Péntek este – 19:00
Szeretnék még pár percet magunknak Charles-lal, hogy rákérdezzek, mire célzott az előbb, de a fiúk játszani akarnak, így ismét a tévé előtt gyűlik össze a társaság. Abból kiindulva, amit a képernyőn látok, csak remélni tudom, hogy a valóságban nem így vezetnek, mert akkor a vasárnapi versenyt szeretném kihagyni. A képernyő közepén egy hatalmas nagy piros áthúzott kör villog, ami azt jelzi, hogy a pályán rossz irányban haladnak. A rajtot is fordítva, beszámolás alapján indítják, és alig jutnak el az első kanyarig, mikor Lando megtorpedózza Alex autóját, ami ettől keresztbe fordul a pályán és egyenesen a falnak ütközik. Charles hangosan nevet, de még így sem tudja elnyomni Alex több oktávval magasabb kiáltását.
-Lando! Lando, mit csinálsz? – csuklik a nevetéstől, ahogy a többiek is.
George vezeti a virtuális versenyt, ám Charles úgy dönt, levágja a pályát és egyenesen George-ba csapódik, aminek hatására mindketten a falban végzik. Lando eközben megszerzi a vezetést és magabiztosan halad a célvonal felé.
-Úgy érzem, nem veszitek elég komolyan a versenyt – szidja le őket tréfásan.
A következő egy kör teljesen értelmezhetetlenné válik. Mindenki több időt tölt a pályán kívül, mint az aszfalton. Alex folyamatos csukló nevetése megadja az alap hangulatot, Norris szeméből patakokban folyik a könny.
-Srácok, nem látok – visítja a mclarenes pilóta, majd a falba vezeti az autót.
Valaki kopog az ajtón, és mivel a fiúk nagyon elfoglaltak, önként jelentkezem, hogy kinyitom.
-Jó estét – szólal meg angolul a pincér.
-Jó estét – váltok magyarra. – Ha jól sejtem, ez a rendelésünk lesz – mosolygok rá.
-Igen, hová tehetem?
-Jöjjön csak beljebb és tolja oda az asztal mellé – mutatok a szoba sarkába.
Bólint és betolja a zsúrkocsit. Ekkor már ő is látja a fiúkat, akik a kanapénál hatalmas hahotázások közepette próbálnak egymás játékába beleszólni. Lando most éppen Charles kontrollerjébe piszkál bele, aminek hatására tömegbalesetet okoz a pályán.
Látom a férfi arcán, hogy halvány mosoly suhan át rajta, ahogy a fiúkat nézi.
-Parancsoljanak, jó étvágyat! – fordítja felém a fejét.
-Köszönjük – válaszolom kedvesen, majd becsukom utána az ajtót.
-Kaja illatot érzek – néz felém Lando.
-Mert megjött a kaja – fordulok feléjük.
Mint egy éhes csorda, úgy rohamozzák meg a zsúrkocsit. A felhozatal meglepően változatos, a salátától kezdve a halon keresztül minden megtalálható a tányérokon.
-Ugye, azt nem most akarod megenni? – néz fintorogva Alexre Lando.
-De – vigyorog rá barátjára a Red Bull pilótája.
-Hánynom kell – fogja be az orrát Norris, miközben a tányérján levő sültcsirkével átköltözik a kanapéra.
-Mi baja? – nézek körbe.
-Nem bírja a halat. Sem a tengeri dolgokat – világosít fel Charles.
-A halat nem bírja, de a sültcsirke-tej kombó belefér?
A csirke mellé párolt rizst, salátát és egy kis tejet kért. Nem tudom elképzelni, hogy az ízek ezen kominációja bármilyen formában finom lehet vagy hogy jót tehet a gyomornak.
YOU ARE READING
Miért pont te? - George Russell fanfiction
Fanfiction"-El kell mondanom valamit - gondolkodás nélkül szalad ki a számon a mondat. A földet nézem, miközben megállok. George még tesz pár lépést, majd megáll ő is, de nem néz hátra. Látom, ahogy megfeszülnek az izmai. A napszemüveg és baseball sapka kombó...