Lumpshluck partija

285 14 0
                                    

Katiet kórházba szállították és úgy hírlett egyhamar nem tér vissza.Mindenki ezen csámcsogott...

A karácsonyi parti viszont elterelte a figyelmüket.Az érdekesebb volt,hogy ki kivel megy.Laila Puceyval és barátaival ivott előtte,hogy elviselhetővé tegyék.Amikor beléptek ismeretlen felnőtteket is megpillantottak.
-Ne hagyj egyedül légyszi-karolt bele Puceyba.
-Sokkal tartozol nekem ezért!-majd a fenekére csúsztatta a kezét.

-Ááá Ms. Diggory végre valahára megjelent.Úgy látom Perselus tényleg segített nekem.Gyere bemutatlak néhány fontos embernek.Laila magával rántotta kísérőjét.Jelen volt a Holyheadi Hárpiák csapatkapitánya is és Lumpshluck egyenesen hozzá vezette.Ha nem így állt volna a helyzete még talán be is vetette volna magát.De így megejtett egy illedelmes csevejt és tovább állt.

Megpillantotta Harryt Lunával.
-Ez ám a szép páros.-nevetett a fiú.

Nézték  ahogy Harry otthagyja a lányt és belép egy függöny mögé,ahonnan később Hermione lépett ki.Majd Piton lépett oda Harryhez.
-Vajon mit akarhat tőle?
-Nem tudom de lassan leléphetnénk.Kezdek nagyon unatkozni...De erre kivágódott az ajtó és Frics jelent meg aki Dracot húzta magával.
-Ezt a diákot most találtam épp a fenti folyosókon sétált.Azt mondta ide tartott,mert meghívója van.
-Jól van hazudtam nem hívtak meg!-mondta Draco.
-Ezt majd én elintézem Frics-lépett oda Piton.Megfogta a fiút és kivezette.
-Hát ez érdekes volt.Laila látta ahogy Harry utánuk megy...De hátha Piton kiszed valamit Dracoból.
-Gyere menjünk mi is.

A fiúval volt az este további részében de nem tudott aludni.Nézte a mellette alvó fiút.Még talán boldog is tudna lenni mellette ha nem így állna a helyzete.Alig várta,hogy másnap beszélhessen Pitonnal.

Jóformán egyedül maradt a kastélyban.Mindenki elutazott.Bekopogott tanárjához.
-Gyere be,gondoltam,hogy jönni fogsz.-fordult felé Piton.-De sajnos nem tudok új hírekkel szolgálni.Draco nem beszél...
-Ő átkozta meg Katiet ugye?-kérdezte Laila.
-Nagyon úgy fest...Elkeseredett lépés ami azt jelenti nem halad úgy ahogy szeretne.
-És Dumbledore ebből ne vesz észre semmit? Nem tudom felfogni miért nem tesz semmit...Csak Harrynek mutogatja apám emlékeit.
-Dumbledore alig van itt ezt többen is észrevették már.Valamint sohasem feltételezné,hogy egy diákja ilyet tenne...
-De engem bezárt...És nem beszél velem...Csak elárult és ellenem fordította a barátaim...

Piton nem válaszolt.Laila felállt és elment.Titkolózik ez biztos.Ő meg itt van egyedül.Szégyellte bevallani még saját magának is de bármit megadott volna,hogy otthon ülhessen szerettei között.Bátyjára gondolt.Érezte,hogy könnyek csordulnak le az arcán.Szent este volt és Laila megint a piruláihoz nyúlt és az alkoholhoz.Kiütötte magát.

Így teltek a napok amíg Daphne sikoltva rám nem talált eszméletlen állapotban.A gyengélkedőn ébredt fel.Senki nem volt az ágyánál és fogalma sem volt mennyi idő lehetett.Csendben kiosont és az általa oly kedvelt csillagvizsgálóba ment.De a hely nem volt üres.Dracot találta ott.A fiú észrevette.

-Borzalmasan nézel ki.-mondta neki Laila.
-Te sem festesz túl jól.-válaszolt a fiú.
Laila odasétált mellé.Fázott mivel csak egy póló volt rajta.Draco levette kabátját és ráadta.
-Tudod néha kedvem lenne elmenni és vissza sem nézni.Vagy most rögtön leugrani.-mondta Laila.
-Gyere menjünk vissza-fogta meg a karját Draco.

Együtt sétáltak a körletükbe szótlanul.Mit sem sejtve,hogy mit is érez a másik és,hogy a mind a kettejüknek ugyan az a vágya.Túlélni együtt és együtt lenni.
-Laila!!!!-rohant oda Daphne.
-Most nem akarok beszélni.Tudom hülyeséget csináltam.Lehet,hogy lapozzunk?

A lány bólintott.Pucey lépett oda.
-Gyere a tűzhöz át vagy fagyva.Mit csináltál magaddal?Megijesztettél mindenkit.Dumbledore itt járt.Nem akarok beléd rúgni.De azt mondta nem kviddicsezhetsz amíg ez a helyzet fenn áll.

Laila haragra lobbant.Kirohant és meg sem állt az igazgató irodájáig.Fogalma nem volt a jelszóról így ordibálni kezdett.De nem kapott választ.Tehetetlen dühében felrobbantotta az egyik kőszörnyet.
-Mégis mit képzel magáról?-rohant oda McGalagony.50 pont a mardekártól.
-Vegyen el annyi pontot amennyit csak akar.Attól még Dumbledore tönkretette az életemet.És most még a kviddicset is elveszi tőlem...
-Dumbledore a legjobbat akarja magának.De Laila nem hallgatta végig.

Másnap újabb diák került a gyengélkedőre:Ron.Bár korán sem történt belőle akkora felhajtás mint Katie esetéből.De Harry nem állt le Draco gyanúsítgatásával.Katie visszatért egyik reggel és Laila látta ahogy Harry faggatni kezdi,majd megindul Draco után.Nem tetszett neki és egy idő után utánuk indult.De amire odaért már késő volt.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now