Kyokaa2 kérésére~ 💖✨
- És akkor a másodéves [Név]-chan, Inumaki mellé lesz berakva? Nem iy rossz ötlet, sosem gondoltam erre a párosításra! - jegyzi meg Gojo, mire Nanami orrnyergét kezdi maszírozni.
- Persze, mert mindig Megumival, és Yuujival vagy elfoglalva. - morogja, majd keresztbe teszi kezeit.
- [Név]-chan nem nagyon beszél, csak ha muszáj, és megérti Inumaki nyelvét.. Hmm~ külön-külön is elég erős Átok ölök, de csapatban még nem láttam őket. - jegyzi meg ismét Gojo. - Ezt megnézem! - áll fel székéből, majd zsebébe helyezve kezeit elindul a két fiatal küldetése helyszínére.
|Reader szemszöge|
Inumakival kellemes csendben sétáltunk egymás mellett, és figyeltük a természetet. Nekem az a különlegességem, ha lehet így hívni, hogy nagyon jó hallásom van. Így a körülöttünk lévő hangokra figyeltem. Mikor viszont ismeretlen hangot észleltem Inumaki elé kiraktam kezemet, mire megállva kérdően rámpillantott.
- Shake(Igen)? - kérdezi kérdően.
- Jobbra tőlünk egy hörgés szerű hang. - mondom szokásosan halkan, mire bólint egyet.
Végül megtaláltuk az átkot, ami eléggé nagy volt. Elkezdtünk vele harcolni, és mivel látszatra nem volt erős, ezért még nem használtuk Inumaki átokbeszédét. Viszont egyszer nem nagyon figyeltem, és az átok egyik ütése eltalátt, ezzel nekiütve a fának, ami a csapódásom erejétől ki is dőlt.
- Nemure(aludj)! - hallom meg Inumaki hangját, majd hirtelen előttem terem. - Takana(jól vagy)? - kérdezi meg.
- Igen, köszönöm. - hajtom le fejemet meg köszönés képp. Majd felkelve az átokhoz sétáltam, és megöltem, majd biccentek az irányba ahonnan jöttük jelezve, hogy mehetünk. Egy bólintással válaszolt, majd ismét kellemes csendben sétáltunk. Persze a hátam még egy "kicsit" fájt a csapódásomtól, de nem kerítettem neki nagy figyelmet.
- Tuna tuna(nézd)! - szólal meg magunk elé mutatva, ahol már megy le a nap.
- Mindig is szerettem nézni a naplementét. - mosolyodok el halványan, mire bólint egyet, majd ismét csend telepedett közénk.
|Írói szemszög|
- Inumaki próbál beszélgetést kezdeményezni?.. Érdekes~! - mondja Gojo egy gonoszabb vigyorral. - Szóval tetszik neked a másodéves néma lány. - jegyzeteli le egy kisebb noteszba. - Viszont be kell, hogy valljam.. Tökéletes munkát végeztek. - néz abba az irányba, ahol megölték az átkot. - Ezt a párost még fogom alkalmazni. - kezd sétálni visszafele ő is a sulihoz.
- Mondtam én, hogy jó párosítás lesz. - sóhajt Nanami, ahogy mellé sétált. - Külön-külön is jól teljesítenek, de együtt tökéletesen. Kiegészítik egymás hibáit, és mintha kiraknánk egy kirakóst.
- De tökéletesek egy pár ként is! - jelenti ki Gojo.
- Ha rajtuk múlik nem fognak párkapcsolatot létesíteni. - vonja össze szemöldökeit Nanami.
- Akkor majd segítek nekik, mint a legjobb tanáruk! - veszi sietősre lépteit Gojo.
|Reader szemszöge|
- Gojo-sensei? Maga mit keres itt éjfélkor? - kérdezem meg ahogy kinyitottam ajtómat.
- Áh, csak szeretném jobban megismerni az egyik kedvenc tanítványom! - jelenti ki, mire ilyen "Really" fejet vágok. - Annyi érdekel, hogy van-e barátod? - kérdezi meg érdeklődve.
- Van. - mondom egyszerűen kissé meglepve a tanáromat, majd a mögöttem lévő ajtó nyikorgásárs hátra néztem, ahol egy pizsamában lévő Inumakit pillantok meg. - Készen vagy?
- Shake(igen). - válaszol, majd az ágyrs ül, én meg vissza pillantok a kissé meglepett Gojora.
- Csak azt ne mondja, hogy elfelejtette, hogy együtt vagyunk, Inumakival.. - sóhajtok egyet, mire megvakarja tarkóját. - Jó éjszakát, Sensei. - mondom becsukva előtte az ajtót.
Majd én is elmentem lefürödni, és miután készen lettem vele, és kiléptem a fürdőmből Inumaki alvó arcát pillantottam meg. Halkan kiterítettem a törülközőinket, majd halkan az ágyanhoz sétáltam, és befeküdtem. Végül Inumakit hátulról magamhoz öleltem, és pólo fedte hátába fúrtam arcom. Elmormogtam egy "jó éjszakát"-ot, és lehunyva szemeimet én is elaludtam.
BẠN ĐANG ĐỌC
[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)
FanfictionSzóval mivel megjött a kedvem egy ilyen könyvhöz ezért elkezdem megírni xd. Na de remélem tetszeni fog! Animék amikből kérni lehet: - Bungo stray dogs - Sword art online - Your name - Weathering whit you - Demon Slayer - Attack on Titan - Given - Yu...