Szerda dél - 12:30
A szerződés
Az ajtó zárva van, így nem hallom, miről beszélgetnek. Mindketten a korláton könyökölnek. Az ismeretlen fickó többször is hevesen megrázza a fejét, George pedig olyan, mintha próbálná valamiről meggyőzni őt. Néha-néha felnevet, de szemlátomást ez a mellette álló emberre semmilyen hatással nincs. A beszélgetés végére enyhülnek a vonásai, és hirtelen megadóan felemeli a karját.
Bármiről is volt szó, George-nak ő sem tudott nemet mondani.
A két fiú az ajtó felé igyekszik, ezért gyorsan úgy teszek, mintha a telefonomat nyomogatnám. Két üzenetem jött, az egyik Annától, amiben arról érdeklődik, minden rendben van-e, egy másik pedig Zalántól, aki ismét emlékeztet arra, amit tenni készülök. Gombóc keletkezik a torkomban, ezért gyorsan nyelek egy nagyot, hogy eltűnjön ez a szorító érzés.
Az eddig szótlan és kissé mogorva férfi egyenesen felém tart, majd alig pár centire tőlem megáll. Ráemelem a tekintetem, mire elmosolyodik. Sokkal barátságosabbnak tűnik most.
-Ne haragudj a modortalanságom miatt – hadarja. – Alex vagyok, George személyi edzője – felém nyújtja a kezét, mire bambán megrázom. Erős, határozott a kézfogása, és ez valamiért tetszik.
-Emma – motyogom halkan.
-Na, és? Mivel sikerült levenned a mi George-unkat a lábáról? – kérdezi viccesen. Pár pillanatig még értelmeznem kell a kérdést, túl gyorsan beszél ahhoz, hogy minden szót felfogjak.
-Igazából ő volt az, aki levett a lábamról – idegesen felnevetek. George szája is széles mosolyra húzódik.
-Az első perctől kezdve szinkronban vagyunk – viccelődik.
-Biztosan mély benyomást tettél rá, ha ekkora áldozatot hoz érted – sandít George-ra Alex.
-Miféle áldozatot? – összeráncolom a homlokom. Nem tetszik ez nekem.
-Ó, hogy téged még be sem avatott - Alex szinte egy másodpercre sem veszi le a szemét George-ról. A reakciójára kíváncsi.
-Még nem volt rá időm – George, nem törődve Alex-szel, átsétál a szobán, hogy kivegyen egy üveg hideg vizet a minibárból. – Kérsz, Emma?
Bólintok. Teljesen kiszáradt a szám idegességemben.
-És nem gondolod, hogy Emmát is meg kellene kérdezned a tervedről? – Alex nem adja fel.
-Nyugi, Alex! Ne aggódj, kérlek – George végre ráemeli a tekintetét.
Miközben átnyújtja nekem a vizet, látom az arcán, hogy töpreng valamin.
-Még várni akartam ezzel - George komoly arccal néz rám és leül a kanapéra.
-Miről van szó? - ismétlem meg a kérdést. A gyomrom összeszorul és ismét kiszárad a szám.
-Az elmúlt másfél napban nagyon jól éreztem magam veled - halvány mosoly jelenik meg az arcán. - Nem fogok hazudni. Örültem volna, ha megkönnyíted a dolgokat és nem jössz rá, hogy ki vagyok. Minden sokkal egyszerűbb lett volna.
Nagyot sóhajt. Kezdem magam kivégzés előtt érezni, fogalmam sincs, hova vezet ez a beszélgetés.
-A lényeg, hogy szeretném, ha ezt a hetet még velem töltenéd. Persze, csak ha van hozzá kedved. Örülnék egy kis társaságnak a Forma 1-en kívül is - szélesen rám mosolyog. - Mit gondolsz?
Hirtelen olyan kicsinek tűnik a lakosztály. Velem akarja tölteni a következő pár napot? Miért?
-Nem szeretnék naivnak tűnni. Komolyan beszélsz?
Hangosan felnevet és még szélesebben mosolyog. A szeme szinte csillog, ahogy rám néz.
-Igen, halál komolyan - bólogat.
Egy percig némán nézem, mire Alex megköszörüli a torkát.
-Ha tudnád, hogy mekkora kérésről beszélünk...
-Tessék? - zavarodottan nézek rá.
-Az a helyzet - kezdi George, miközben Alexre pillant - hogy mivel most már tudod, ki vagyok, nem lóghatunk csak úgy együtt. Alá kell írnod egy titoktartási szerződést.
-Egy mit? - az utolsó részt nem értem tisztán, ezért örülnék, ha elmagyaráznák bővebben.
-Egy titoktartási szerződést - ismételi meg Alex. - Amiben megígéred, hogy minden, amit az elkövetkezendő napokban látsz és hallasz, titokban marad. Nem adod tovább a médiának, nem teszed közkinccsé az információkat. Mindent - hangsúlyozza ki - bizalmasan kezelsz.
Teljesen lefagyok. Alapesetben sem tudom, hogy képes lennék-e megtartani minden információt magamnak, de most sokkal összetettebb a helyzet. A főnököm és Zalán is azt várják, hogy információkat szivárogtassak ki. Ha aláírom ezt a szerződést, akkor súlyos pert akaszthatnak a nyakamba vagy valami még rosszabbat.
Biztos, hogy megéri ez az egész? Egy fiú vagy egy állás ér ennyit?
-Ne haragudjatok, de ez túl sok nekem - belekapaszkodok a dohányzóasztal szélébe.
-Teljesen megértem - George felpattan és átül a fotel karfájára. Megnyugtatóan a hátamra teszi a kezét. - Nézd, nem szeretnék semmi olyat rád erőltetni, amit te nem akarsz. Ez a te döntésed és én tiszteletben tartom, bármit is válaszolsz.
Halvány mosolyt erőltetek az arcomra. Megnyugtat, ahogy beszél hozzám. Hogy nem vár el semmit. Olyan lágy a hangja, hogy szinte megfeledkezem arról, miért is kellene aggódnom.
Valamiért kedvelem ezt a fiút és ami még furább, hogy bízom is benne. Szeretnék még többet megtudni róla, de nem azért, mert Forma 1-es pilóta, hanem mert valami vonz benne. Az első találkozásunk óta olyan, mintha ezer éve ismerném őt – pedig valójában alig tudok róla valamit.
-Semmi baj - emelem fel a kezem. - De szeretném ezt átgondolni. Azt sem tudom, mit kell pontosan aláírnom.
Alex mellénk lép és egy mappát tart a kezében.
-Ebben van minden dokumentum. Nyugodtan átolvashatod és ha valamit nem értenél, akkor kérdezz bátran.
Elveszem tőle a mappát, ami sokkal vastagabb, mint arra számítok. Az összes dokumentum angol nyelvű, amitől még inkább megijedek. Gyakorlatilag bármit beleírhattak, valószínűleg sosem jönnék rá egy apróbetűs záradékra.
-Kaphatok egy napot, hogy át tudjam nézni rendesen? Még a saját anyanyelvemen sem biztos, hogy érteném a leírtakat.
George megértően bólint, Alex viszont elhúzza a száját.
-Örülnénk, ha minél hamarabb döntenél.
Felnézek rá. Nem tudom eldönteni, hogy csak George-ot próbálja védeni vagy ennyire nem kedvel engem. Mióta itt vagyok, azt érzem, hogy csak arra vár, mikor lépek már le.
-Alex csak a javamat szeretné - súgja a fülembe George, mintha olvasna a gondolataimban.
Kimérten bólintok.
-Sietni fogok - ígérem.
YOU ARE READING
Miért pont te? - George Russell fanfiction
Fanfiction"-El kell mondanom valamit - gondolkodás nélkül szalad ki a számon a mondat. A földet nézem, miközben megállok. George még tesz pár lépést, majd megáll ő is, de nem néz hátra. Látom, ahogy megfeszülnek az izmai. A napszemüveg és baseball sapka kombó...