George Weasley

406 11 2
                                    

Az első próba után Dumbledore újabb bejelentést tett miszerint Karácsony napján bált rendeznek.A bálon csak a már negyedik évüket kezdő és afeletti diákok vehetnek részt.De meghívottként a fiatalabbak is részt vehetnek.

Laila akaratlanul is Malfoyra pillantott és mint kiderült a fiú is felé nézett.
-Kiváncsi vagyok ki kivel megy-fordult felé Daphne.Neki könnyű dolga volt mivel tegnap végre összejöttek Blaisel.
-Nekem kedvem sincs menni..-jegyezte meg Laila.

Idegesítette,hogy a következő héten másról sem beszélt az iskola csak a leendő vagy meglévő párokról lány társai meg,hogy milyen ruhában menjenek vagy épp milyen legyen majd a sminkük.Azzal meg végképp nem tudott mit kezdeni amikor ismeretlen fiúk léptek oda hozzá és kérték fel párjuknak.
Egyik ilyen esetnek épp kviddics társai is szemtanúi voltak akik vagy 10 percig szakadtak Laila arckifejezésén.

Másnap újabb Roxmortsi nap volt és Laila együtt indult le barátaival.
-Szóval majd tényleg dobsz minket a Weasley ikrek miatt?-kérdezte Theo.
-Ugyan már ne legyél ilyen..Minden estét együtt töltünk ahogy kb az összes órát is.-válaszolta Laila.-Tudjátok milyen fontosak vagytok nekem,nézett barátaira.

Azok mind mosolyogtak csak Theo viselkedett furcsán.
-Ugye tudod,hogy sokan beszélnek rólad és nem csak a mumusod miatt-kérdezte Theo pár perc múlva.
-Mire szeretnél kilyukadni?-kérdezte Laila.
-Talán a bátyádnak igaza volt amikor figyelmeztetett...-egy kicsit elpirult miközben mondta.

Daphne erre elnevette magát majd inkább megfogta Blaise kezét és elindultak.Amikor beértek a Három Seprűbe az már tele volt. A csapata is ott ült, és a Griffendélé is. George intett neki kb egyszerre Flinttel. Azok egymásra néztek és ha szemmel ölni lehetne már egyikük sem élne.

-Mondjátok meg nekik légyszi,hogy már elígérkeztem-fordult barátaihoz,majd elindult a griffendélesekhez. Amikor odaért látta,hogy nem mindenki örül neki,de nem igazán érdekelte.

-Örülünk,hogy megtisztelsz társaságoddal minket mardekár lány-köszöntötte Fred.
Elétoltak egy vajsört.Majd odafordult Georgehoz.Meg kell hagyni jól nézett ki és idősebb is volt mint Laila.Önkénytelenül elmosolyodott amit George észrevett és erre átvetette a karját vállán.Laila nem ellenkezett sőt jól esett neki. Látva a többiek reakcióját Freden és Harryn kívül nem sokan mosolyogtak.

- Na és mesélj milyen a leggonoszabb házba tartozni?-szólította meg Angelina az egyik griffendéles lány.
-Hát figyelj ha ez kell ahhoz,hogy olyanok mint te ne kerüljenek oda, akkor hát legyen mondjuk gonosznak.Bár inkább mondanám különlegesnek.
-Pedig igaza van,senki nem örül ha oda kerül...-védte meg barátnőjét Katie.
-Fogjátok be-szólt rájuk George.-Ahogy most viselkedtek ti sem vagytok különbek...
-Nem értem mit eszel ezen a lányon George...Látszik rajta,hogy mennyire el van telve magától.És ahogy a múltkor viselkedett...Nem csodálnám ha már az összes csapattársának meg lett volna-folytatta tovább Angelina...Jobbat érdemelnél.

George válaszként mielőtt a lány megvédhette volna magát megfogta Laila arcát gyengéden odafordította és megcsókolta.Lailát meglepte de be kellett vallania magának,hogy élvezte és a gyengéd csók egyre hevesebb lett.
-Elég lesz különben felfaljátok egymást-nevetett Fred.-Úgy látom ez nem jött be Angelina...

A lány erre felpattant és elrohant.
-Ezt nem hiszem el Diggory...-Flint állt mögötte.Majd a csapat többi része is követte és ők is elmentek.Barátai sem várták meg,bár Daphne és Blaise rámosolyogtak Theo viszont nem.

-Úgy látom nem mindenkinek tetszik,hogy összejöttünk-mondta George.
-A legkevésbé sem érdekelnek mások.

A hír viszont úgy söpört végig a kastélyon mint a futótűz.Mikor később együtt sétáltak fel,úgy bámulták őket mint akik nem emberek.
-Tudnám mit bámulnak...-mondta Laila.
-Hát ha nem tudnád a fél iskola fél tőled a másik meg szívesen lenne a helyemben.Bár többen is őrültnek hisznek de a két szép szemed kárpótolná őket.-válaszolta George.

Mikor elbúcsuztak egymástól,Laila egyedül indult el a körletük felé.Amikor belépett nem igazán örültek neki.
-Most meg mi bajotok van?-kérdezte Laila.
-Szerinted mi?-kérdezte Flint.Egy Weasley?Tényleg?Jobbat nem találtál?
-Hát ő volt az egyetlen aki tett egy lépést,hogy összejöjjön velem.Nem fogok várni az örökkévalóságig,hogy valaki megkérjen.

Erre nem tudtak mit felelni társai.
-Azért remélem nem leszel unalmas...Mi a régi belevaló Lailát szeretjük aki kapó mindenre.

Azt nem tette hozzá,hogy pár hete Malfoy összejött Pansyvel...Malfoy a körlet sarkából figyelte őt Pansyvel az ölében.Laila nem tudta leolvasni az arcáról mire gondol.

-Elhívtad már Chót?-kérdezte Laila bátyját.
-Ha akarod tudni igen és szerencsémre igent mondott.Ja és szeretném ha egy kicsit közelebbről megismernéd.
-Muszáj?-kérdezte Laila.

De bátjya kedvéért erőt vett magán.Az egész roppant kínos volt mivel a lány ugyanúgy állt a mardekárosokhoz mint a legtöbben.Sőt ő is szemtanúja volt a lán kirohanásának.Bátyja beszélt kettőjük helyett ők meg csak néha szúrtak bele egy-egy igent vagy erőltetett mosolyt.

Laila szerencsére meglátta Harryt és bocsánatot kérve bátyjától odarohant hozzá.
-Hála az égnek,hogy itt vagy...Ezt a kínszenvedést nem élném túl mégegyszer.Neked meg mi bajod van?
MIvel Harry elég szomorúnak tűnt.
-Semmi,ha tudni szeretnéd én akartam Chót elhívni...Már régóta tetszik.
-Ohh hát ez sajnálatos,bár én neked drukkolnék.Ha csak belegondolok hányszor fog hozzánk jönni...

De nem volt több idejük,mert miközben a griffendél körlete felé haladtak megpillantották Ginnyt és néhány barátnőjét ahogy Ront támogatják.
-Hát vele meg mi történt?
-Bálba hívta Fleur Delacourt,csak hát a lány válaszra sem méltatta mire Ron elfutott.

Lailából kitört a nevetés.George lépett ki és mikor észrevette Lailát rögötn odament hozzá.
-Gyere elviszlek valahova!
Kézen fogta a lányt és meg sem álltak a csillagvizsgáló toronyig.Lailán csak egy kardigán volt így George ráadta kabátját.Nem sokáig beszélgettek inkább átadták egymásnak magukat.Laila élvezte ahogy az erős karok a derekára fonódnak.Geroge felültette a korlátra és Laila átfogta két lábával a fiút.Georgenak édes és puha ajkai voltak.Amikor szétváltak egy pillanatra George mélyen a szemébe nézett.

-Ugye eljössz velem a bálra? Mire Laila válaszként megcsókolta a fiút. Nem tudta megmondani meddig fog tartani a kapcsolatuk az iskola mókamesterével de azt kívánta sokáig. Kellett neki George pozitív hozzáállása és a tréfái.Ugyanakkor biztonságban is érezte magát erős karjaiban.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now