt kijön, csak nem készült vendégekre. - fogom meg fejem, majd mormogok valamit, amit még én sem értek.

- Akkor kik vannak i- jön ki a szobából Midorima, majd megakad a mondatba.

- Midorima?! - kiálltanak fel egyszerre Momoi, Aomine, és Kise.

- [Név] ne mond, hogy Midorima a barátod! - néz rám csillogó szemekkel Momoi.

- De mondom. - rántok vállat.

- Tsundere. - mondja mindenki egyszerre.

- Nem is vagyok az! - kiálltok rájuk.

- Az igazságot el kell mondani neked. - mondja Akashi.

- Nanee! Jólvan megértettem, én is szeretlek titeket. - morgom, majd eltűnök a konyhába.

* Írói szemszög *

- Te! Mióta vagytok együtt [Név]-vel? - kérdezi meg Aomine.

- Másod évea korunk óta. - sóhajt Midorima. - A horoszkópunknak szerencsés volt a napja, és így össze sikerült jönnünk. - tolja feljebb orrán szemüvegét zöld hajú.

- Mindenesetre sok boldogságot! - mosolyog halványak Kuroko.

- Egész jól rejtettétek... Még én sem vettem észre. - mondja Akashi egy halvány mosollyal.

- Én végig tudtam. - mondja Murasakibara, miközben tömi a szájába a chipset.

- Úgy könnyű, ha éjjel nappal nála kajálsz! - mondja Kise.

- És most merre van a hiszti királynő? - sóhajt Midorima. - Megkeresen [Név]-et. - morogja zöld hajú, majd a konyha felé veszi az irány.

Amit látott attól elmosolyodotf volna. Persze a dicsősége nem engedte. [H/Sz] hajú lány felkötött hajjal főz, és dudolászik csukott szemmel. Ritkán így látni a "kissé" gyorsharagú lányt.

* Reader szemszöge *

Amiközben főztem hirtelen kezeket éreztem derekamon, ami miatt kezeim egyből mozdultak volna, ha nem érzem meg barátom jellegzetes illatát.

- Mit akarsz? - nézek rá szemem sarkából.

- Gondoltam megnézel mit csinálsz. Bár ha ezt sem lehet! - morogja.

- Azt ugye tudod, ha nem fújtad volna be magad, most az oldaladat fájlalnád! - nézek rá összevont szemöldöke.

- Igen én is szeretlek! - mondja, majd fejem tetejére puszit ad.

- Baka! Ne zavarj a főzésben! - mondom vörös fejjel. De akkor sem enged el. - Mostmár engedj el mert készen vagyok! Menj ki, és inkább tálalj a többieknek! - morgom mire bólint egyet, majd elenged.

Miután megtálalt kiszedtem az ételt, melynek valami eszméletlen jó volt az illata. Kedvencemet főztem amit szerencsére a fiúk is szeretnek.

- [Név] te nem eszel? - kérdezi meg hirtelen Akashi.

- Nem vagyok éhes! Mielőtt jöttetek ettem! - mondom, mire kételkedve, de bólint egyet.

- Ez valami isteni volt [Név]! - mondja Kise jóízűen.

- Örülök, hogy ízlett! - mosolygok rájuk.

Majd még egy kicsit beszélgettünk, és el is indultam a szálláshoz amit kivettek az éjszakára. Elbúcsúztunk, majd a kanapén foglaltam helyet.

- Éhes vagy? - kérdezi meg barátom, mire nemlegesen megrázom fejem. - Egész nap nem ettél semmit! - morogja.

- Nem vagyok éhes, és kész! - rántok vállat. - Megyek pihenni. - mondom, majd a szobámba, és lefekszem az ágyba, majd lehunyom szemeim.

Pár perc múlva hallom, hogy az ajtó kinyílik, és halk léptekkel közeledik sz ágy felé. Majd besüpped mögöttem levő része az ágynak, és nem sokkal később derekamnál egy kezet érzek, mely közelebb von magához, majd fejemre lágy puszit lehel.

- Jó éjt. - motyogja, majd hozzám bújva ő is lehunyja szemeit.

- Szeretlek. - suttogom nagyon halkan, de mintha miután kimondtam volna szorosabban ölel magához.

Végül is összebújva aludtunk el. Miközben egy olyan szót mondtam ki, melyet nem hangoztatok így.

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang