•A harmadik tanév

477 15 0
                                    

Nyár

Laila egy levelet tartott a kezében amit Harrytől kapott.:
Kedves Laila!
Nem tudom miért kerültél engem,pedig pont én tudnálak megérteni azzal a dologgal kapcsolatban.Dumbledore beszélt velem erről és ha szeretnéd elmondok neked mindent.
Harry

Laila nem válaszolt.Épp eléggé aggasztotta az az erő ami Harryhez kötötte és,hogy még egy közös pont van bennük.Nyílván nem akart minden kapcsolatot megszakítani vele,mert a barátjának tartotta.De most egy kis magányra vágyott.

Főleg mivel Cedric barátnője valami lány az évfolyamából állandóan itt lébecolt náluk.
-Nem is értelek Ced,nem találtál jobbat?-kérdezte Laila tőle.
-Ne légy már ilyen,kedves lány és már régóta próbálkozott.-válaszolt Ced.
-Te meg amilyen jószívű vagy megsajnáltad.-csóválta Laila a fejét.

Nem értette bátyját aki soha senkit nem akart megbántani és ezért saját magát hozta ilyen helyzetekbe.
-Hidd el előbb-utóbb te is kerülhetsz ilyen helyzetbe.Nem egy barátom mondta,hogy szemrevaló vagy.De remélem azért meg van hozzá a józan eszed,hogy nem állsz le akárkivel.-váltott komolyabb stílusba Cedric.
-Most ugye nem kiselőadást készülsz tartani-vágott egy párnát bátyjához.-Nem kell engem félteni.

Este épp a híreket hallgatták ami aggasztó híreket közölt.Sirius Black híres tömeggyilkos megszökött Azkabanból.Lailát nem különösebben izgatta,hiszen úgy volt vele az aurorok csak megtalálják és visszaviszik.

Rontól kapott egy levelet miszerint a vonat indulása előtti pár napot már az Abszol úti fogadóban töltik és Harry és Hermione is ott lesznek.Laila viszont már volt beszerezni a holmikat Theoékkal.

Dementor és a fiúk
A vonaton is inkább Blaisék társaságát választotta,de azért átment Harryékhez is.
-Sziasztok!-köszönt.
-Hát ő meg kicsoda? Mivel egy ismeretlen férfi kuporgott a fülke egyik végében és mélyen aludt.
-Nem tudjuk pontosan,de nem is ez a lényeg.-válaszolt Harry.Épp azt meséltem,hogy Ron apja figyelmeztetett Sirius Blackre miszerint rám vadászik.
-Inkább azt mondd meg mi lett a nagynénéddel-nevetett Laila.

De Harry válaszolni már nem tudott,mert egyszer csak kialudtak a fények.Laila felállt megnézni mi történt,de a fülke ajtó épp kinyílt. Fred,George és Ginny jöttek be és ültek le.
-Úgy látszik sötétben toljuk végig az utat.-szólalt meg Fred.
-Kiváncsi vagyok mi lehet a gond.Látsz valamit mardekár lány.-kérdezte George.
- Nem semmit..-de abban a pillanatban akkorát fékezett a vonat,hogy Laila belezuhant George ölébe.
-Hoppá bocs...

Laila örült,hogy sötét van,mert elpirult főleg akkor mikor George az izmos karjaival talpra állította.
-Semmi baj,de előbb hívj meg vacsizni.-tréfálta el a dolgot George.

Laila leült a még szabad helyre ami pont George mellett volt.
-Valami felszállt-mondta Ron aki ablaknak nyomta homlokát.

A levegő egyszerre megfagyott,vaksötét és jéghideg lett.Aztán a fülke ajtaja megint kinyílt, és ami ott lebegett ahhoz foghatót Laila még sosem látott élőben. A dementor végigjártatta tekintetét és Laila azt érezte,többet nem tud semminek örülni.Aztán hallotta,hogy valaki lezuhan a székéről.

Aztán egy hatalmas kék fény tűnt elő a fülke végéből és a dementor erre elmenekült.A fény és a meleg nyomban visszatért és a vonat is elindult. Harry próbált feltápászkodni de az ismeretlen férfi visszanyomta.

-Tessék csokoládé.Egyétek meg jót fog tenni.És ha most megbocsátotok előre kell mennem.
-Jól vagy Harry?-kérdezte Laila.
-Igen,jól de mi történt?-kérdezte.
-Hát leestél a székről mire a pali valamilyen bűbájjal elkergette a dementort.-válaszolt neki Ron.

Laila látta Harryn,hogy szégyelli magát.
-Ti jól vagytok?-nézett húgára Hermionéra és Lailára George. Mindhárman bólintottak de Ginny még mindig reszketett.
-Ha nem haragszotok,én visszamegyek a fülkénkbe.-fordult feléjük Laila.

Szerencsére barátai nem találkoztak össze a dementorral így a hidegen és a sötéten kívül mást nem észleltek.

A hír,hogy Harry elájult valahogy kitudódott és ez ürügyet adott Malfoynak az újabb gúnyolódásra.Laila magának sem akarta bevallani de Draco sokat nőtt a nyár alatt és egész helyes lett.
-Jézusom,Laila szedd össze magad.Malfoy egy nagyképű majom aki magán kívül senkit nem szeret.Most is minek bámulom és ő meg miért néz állandóan felénk.

Pár ülőhellyel arrébb Malfoy épp úgy nem tudta mit gondoljon.
-Ez a Diggory lány egyre szebb pedig még mindig idegesítő és szemtelen.Vajon máshol is ennyire belevaló?Nem kéne ennyiszer felé nézni a végén még azt hiszi bejön...Tessék most meg azzal az idióta Weasleyvel mosolyognak egymásra.Nem is értem mit áll le ilyenekkel amikor én sokkal jobb vagyok.Bár amúgy meg le se szarom mit csinál.

Közben Laila elterelte a gondolatait és miközben nézelődött összetalálkozott a tekintete George-val aki rákacsintott.

-Kérem mindenki figyeljen rám!-zengett Dumbledore hangja.Mielőtt nekiállnánk a vacsorának fontos bejelenteni valóm van.Idén a Roxfortot dementorok fogják őrizni.Ezért mindenkit megkérek,hogy este ne járkáljon egyedül és semmiképp ne adjon indokot,hogy a dementorok bánthassák!
Illetve bemutatom az új SVK tanárunkat Remus Lupint.Az ismeretlen férfi volt a vonatról. A vacsora a kialakult helyzet megvitatásáról szólt majd felmentek a körletükbe.
-Draco milyen helyes lett.- szólalt meg Pansy.
-Ha te mondod-hagyta rá Laila.Pedig valahol egyetértett a lánnyal.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now