•Alastor Mordon
Mindenki izgatott volt az első SVK óra előtt mivel Mordon még ismeretlen terep volt számukra.Laila leült Theo mellé aki szemlátomást örült neki.
Majd bebicegett Mordon aki nem volt egy szép látvány.Az egyik lába fából volt fél orra hiányzott az arca tiszta barázda volt és egyik szeme helyén egy folyton mozgó kék szem volt ami még Mordon fején is átlátott.
-Dumbledore kért meg,hogy tanítsalak titeket.Ő is azon az állásponton volt,hogy meg kell ismernetek az igazi gonoszt.Nos ki ismeri a 3 főbenjáró átkot?-kérdezte Mordon.Többen feltették a kezüket ahogy Laila is.
-Weasley! Válaszolj-szólította fel!
-Hát apám mesélt egyről az Imperiusról.
-Úgy van! Az Imperius a teljes kiszolgáltatottság átka.Bemutatás végett elővett egy pókot és kimondta rá az átkot.Mindenki nevetett amikor a pók cigánykerekezni kezdett de Laila egyáltalán nem találta viccesnek ahogy Mordon sem.
-Nevetséges ugye? És most mire kényszerítsem?Ugorjon ki az ablakon?Folytsa magát vízbe?A nevetés azonnal abbamaradt.
-Longbottom! Melyiket ismered? Laila csodálkozott...Neville sosem jelentkezett az órákon.
-Van még a Cruciatus.-motyogta csendesen. -A kínzó átok!A pók amelyikre kimondta az átkot vonaglott és látszott rajta a kínlódás.De nem csak rajta hanem Neville is kiakadt.
-Elég,volt hagyja abba-kiáltott fel Hermione aki Nevillet nézte.Mordon észrevette Nevillet és befejezte.Odavitte a pókot Hermione elé akitől megkérdezte tudja-e mi az utolsó.Hermione megrázta a fejét.
-Avade Kedavra!-szórta a halálos átkot a pókra. -A halálos átok!Nincs ellene védekezés nincs ellenbűbáj.Egy embert ismerünk aki túlélte. Minden szempár Harryre irányult...Az óra végéig jegyzeltek.
-Brutál az öreg az biztos...-jegyezte meg Laila. De úgy látszik tudja mi a dolga.Malfoyt kereste a tekintetével de a fiú valahogy mintha direkt kerülte volna.Laila eltervezte,hogy este futni indul.Szeretett futni és edzésben akarta tartani magát a kviddics híjján is.
•Durmstrang és Beauxbatons
A vendégek Október elején érkeztek.Mindkét iskolából 15 diák érkezett fiúk/lányok vegyesen és igazgatójuk.
-Az ott nem Victor Krum?-kérdezte Laila.Szerencséjükre a Durmstrangosok hozzájuk ültek míg a másik iskola diákjai a Hollóháthoz. Krum Laila mellé került aminek nagyon örült.
-Iskolátok lenni gyönyörű.-szólította meg Krum.Nem volt a legjóképűbb fiú akit valaha látott de volt benne valami ami vonzóvá tette.
-Remekül repülték a döntőben.-válaszolta Laila.
-Úgy hallani a roxforti kviddics csapatok lenni nagyon jók.
-Igen tényleg azok,tavaly mi nyertük meg a kupát!
-Te is lenni játékos?
-És az egyik legjobb!-ezt már Flint válaszolta.
-Majd repülni veletek egyet ha időm engedi.Majd meghallották Dumbledore hangját.
-Üdvözlöm a vendégeinket.Nos hát a Tusa menete a következő lesz. A serleget itt a nagyterembe fogjuk elhelyezni és a nevezéseket Október 30.-ig tudjátok leadni.Írjátok fel neveteket és iskolátokat egy cetlire majd dobjátok a serlegbe. A választási ceremónia másnap fog zajlani. Az első próba November 15.-én lesz a következő Február 12.-én míg az utolsó Május 3.-án. A bajnokok mentesülnek az órák látogatása és a vizsgák alól.Valamint 1000 galleonos és életreszóló büszkeség valamint a trimágus kupa lesz a nyeremény!-Bemutatom a zsűrít: Mr.Kupor,Ludo Bumfolt,Igor Karkarov(Durmstrang igazgató),Madame Maxim(Beauxbaton igazgató) és jómagam! Azt hiszem mindent elmondtam szóval nincs más hátra mint a lakoma.A Durmstangosok igazán szélsőséges banda volt. Kemény kötésűek igazi férfiaknak tűntek ám mindent nagyon szépnek és hihetetlennek tartottak a lányok meg hát nem a legszebbek voltak.
Így nem csoda,hogy a fiúk úgy bámulták a roxfortos lányokat mintha még nem találkoztak volna nőneművel. Laila átpillantott a másik iskola diákjaira.Azok szöges ellentétei voltak a Durmstrangosoknak. Elég beképzeltnek tűntek és olyan fejet vágtak mint akik csak muszájból ülnek ott. A fiúk szépek voltak ahogy a lányok is.De valahogy ellenszenvesnek tűntek.
-Hol fogtok aludni?-kérdezte Laila az egyik fiút.
-A hajónkon lenni kissebb szobák.Nem kényelmes de legalább miénk.A lakoma végén elbúcsúztak tőlük majd Laila indult volna fel a körletükbe amikor valaki a nevét kiáltotta. Ron volt az!
-Milyen volt Krum?Hol alszanak? Szerinted adna autogrammot ha kérnék tőle?
-Nyugi Ron,azért levegőt vegyél.Kedves fiú bár nem beszél túl sokat.A hajójukon alszanak és szerintem biztos adna autogrammot.
-Mázlisták vagytok,hogy odaültek mellétek.Laila felment a körletükbe ahol már egy kisebb évindító buli kerekedett..
-Befogtok nevezni?-fordult Flint és Urqhart felé.
-Mindenképpen,ha már kviddics nincs muszáj valamit csinálni.A buli elég tartott sokáig és többen egymásra találtak az alkohol miatt. Laila is Pucey és Flint mellett ébredt de azt nem tudta,hogy került oda.Az utolsó emléke az volt,hogy látta Malfoyt Pansyvel és néhány másik lánnyal így úgy döntött leissza magát.A reggel így egy kicsit kínosra sikerült,mivel egy szál pólóban ébredt ami nem a sajátja volt.
A srácok szerint szex nem volt csak egyéb dolgok.Laila amikor kiment a szobából Malfoyba botlott és Pansybe valamint egy másik lányba.Laila direkt úgy ment le,hogy levállalja Malfoyt aki viszont erre a karjánál fogva rántotta vissza.Egymás szemébe néztek és ugyanazt gondolták!(Rohadj meg,hogy ezt csinálod.Nem fogsz féltékennyé tenni azért sem!)
KAMU SEDANG MEMBACA
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
Fiksi PenggemarLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...