Yurio X Oc (YoI)

625 26 3
                                    

malnamarvelszjg kérésére~ 💖✨ remélem tetszeni fog!

Akata haja, csak úgy lobogott miközben a jeget szánta. Nem az a szociális fajta, így érzelmeit a korcsolyázással fejezi ki. Yurioval a barátjával felváltva korcsolyáznak, és gyakorolják a koreográfiát. Így segítve egymásnak ha valamelyikük hibázna.

- Akata! Te jössz! - lóbálja meg fiú a lány előtt kezeit. - Megint elkalandoztál. - morogja a fiú. - Biztos ne menjünk inkább enni valahova? - cirógatta meg lány arcát, mire a lány csak bólintott.

Végül mivel későre járt be volt zárva minden, így eldöntötték, hogy otthon főznek valamit. Mondjuk ennek az lett a vége, hogy Yurio elment lefürödni otthagyva a lányt a gáznál. Aki csak folytatta csendben a főzést.

Úgy tíz perc múlva a lány dereka köré hirtelen két kar fonódott, amire ijedtében megrezzent.

- Nyugi, csak én vagyok. - hallja meg Yurio hangját, mire Akata lenyugszik barátja hangjára.

Végül úgy folytatta a főzést, hogy barátja egy pillanatra sem engedte el az ölelésből, és néha arcára, vagy füle mögé nyomott apró puszikat. Miután készen lett az étel tálaltak, és egymással szemben leültek, majd összerakták markaikat.

- Ittadakimasu! - mondták egyszerre, majd elkezdtek kajálni. Szokásukhoz híven most is csendben ettek, így nem szóltak egymáshoz. Miután megették az ételt Yurio megfogta barátnője kezét, majd közös szobájukba kezdte hurcolni, ami miután megvolt befektette az ágyba, és Yurio szorosan a lányhoz bújt.

- Rossz napod volt? - kezdi simogatni Yurio szőke tincseit Akata, néhány puszit nyomva fejére.

- Az edzést megint félbe kellett hagyni, mert Victor, és a Katudon gyerek elkezdtek enyelegni, utána még el is csúsztam a jegen, meg hasonló dolgok! - temette a lány mellkasába fejét idegesen a szőke hajú. - Nem akarok mást, csak aludni. - motyogja a fiú.

- Akkor nyugodtan aludj. - simogatta meg barátja arcát.

- Oyasuminasai. - nézett fel gyönyörű szemeivel barátnőjére, majd apró csókot lehelt ajkaira, és vissza temette fejét a lány mellkasába.

Pár perc múlva már aludt mint a bunda Yurio, viszon Akatának ez nem ment, mivel még mindig nem tudta lecsillapítani a pillangókat a gyomrában, ám nem sokkal később, már szerencsére nem voltak ott, így könnyedén eltudott aludni. Ám mielőtt elaludt volna kicsit szorosabban ölelte magáhot Yuriot.

- Szeretlek... - motyogja nagyon halkan a lány, majd nem sokkal később már az álmok világába találta magát.

[𝑨𝒏𝒊𝒎𝒆 𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (BFEJEZETT!!)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant