-41-

130 4 1
                                    

,,Cestou se stavím pro Ginny," poznamenal Ted a chtěl jít ke svýmu autu.

,,S kým mám jet?" zeptal se rychle Jared.

,,Jeďte spolu!" rychle řekl Ted. Až moc rychle... O co mu jde? On nejspíš vytušil, co jsem chtěla říct a rychle dodal: ,,Nemůžu riskovat, že se spolu zase nebudete bavit!"

Jared si nasednul ke mně do auta a já jsem ho rychle následovala.

Vzala jsem do ruky krabici s kazetama, kterou jsem vozila v přihrádce spolujezdce a začala se jimi prohrabovat.

,,Takhle to děláš pokaždý před nějakým odjezdem?" zeptal se Jared.

,,Jo, hudba je důležitou složkou a navíc jsem si je ještě všechny nestačila poslechnout, takže to doháním," pokrčila jsem rameny. Jednu z kazet jsem vybrala a rovnou jí pustila.

,,Tuhle písničku zbožňuju!" podotkla jsem hned.

You od Switchfood.

,,Jo, já vím," usmál se Jared.

,,Je normální, že se se mnou Daisy chce sejít?" zeptal se po chvilce cesty. Já jsem zpomalila, abych se mohla lépe soustředit na otázky a znovu jsem rychle odpověděla: ,,Asi ti chce dát nějaký tvoje věci."

,,Nebo mě chce o něčem poučit," pokrčil rameny.

,,Nebo se s tebou chce dát dohromady."

,,Nebo," zasmál se.

Do Barney's jsme samozřejmě přijeli první. Sedli jsme si k jednomu ze zadních stolů. Jared šel objednat a já zatím jen tak v klidu seděla. Musela jsem se pousmát. To že jsme se s Jaredem zase bavili, bylo skvělý. Ale nějak jsem to pořád necítila stejně jako předtím.

,,Jsi poslední dobou nějak moc veselej," poznamenala jsem, když si ke mně sednul už s pitím.

,,Jak to myslíš poslední dobou?"

,,No dneska. Prostě se usmíváš a tak. To se normálně neděje," poznamenala jsem trochu pomalu.

,,Nemůžu mít radost?" znovu se zářivě usmál. Měla jsem nutkání se taky začít usmívat.

,,Dobře... Takže co jsem zmeškala za poslední dva týdny u tebe?"

,,No, svatba bude za měsíc. Ale to víš. Samozřejmě si nadále zvaná, akorát se bojím, že tě Susan do něčeho zatáhne. Jakože budeš muset pomáhat nebo rozhazovat kytky!" začal se šklebit.

,,Pomáhat klidně budu. Vyřiď jí, že nemám problém roznášet pití nebo cokoliv co bude potřebovat. Ale ke kytkám mě nedostane ani párem volů. Jakože ani si nechci vzít šaty..."

,,Já jsem tam chtěl přijít v dresu, ale Susan mi to zatrhla... Prej nemůžu jít na svatbu v dresu a bla bla bla a opovaž se vzít si tu svoji mikinu! Bla bla bla."

Když si Jared dělal srandu z jeho rodiny, tak to bylo dobrý. Nikdy to nemohlo být lepší. Protože v tu chvíli nemyslel na to, jak to mají u nich stupidní.

,,Vždyť ty si mikinu skoro nesundáváš... Oprava: ty si mikinu nikdy nesundáváš! Reálně je tu celej rok přes dvacet stupňů a ty máš na sobě pořád a pořád mikinu."

,,Jsem hold mikinofil," pokrčil rameny.

,,Já taky, ale tak moc jako ty ne! Vždycky jsem si myslela, že jí nosíš, abys zakryl to tetování... A hodně holek si prej myslí, že jí nosíš kvůli tomu, že jsi tlustej. Pak tě ale vidí hrát fotbal a už si to nemyslí..."

Zlatá Pravidla Střední Školy ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat