Siriussal együtt hoppanáltak aki Lailát fogta mivel a lány még nem tanulta meg ezt a fajta utazási módot.
-Gyere siessünk.Mikor egy kapu elé értek egy ház tűnt elő a semmiből.Sirius kézen fogta és bevezette.
-Maradj csendben!
Laila még sosem látott ilyen sötét házat.
-Itt nőttél fel?Sirius bevezette egy konyhaszerű szobába és becsukta maga mögött az ajtót.
-Ez az én kedves családom háza.Magad is láthatod milyen emberek voltak.Egy valamit nagyon jegyezz meg!Nem minden a család! Nem ők határoznak meg téged!Az én családom minden egyes tagja gonosz volt...a saját öcsém halálfaló lett.Az unokanővérem Bellatrix meg a leghírhedtebb közülük.
-De az apád nem Voldemort...-válaszolta Laila. Láttad,hogy viselkedtek velem azok az emberek akik felneveltek.Mint egy szörnyeteggel.Harry is úgy nézett rám.És nem vagyok benne biztos,hogy mások sem fordulnának el tőlem ha ez kitudódna.
-Én itt vagyok neked bármi történjék.Jó lány vagy aki rossz családba született ahogy én is.
-El akarok menni a bátyám temetésére.Sirius gondterhelten nézett rá.
-Nem biztos,hogy ez jó ötlet...De még megbeszéljük.Dumbledore arra kért minket,hogy tegyük lakhatóvá a házat...A főnix rendje ugyanis újra alakult és itt lesz a főhadiszállás.Nem sokára megérkeznek a tagjai plusz a Weasley család és Hermione.A főnix rendje még Voldemort ellen alakult amikor hatalmon volt.-fűzte hozzá Laila értetlen arcára nézve.
-Szóval Dumbledore azt várja tőlünk,hogy takarítsunk?Kösz de nem...
-Szerinte ennyit tehetünk az ügy érdekében.Laila érezte,hogy Sirius sem örült ennek.Majd nyílt az ajtó és egy ős öreg házimanó lépett be rajta.
-Az áruló gyermek visszatért és magával hozott egy másik ismeretlent.Hogy nem sül le a képéről a bőr-motyogta magában.
-Ez itt Sipor.Kedves egy teremtés ahogy látod.
-Gazdám esetleg óhajt valamit?
-Azt óhajtom,hogy megfürödjél és ne legyél láb alatt! A manó további szitkokat szórva elvonult.
-Csikócsőrt holnap juttatja el hozzánk Dumbledore.Berendezünk neki egy szobát.Bár Laila nem örült neki muszáj volt takarítania.Bár addig sem gondolt bátyjára. A hálószobákat és a fürdőket rendbe tették.Így telt el több mint három hét.Senki és semmi nem foglalkozott velük.Hagyták őket szenvedni és tudatlanul.Laila a temetést is lekéste valószínüleg mivel fogalma nem volt hol és mikor került rá sor.Újra és újra felriadt éjszakánként.Igazi apját látta és egy sötét folyosót. Sirius nem egyszer rohant be hozzá lecsitítani majd végül inkább egy helyiségben aludtak.
Aztán egyik nap nyílt az ajtó és a Weasley família állított be.
-Laila!rohant oda hozzá George.Ne haragudj amiért nem írtam Dumbledore megtiltotta és csak most tudtuk meg hol vagy! Erős karjaiba zárta és Laila egy pillanatra megnyugodott.
-Mi van a bátyámmal? George szomorúan nézett rá.
-Eltemették a nagyszüleihez közel.Sajnálom. Laila bólintott.
-Eljönnél velem hozzá?-Sajnálom drágám,de Dumbledore azt kérte ne menjünk sehova.
-Nem érdekel Dumbledore! És akkor is elfogok menni,és senki nem állíthat meg.Másnap senki nem állt az útjába amikor elindult.George és Arthur kísérték el.Amikor odaértek hagyták a lányt egyedül a sírhoz menni. Gyönyörűen fel volt díszítve.Laila lerogyott és sírni kezdett.(Ne haragudj rám Cedric.Nem neked kellett volna meghalni.Apádnak igaza volt.Egyedül maradtam...Itt hagytál ebben a sötét világban)
Ha Arthur nem lép oda hozzá valószínüleg az egész napot ott töltötte volna.
-Mennünk kell gyermekem. George megfogta a kezét és gyengéden elvezette.Mire visszaértek még többen érkeztek.Mindenki szomorúan nézett rá egy fiatal boszorkány odament hozzá.
-Sajnálom ami a bátyáddal történt.Egyébként Tonks vagyok.Lupin és az igazi Mordon is az érkezők között volt.-Sirius beszélhetnénk?-kérdezte Laila.Elvonultak egy sötét szobába.
-Tudsz valamit Harryről?Mostanában róla is álmodom.
-Dumbledore szerint jobb ha a mugliknál van mint,hogy köztünk legyen...Szerinte ott biztonságosabb neki.Visszamentek a többiekhez.A főnix rendjének ülésein nem vehettek részt mivel még csak gyerekek voltak.Nekik maradt a takarítás. Lailában egyre inkább fokozódott a düh.Tényleg takarítania kell? Amikor apja visszatért? Ez lesz a sorsa? Úgyhogy kivonta magát a takarítás alól és Siriustól vett külön órákat.
-Igazán tehetséges vagy! Remus mesélte,hogy értesz a patrónus bűbájhoz is.Egyre több időt töltöttek együtt amit George is észre vett.
-Ugye nem vagy féltékeny?
-Nem dehogy,csak szeretném ha velem is ennyi időt töltenél.És nem csak esténként.Már csak 1 hónap volt hátra az új tanévig amikor megkapták a hírt,hogy Harryt dementorok támadták meg. Szerencsére megúszta és hamarosan megérkezik hozzájuk.Laila nem sejtette,hogy ezzel véget ér számára a gyermekkor.
ESTÁS LEYENDO
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanficLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...