Dazai Osamu X Oc (BSD)

752 14 1
                                    

Na kedvenc shippünk visszatért LunaNaito-chan kérésére 💖✨😂

- Naito-chan! - szólít meg hirtelen Osamu, mire zöldes íriszeimet rákapom. - Nincs kedved valahova elmenni? - kérdezte kérlelően.

- Mehetünk felőlem! Úgysincs semmi dolgunk! - pattanok fel az irodában helyezkedő kanapéról.

- Akkor menjünk~! - mondja, majd megfogja kezem, és elkezd kifele húzni.

- Amúgy hova megyünk? - kérdezem meg, miután kiértünk az iroda főbejáratán.

- Majd meglátod~! - mondja, majd tovább sétál.

- Hai. - mondom, majd tartom Osamu normális tempóját.

Normális tempóban sétáltunk. Azaz Osamu sétált, én meg róka alakban a vállain feküdtem végig. Zsebre téve kezeit sétált egy random irányba. Majd hirtelen megláttam az ismerős parkot, ahova ritkán megyünk el.

Ahogy beléptünk a park területére Osamu csak úgy megállt, és elkezdett körbe nézelődni, majd meglátott valamit, és arra kezdett sétálni. Persze nem értettem semmit, hiszen nem tudom mit keresett. Majd mikor kicsit közelebb értünk észre vettem, hogy lr van terítve egy pléd, azon pedig egy kosárka volt.

- Ezt, hogy sikerült összehoznod? - kérdeztem viccelődve, majd leugrottam a válláról.

- Honami-chan, és Isami segített! - mondta mosolyogva.

- Ki az a "Honami-chan"? - kérdeztem, lehet túl ellenségesen.

- Áh~ Akutagawa jövendőbelije! - mondja hatalmas mosollyal, mire pervezen elmosolyodok. Bár nem látszik róka alakomban. - Amúgy van ruha! Nyugodtam átváltozhatsz! - adja kezembe ruháimat.

Gyorsan visszaváltoztam felesbe (🤣) majd miután visszaváltoztam, és felvettem ruházatom. Egyből utána vissza is mentem barátomhoz.

- Szóval~! - húzom ismét perverz mosolyra számat, majd mindkettem elnevetjük magunkat.

A kosárban rendgeteg feldarabolt gyümölcs volt, és volt ✨Csirke✨ is. Miután megettünk mindent, már csak a naplementét néztük. Ami ismételten gyönyörű volt. Osamuhoz bújva néztük mindketten a naplementét miközben Dazai oldalamat simogatta.

- Köszönöm, hogy elhoztál! Nagyon tetszett ez a délután! - nyomok puszit fiú arcára.

- Gondoltam megleplek hamár nincs sok időnk együtt a munkám miatt. - mosolyog rám kedvesen, majd fejem búbjára ad egy puszit. - Szeretlek. - mondja halkan, mire szívem gyorsabb tempóban kezd verni. Hiszen ritkán mondja ki ő ezt elsőnek.

- Én is szeretlek! - fordulok meg, majd megcsókolom barna hajú fiút.



Nos hát itt a rész, és gommen hogy rengeteget késett! Csak nem volt időm rá. Na de remélem tetszett, és igen! 🤣.
Kérések nyitva vannak úgyhogy kérhettek a megadott animékből nyugodtan! Na de csak ennyit akartam volna!

Tsókacsaládnak!! 💖

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant