Aragog
-Mit csináljunk most?-kérdezte Laila.
-Nincs más választásunk mint követni Hagrid tanácsát.Követjük a pókokat.
-Biztos bölcs dolog Hagrid ötletét követni?Ha jól látom a Tiltott Rengetegbe mennek-aggodalmaskodott Ron.
-Nem tudunk mást tenni,induljunk!-és Harry elindult a pókok után.Amint befelé haladtak az erdőben egyre kevésbé láttak,mindenbe beleakadtak. Aztán egy jó pár km után az út lejteni kezdett és beérkeztek egy óriási pók verembe.
-Ki jár itt?-kérdezte egy rekedt hang.
-Hagrid barátai-válaszolta Harry.
-Érdekes Hagrid még sosem küldött ide senkit-majd a hanghoz megjelent egy óriási pók Ron legrosszabb rémálma.Laila közben észrevette,hogy egyre több pók jelenik meg akiknek egy része bőven emberi méretű volt.
-Hagrid bajban van,azt hiszik,hogy ő nyitotta ki a titkok kamráját és ő küldött hozzád!Már Harry hangja sem csengett olyan magabiztosan.
-Hagrid nem nyitotta ki soha sem a kamrát.Sokan úgy tartották én vagyok a szörnyeteg pedig én soha nem bántottam senkit. Az igazi szörnyetegről mi nem beszélünk soha!A megölt lányt egy mosdóban találták meg és én Hagrid dobozán kívül semmit nem láttam.És ha most megbocsátotok mennem kell.
-Köszönjük a segítséget akkor mi is mennénk-válaszolta Harry.
-Ó azt nem hinném.A gyermekeimnek megtiltottam,hogy bántsák Hagridot de ti nem ők vagytok!-majd Aragog visszavonult.
-Valakinek ötlet vagy egy jó átok?-kérdezte Laila.
-Én csak egyet tudok:Arania Exhumai!-válaszolta Harry.A pókok megiramodtak de abban a pillanatban egy kocsi jelent meg a semmiből.A gyerekek szó nélkül beültek,és a kocsi magától elindult. Pókok százai futottak utána.
-Nem hiszem el,hát csak meg találtuk apám kocsiját.-kiáltott fel Ron.Ám abban a pillanatban egy hatalmas pók törte be a kocsi ablakát és Ront elkapta. Harry leszedte róla szerencsésen. Ron épp varázsolni készült de Laila rászólt.
-Ron te inkább ne használd a törött pálcád! Ugyanis még év elején amikor belerepültek a kocsival a fúriafűzbe beletörte a kormányba.Végül szerencsésen kiértek az erdőből.
Myrtille
-Te Harry,mi van ha a lány még mindig a mosdóban van?-kérdezte Laila.
-Laila te zseni vagy,holnap az órák után elmegyünk Myrtillhez.-Hát te meg mitől nézel így ki?Hol voltál?-fogadták társai Lailát.
-Én kérlek szépen büntető munkám végét töltöttem és megtámadott Bimba egyik növénye-hazudta Laila.
Nem tudta,hogy mennyire hiszik el neki mindenestre békén hagyták.Másnap az órák után Harryék rohantak Lailához.
-Fent voltunk Hermionénál és ezt nézd mi volt a kezében.-majd Harry átadott neki egy könyvből kitépett lapot.
A baziliszkuszról írt aminek nézésétől az ember rögtön meghal,és a pókok rettegnek tőle.
-Egy baziliszkusz lenne a szörny?De hát senki nem halt meg-adta vissza a lapot Laila.
-Igen ezen én is gondolkodtam,de aztán rájöttem egyikük sem nézett közvetlen a szemébe.-közben elindultak felfelé Myrtille mosdójához.
-Mrs.Norris előtt ott volt egy tócsa,Colin a fényképezőn keresztül látta meg,Justin Félig fejű Nicken(griffendél ház szelleme)keresztül és emlékezz vissza Hermionénál egy tükröt találtak.-fejezte be Harry.
-És Hermione szerint a csöveken keresztül közlekedik-tette hozzá Ron.Felértek a mosdóhoz.-Myrtill lenne hozzád egy kérdésünk de ne akadj ki!-Hogyan haltál meg?
Myrtill Harryre nézett-Hát az szörnyű volt. Itt ültem,mert csúfoltak és erre hallottam,hogy bejött valaki.Mivel férfi hangja volt kijöttem,hogy rászóljak erre meghaltam.Az utolsó emlékem egy nagy sárga szempár volt ott annál a mosdónál.-majd felsírt és lebukott az egyik WC-be.Elindultak visszafelé amikor a hangosbemondó újra megszólalt.
-Kérem minden tanuló azonnal térjen vissza a körletébe a tanárok meg fáradjanak az ötödik emeletre. Lailáék akaratlanul is a tanárokba botlottak akik egy újabb feliratot találtak.Lailaék elbújtak és hallgatóztak.
-Megtörtént a baj a szörnyeteg elvitte egy tanulónkat holnap reggel mindenkit haza kell küldenünk.-mondta Mcgalagony a többieknek.Lockhart is megérkezett aki a felirat láttán elsápadt.
-Á Lockhart jó,hogy jön! Eljött a maga ideje.Azt állította végig tudta hol a kamra bejárata. Nos a szörny elvitte egy tanulónkat.
Lockhart arca még fehérebb lett majd közölte elmegy készülődni a mentőakcióhoz.-Melyik tanulónkat vitte el Minerva?-kérdezte meg Bimba.
-Ginny Weasleyt.-jött a válasz. Hátrafordultunk Ronhoz.
- Ne aggódj Ron megmentjük a húgodat!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
ФанфикLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...