Nyár

410 12 0
                                    

-Jobb döntésed nem is lehetett volna,hogy dobtad azt a csajt!-fordult bátyja felé Laila.Legalább nem kell néznem a fejét a kviddics világbajnokságon...
-Ne legyél már ennyire gonosz!Nem volt olyan csúnya,csak hát már más tetszik.-válaszolta Cedric.
-Naaa el sem hiszem az én jóképű ártatlan bátyám végre kiszemelt valakit.El is árulod ki az?
-Nem fogom és ha már az ártatlanságról beszélünk...Nem tetszik a pletyka miszerint tavaly év végén egy buli keretében igen csak elengedted magad...
-Ugyan már Cedric csak üvegeztünk és táncoltunk.Semmi olyan nem történt.(Mondjuk ez nem a fiúkon múlt hanem Lailán...)
-Akkor sem örülök neki...Túl sok fiú vetett rád szemet és nem az összes érdemelne meg téged sőt...
-Szerintem ejtsük ezt a témát,tudok magamra vigyázni!

És ez így is volt...Laila tudatában volt,hála Daphneenak mennyien szeretnének vele kapcsolatot.Örült neki,de aki ő szeretett volna nem volt köztük...De hát neki nem is vagyok elég jó gondolta Laila.Másnap értesült róla,hogy a Weasleykkel együtt fognak eljutni a kviddics döntőre.

Laila örült neki szerette a Weasley famíliát és hát meg kell hagyni az ikrek igen csak jól néztek ki.Korán indultak és félúton találkoztak velük + Harryvel és Hermionéval!
-Na hát örülünk,hogy te is itt vagy mardekár lány!-szólította meg George.

Az út mókás volt hála az ikreknek.
-Milyen volt a nyarad?-kérdezte Harryt Laila.Ugyanis többször is nyugtalannak érezte magát a nyár alatt és érdekelte vajon köze van-e Harryhez.Harry elmesélte rémálmait egy házról amiben Féregfarkot látta és Voldemortot valamint egy fiatal férfit.És ahogy megölnek egy mugli vénembert...

-És mindig ugyanezt látod?-kérdezte Laila.Harry bólintott.
-Hallom Szipáktól,hogy levelezel vele!Ez rendes tőled!-mondta Harry.
-Úgy gondoltam örülne neki és amúgy is jól esik olyannal levelezni aki tudja milyen ha félere ismerik.

Ugyanis Laila mumusa még mindig sokak között téma volt.Ezt is elmesélte Siriusnak aki megnyugtatta,hogy amíg az igaz barátai mellette vannak a többi idiótával ne törődjön.

-Megérkeztünk fiúk lányok ott a zsupszkulcsunk!-szólalt meg apja.Álljatok köré és mindenki fogja meg valahol.Laila beállt George mellé.A fiú még izmosabb és jóképűbb lett a nyár alatt.Érezte ahogy George direkt közelebb áll hozzá majd átkarolja a derekát.
-Ne félj majd én vigyázok rád!-mondta.

Ám nem járt nagy sikerrel mivel még ő sem utazott így és ahogy megrántotta őket a zsupszkulcs és megérkeztek úgy dőltek el mint a kugli bábuk.Laila szerencsére a fiúra esett és nevetve gurultak odébb.A többiek sem érkeztek a lábukra kivéve Arthurt és az apját.

A szállásuk sajnos máshol volt,de a jegyük ugyanoda szólt.Amikor másztak fel a helyükre összetalálkoztak a Malfoy családdal.Malfoy is nagyot nőtt a nyáron és igen jól állt neki a fekete zakó amiben volt.Amikor összetalálkozott a tekintetük Laila érezte a szikrát.De nem tett semmit mivel Malfoy apja megint csak sértéseket vágott a fejükhöz és Malfoy nem tett semmit.Csak ott állt és nézett,majd amikor apja megindult úgy ment utána mint valami szolgáló.

A döntőt Bulgária játszotta Írország ellen. Laila közömbös maradt de akárcsak a többiek ő is Viktor Krummot a bolgárok fogóját tartotta a legjobbnak.A meccs pazar volt és végül Írország győzött bár Keum kapta el a cikeszt.
-Gyertek meghívunk titeket a sátrainkhoz. Laila szívesen velük tartott de apja és Ced nem.
-A lányok sátrában még van hely számodra.-mondta Arthur.

Miután végig beszélték az estét elvonultak aludni.Majd ordításokra ébredtek.-Lányok gyerünk azonnal felkelni!!-Mi történt?-kérdezte Laila.-Halálfalók jelentek meg a táborban és elkaptak egy családot.
-Fred,George ti feleltek a lányokért! George megfogta a kezét és húzni kezdte magával az erdő felé ahogy Fred Ginnyt.
-Meg kellene várnunk Harryéket!-szólt Laila.

De akkora káosz volt,hogy pár percen belül már nem találták őket.Sokan menekültek az erdőbe.Bár Laila nem félt örült,hogy George mellette van.Össze találkoztak pár társukkal is.Majd egy 10 perc elteltével megjelent az égen a sötét jegy ami akkora pánikot keltett amilyet Laila még sosem tapasztalt!

-Azonnal meg kell találjam a családom.Majd Laila elfutott hiába kiáltott utána George.Szerencsére megtalálta Cedricet de apja sehol nem volt.
-Vajon hol lehet? Később apja is visszatért és beszámolt nekik egy hihetetlen történetről,hogyan találták meg Harryéket majd Mr Kupor manóját a pálcájával a bűntett helyszínén.
Azonnal haza indultak.

A vonat indulásáig pár hét maradt. Áthívta barátait és nyílván a döntőn történt események voltak a téma és persze a következő tanév.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now