Egy pillantás is elég

339 16 0
                                    

-Ügyes vagy Potter és most add ide nekem azt a jólsatot.-szólalt meg egy hang mögöttük.
-Hol van Sirius?Mit csináltak vele.-kérdezte Harry.
-Megtanulhatnád mi az álom és mi az valóság.

Közben további álarcos halálfaló jelent meg.
-Gyertek mögém!-szólalt meg Harry.
-Ugye nem azt tervezed,hogy harcolsz ellenünk?-nevetett Lucius Malfoy mivel közben levette álarcát.
-A nagy úr előre szólt,hogy azt hiszi majd legyőzhet minket.-szólalt meg Bellatrix Lestrange.
-Nem lesz itt semmilyen harc ha átadod a jóslatot.Utána szabadon távozhattok.Megindult Harry felé.
-Még egy lépés és összetöröm!

A halálfalók megfeszültek.Laila nem igazán tudta mi tévő legyen.Ugyanis a halálfalók egyenes utat jelentettek apjához.Harry viszont támadni készült.
-Mikor jelzek döntsétek az oszlopokat.-Most!!!

És a társai támadásba lendültek.Záporozni kezdtek a jóslatok.
-Fussatok az ajtó felé.-ordította Harry.

De a halálfalók sem tétlenkedtek.Átkok röppentek mindenhol így Laila kénytelen volt megvédeni magát.Leszakadt Harryéktől és látta,hogy mindenki más felé szalad.Elkábított egy halálfalót aki őt támadta.Látta Hermionét és Lunát ahogy harcolnak és megsebesülnek.Odaszaladt hozzájuk de egyikük sem volt magánál.
Ginny futott mellé.-Laila segíts ketten is üldöznek....

Laila a meglepetés erejével bírt és elkiáltotta magát:Stupor!!
Az egyik az arca közepébe kapta az átkot.A másik becsúszott egy asztal alá.
-Fuss és keresd meg a bátyád.

Laila párbajozni kezdett és szerencséjére sikeresen túlélte.Elfutott amerről a legnagyobb zajt hallotta.A romos boltíves teremben azonban csapdába futott.Harry állt a közepén és többi társát elkapták.Lailát is lefogták.
-És akkor most szépen abba hagyjuk a harcot és odaadod nekem a jóslatot,ha életben akarod tartani a barátaid.

Harry átadta a jóslatot amikor a semmiből megjelent a Főnix Rendjének egy része.Laila megpillantotta Siriust is aki rögtön Lucius Malfoyyal kezdett párbajozni aminek következtében a jóslat összetört.Eszeveszett csata vette kezdetét.

Követte Sirius és Lucius csatáját.Harry ott téblábolt keresztapja mellett.Szerencsére Sirius legyőzte és a fiú felé nézett amikor a semmiből eltalálta őt egy zöld villanás.A férfi még egy utolsót lélegzett és átesett a boltív fényes függönyén és már nem jött vissza.

Laila összerogyott.Szeme sarkából látta ahogy Harry Bellatrix után rohan.Majd egy furcsa érzés kerítette hatalmába.Elindult Harry után de egy halálfaló újra az útját állta.
-Hova hova szép kislány? Laila válaszul egy átkot küldött a férfia aki épp csak kitudta védeni.
-Úgy látom alábecsültelek van itt erő bőven.Majd ő is átkot küldött ami elől Laila épp,hogy eltudott ugrani.

Lupin sietett a segítségére így végre elfuthatott Harry után és hallotta ahogy a társai is követik mivel az összes halálfalót sikeresen elkapták.Laila útközben a fejéhez kapott.Harry emlékeit látta maga előtt leperegni.Mikor kiértek a csarnokba Harryt a földön találták és érezte apját a fiúban.Laila koncentrálni kezdett:Beleerőltette magát Harry fejébe mire a fiú küzdeni kezdett és végül Voldemort elhagyta az elméjét.

Voldemort a szemébe nézett és tudta,hogy apja rájött ki ő.Majd menekülnie kellett,mert maga Cornelis Caramel jelent meg aki majdnem elájult mikor meglátta Voldemortot.

Dumbledore viszont észrevette azt a pillantást,mire ráparancsolt Lupinra,hogy vigyék vissza a grimmauld térre.
-A lány nem mehet sehova az iskola kezdetéig.Mindig legyen mellette valaki.-mondta Dumbledore.
-De hát mellettünk harcolt nem egy halálfalót intézett el.-védte meg Ginny.De senki nem mert ellentmondani Dumbledornak.
-Nem bízhatunk benne amíg Voldemort újra köztünk van.

Szóval így állunk.Bármit tehet az,hogy Voldemort lánya mindent felülír.Nem tarthatnak fogságba.Dühöt érzett magában és a körülötte lévők iránt.Látta az arcokon,hogy nem értenek egyet még sem állt mellé senki.Siriust akarta,de tudta a varázsló sosem jön már vissza.Lupin kísérte vissza.
-Tudom mit érzel most,de hallgass meg engem.Dumbledore is ember aki hibázik néha.
-Az életemről beszél!!! Azt gondolja itt fogok majd ülni? Nem tarthat engem is fogságban mint Siriust!

Egy valami tartotta csak vissza.Fogalma nem volt hova menjen.Aztán emlékezett mit mondott Sirius a családjáról.És eszébe jutott a megoldás:Draco Malfoy.

Azonban nem volt olyan könnyű megszöknie mint gondolta.Úgy tett mint aki beletörődött sorsába ám folyamatosan edzette magát.Elsajátította a tágító bűbájt így egy kis hátizsákba belefért az összes holmija.Kihallgatott egy beszélgetést és tudta,hogy egy hét múlva csak egy varázsló lesz vele.Elkábította és kilépett az éjszakába.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now