-Hallom jól sikerült az este.-lépett oda Cedric.Flint nem tudott úgy elmenni mellettem,hogy ne mondta volna el az éjszakátokat.Miért csináltad ezt?
-Miért ne csináltam volna?-válaszolt Laila.-Azt csinálok amit szeretnék és csak jól éreztem magam.Semmi rosszat nem tettem...
-Minden rendben van? Eddig nem voltál ilyen-Cedric aggódóan nézett rá.Laila nem válaszolt.Ugyan mit mondhatott volna?Féltékenységi játékot játszik valakivel?
-Igen minden,és szeretném ha ebbe nem szólnál bele ahogy én sem tettem veled szemben.Amúgy meg gratulálok a nevezéshez!-ölelte meg bátyját.Együtt ültek le vacsorázni amikor megjelentek a hollóhátasok Cho Changgel az élükön.Laila látta bátyja pillantásait a lány felé.
-Cedric neked Cho tetszik!
-Maradj már csendben Laila!-mivel többen feléjük fordultak.
-Na végre megjött az eszed.Bár a lányt nem kedvelte igazán jól nézett ki és jó fogó volt.Illett bátyjához.
-Én a helyedben sietnék elég kelendő a lány.
-Igen ezt én is tudom...Miután elváltak útjait a Durmstrangosok léptek be a terembe.
-Hé Laila.Hallani te futni sokat,én is menni veled ha lehet!-szólította meg Krum.
-Holnap este 6-kor találkozunk a hajótoknál.A következő pár hétben együtt futott Krummal ami igen csak nagy visszhangot maga mögött.Pedig egyáltalán nem történt semmi.Bár többen pletykálni kezdtek miszerint nem csak futni járnak.
-Na hát Diggory már nem elég két pasi kell egy harmadik is?-szólította meg Malfoy egyik este miután visszatért.
Laila erre a képébe küldött egy átkot mire a fiú nyelve a szájpadlásához ragadt.
-Baszd meg Malfoy! Majd intett Daphnenak,hogy szüksége van rá.
-Mi van veled Laila? Mi ez a játék köztetek Malfoyyal?-kérdezte.
-Semmi! Ő is el van én is...Neki ott vannak a kis csodálói és szemmel láthatólag élvezi.Én is ezt teszem.-válaszolta.Daphne inkább elterelte a témát és a közelgő kiválasztásról kezdett papolni.Lailát a legkevésbé sem érdekelte...
•A kiválasztás
Másnap este került sor a kiválasztásra.Dumbledore felvitte a serleget a tanári asztal elé,hogy mindenhol jó látható legyen. -A serleg hamarosan megválasztja bajnokait.Akinek a nevét felolvasom fáradjon be a hátsó ajtón és várjon amíg minden bajnok kiválasztásra kerül.A serleg erre füstölni és szikrázni kezdett majd kiköpte az első nevet.-A Durmstrang bajnoka:Victor Krum! Mindenki tapsolt majd miután Krum távozott a serleg újra választott.
-A Beauxbaton bajnoka:Fleur Delacour.Az a szőke hajú lány volt akiért a fiúk teljesen odavoltak.A teremre izgatott csend borult mivel a
Roxfort bajnoka következett. Dumbledore elkapta a cetlit:
-A Roxfort bajnoka: Cedric Diggory.Laila éljenzett a leghangosabban bár azért féltette testvérét.Cedric diadalittasan átvágott a termen majd ő is belépett az ajtón.
-Nos hát megvolnánk.Mindenkit megkérek,hogy bíztassák a bajnokokat...de a továbbiak nem tudta befejezni mivel a serleg negyedjére is felsziszegett majd kidobott egy nevet.Dumbledore elkapta majd hitetlenkedve felolvasta a nevet:Harry Potter!
Minden szem Harryre szegeződött aki úgy lefagyott hogyha Hermione nem rángatja fel sosem indult volna el.
-De hát ez nem lehetséges ő még nincs 18!
-Valahogy biztos becsempészte a nevét!Csaló!
Ezek és ehhez hasonló kiabálások ütötték fel a fejüket.
-Nem lehet igaz,hogy Potter már megint a középpontba került.És gondolom mint mindig most is megússza az egészet.-szólalt meg Malfoy.És igaza lett,ugyanis Harryt hagyták versenyezni.Bár ennek szemmel láthatólag Harry nem örült.
-Tényleg nem tudott ki tehette?-lépkedtek kettesben másnap.Ugyanis mindenki Harry ellen volt még Ron is.
-Nem,de biztos nem jót akart nekem.Megírtam Siriusnak és most várom a válaszát.Egyébként kösz,hogy mellettem állsz.Rajtad kívül nem sokan teszik ezt.
-Nem kell megköszönni! Te is mellettem voltál a mumus incidensnél és nem látom értelmét miért hazudnál arról,hogy te neveztél-e vagy sem. -A tesód mit szól ehhez? Laila nem hazudott.
-Nyílván nem repes az örömtől,és ő sem hisz abban,hogy nem te neveztél.De ezért nem okolhatod mivel nem ismer téged annyira ahogy a legtöbben.Ők annyit látnak belőled,hogy mindent megúszol és semmiért nem csesznek le és,hogy mindig a középpontban vagy.Nem Harry,ez így van! Én tudom,hogy te ezt nem akarod de ez történik. Most is azt látják,hogy megúsztad és versenyezhetsz.Bele sem gondolnak abba,hogy ez akár egy nyílt merénylet is lehet ellened.Krummot pillantották meg ahogy úszni készült a tóban és a rajongói a tó partján várták.
-Csodás lesz így az év...Mind a három bajnok edzettebb és több varázslatot ismernek mint én...
-Emiatt ne aggódj,majd én segítek felkészülni,de bármennyire is kedvellek a bátyámnak fogok drukkolni.Harry erre elnevette magát,és azt mondta nem is várt mást.
YOU ARE READING
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...