PROLOG BÖLÜM

6.6K 272 168
                                    

İlk Okuma

Her yer alabildiğine aydınlıktı. O kadar aydınlıktı ki toz zerreciklerini bile görebiliyordum. Sanki uzun zamandır kimse girmiyordu bu odaya ama durum böyle değildi. Burası sadece uzun zamandır temizlenmemişti.

Siz hayatınıza yeni bir sayfa açmaya mecbur bırakıldınız mı hiç?

Aslında her şey koca bir gizemmiş... Yok efendim aslında en yakınım dediğiniz kişi, yok hayır o yapmaz dediğiniz kişi sizden bir şeyler saklıyormuş ve siz bunu elinizde olmadan öğrenmişsiniz falan filan... Ne kadar zor bir an, öyle değil mi? Düşünsenize bir dostlarım... Ona bir daha nasıl güvenebilirsiniz ki?

Dünyam başıma yıkılmıştı.

Gözlerimin saniyeler içinde dolduğunu, yüzümle birlikte kızardığımı, şakaklarıma feci bir ağrının saplandığını hissettim. Bütün kan beynime sıçramış, bütün iyi çiçeksi böceksi hislerim öfkeyle, nefretle ve kinle yer değiştirmişti. Kulaklarım işittiklerini yalanlamak istese de her bir saniyesinde gerçeklik yüzüme vuruyordu.

Hayır, buna vurmak değil yıkmak denir. Bir bir hayatımı yıkıyordu duyduklarım.

Hayatımda zorla dizdiğim taşlar ufak bir darbenin etkisi ile yıkılıyordu. Gözümün önünde üstelik.

Güvenim yıkılıyordu, sevgim yıkılıyordu...

Ve en kötüsü de canım o kadar yanıyordu ki sesim soluğum kesiliyordu. İnsanlar canı yandığı zaman bağıran varlıklardır ama benimki artık yanmayı geçmiş, ıstıraplı bir hâl almıştı. Bu öyle bir boyuta gelmişti ki acıdan sesim çıkmıyordu...

Şimdilik bana hiçbir şey sormayın dostlarım. Ne siz sorun ne de ben cevap vereyim.

Dedim ya, hayatıma artık yeni bir sayfa açmak zorundayım. Benim hikâyem böyle başladı. Ne eksik ne fazla...

O gün duymamam gereken bir şey duymuş ve muhtemelen elde etmemem gereken bir şey elde etmiştim. Benden köşe bucak saklanan o sır, bugün gelip nihayet beni bulmuştu ve bir gün de annemi bulacaktı.

---

Herkese iyi yolculuklar dilerim. :))

Okumaya başladığınız tarihi alabilirim buraya. ^_^

Tatlı ama Çılgın (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin